andrew5667 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Kurcze z tą piateczka to czym starsze tym ładniejsze. Pamietam jak chyba 5 lat temu bylem w DE i przypadkowo wszedłem do salonu ałdi a tam prezentacja byla tego modelu. Wogole mnie nie powalila na kolana. A teraz jedno z ładniejszych aut-oprocz mojej :polew:. We Wrocławiu teraz dosc czesto widuje własnie cała w S-line z takimi 20 co Ty masz i w pakiecie czerń- zacnie i dostojnie wygłada
jedrekx Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Paweł, listwy boczne to koszt 332 zł w ASO (sztuka). ja mam zamiar dołożyć S-line zewnętrzny u siebie
pawel1380 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Same listwy boczne to mnie nie robią.Musiałbym zderzaki zmieniac i zawieszenie od Slina wew zalozyc albo cos pokombinowac z nim... Potem mi kupujacy powie ze cos bylo..
turdzi Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Szkoda ze nie mam Sline zew i wewnetrznego... Dzisiaj mijałem sie z białą A5 na tych samych felgach w pełnym Slinie i lepiej to wygląda...tylko czemu Audi przy Slinie wew nie ma opcji jasnej tapicerki.. oj tam przesadzasz i A5 i A4 B8 wygladaja bardzo spoko jako nie Sline i na prawde wprawne oko musi byc zeby je rozroznic.Inaczej sie sprawa miala z B7 to to wyglada fatalnie jako nie Sline tak samo jak A6 C6 , zreszta temu nawet Sline nie wiele pomaga
Gość mmcv Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Pieknie to wyglada :good: . Rezaj SLINE i czarny srodek BTW ogarnoles polerke? bo mam troche hologramow do usuniecia :naughty: Wlasnie stoi pod Buma taka biala A5 w Sline Q (nie wiem czy 3.0 bo nie zagladalem) ale jak widze 19 calii szeroka gume to jak ktos to do 2.0 zalozyl to jest debilem Co mnie zdziwilo... kratki z przodu sa zamkniete przy halogenach , i nie widze nawiewow na tarcze ?? . Czy w A5 tarcze przednie nie sa chlodzone powietrzem ?? Nadkole jest bez zadnych wlotow z przodu ? . Wczoraj troche pojezdzilem z kumpel na male wyscigi i jak stalismy kolo jego auta to mozna bylo sie upiec ... zdziwilo mnie to ze B8 nie ma nawiewow z przodu na tarcze a teraz patrze ze A5 tez nie ma... Ciekawe jak te hamulce sie spisuja w gorach przy wysokiej temperaturze ?. Pol biedy jak to jest 2.0 albo w 3.0 ... hmm dziwne .
pawel1380 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 W kratkach sa dziurki tylko male. Na polerke potrzebuje troche wolnego czasu wygospodarowanego..
Gość mmcv Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 W kratkach sa dziurki tylko male. male tzn , jak wyglada nadkole ? ma wloty ? ogladalem nadkole w A4 i tam nie ma zadnego wlotu powietrza , pytam bo jak wspomanialem po ostrej jezdzie auto odstalo 30min na 16 stopniach a te tarcze nadal byly gorace. U mnie tarcze zimne - ale tu jest wlot powietrza 4x2cm skierowany na tarcze i zderzak ma otwarte kratki . Wiem ze to niby pier**la i w autach z taka moca (do 200koni) raczej malo przydatne ale w upalny dzien w jezdzie w gorach mozna chyba pieknie zgotowac te hamulce :mysli: No domyslam sie ze potrzeba z 5h na to ... no nic moze gdzies to zrobie w rozsadnym terminie i za rozsadne pieniadze.
pawel1380 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 5h?Chyba 25.. Od poniedziałku zaczynam...
mystic.pl Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 A czy w B6/B7 były chłodzone powietrzem :gwizdanie: no chyba że po założeniu blach osłaniających z kierownicami Kratki są zamknięte bo w odróżnieniu od B6/B7 w nowych audi jest centralny cooler
Gość mmcv Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Kratki są zamknięte bo w odróżnieniu od B6/B7 w nowych audi jest centralny cooler w B6 nie a w B7 nie wiem nie mialem , dziwi mnie tylko ze nie ma tego w A4B8 i A5 . Moze nie potrzeba , nie znam sie
luc Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Panowie no nie ma co rozkminiać oczywistej rzeczy, trzeba przyznać się, że takie rozwiązanie to straszny BADZIEW! 30 min odpoczynku przy temp 16st.C. (godzina 22) tak jak pisał mmcv, stoje obok koła a tu mi przyjemnie grzeje po nóżkach Wyjazd na Chorwacje PAG- serpentynki i gwarantowane, że dalej nie pojedziemy (znajomy znajomego tak właśnie załatwił b6 )
Gość mmcv Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 5h?Chyba 25.. na polerke :shocked: czym Ty to polerujesz
pawel1380 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Pełna korekta lakieru to 2 dni roboty jeśli chcesz to wykonać porządnie. Biorąc jeszcze pod uwagę że mam DA to lekko tyle muszę liczyć. Między innymi dlatego jest to tak kosztowne w firmach detalingowych.
andrew5667 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 w sumie to masz nowe autko. Z tego Ty co pisales to kupiłes z niewielkim przebiegiem -to co pierwszy własciciel wogóle nie dbał o lakierek
Reniu Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Pewnie bardziej chodzi o dążenie do perfekcji
pawel1380 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 w sumie to masz nowe autko. Z tego Ty co pisales to kupiłes z niewielkim przebiegiem -to co pierwszy własciciel wogóle nie dbał o lakierek Pewnie bardziej chodzi o dążenie do perfekcji Dokładnie. Widzę rzeczy których inni nie widzą Nawet Makki oglądał z latarką i powiedział że "nie jest źle" Także ciśnienia strasznego nie ma. Autko było normalnie dbane przez poprzedniego własciciela ale bez strasznej przesady(myjnie tylko ręczne).Chociaz tyle.
mgtan Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 pavel odpuśc sobie 1Bv a jak coś to weź sobie KW Street comfort masz od -10 do -30mm regulację. Dobrą trakcję i niezły komfort, wówczas nie będzie gadania że z autem coś nie tak. co do zewnętrznego slina to widac różnice ale nie jest tak powalająca jak w a4 B7.
variocustoms Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 ale jaka cena KW vs. 1BV, gwint jest bomba ale kosztuje odpowiednio niestety
mgtan Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 ale jaka cena KW vs. 1BV, gwint jest bomba ale kosztuje odpowiednio niestety gwint kw street to 4k. komplet springów nowych to 1,5k. Pytanie jest jedno...za którym podejściem trafisz ze sprężynami?? z pierwszym wątpie bardzo... za drugim? jest szansa.
turdzi Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 pytanie tylko na ile ten gwint jest komfortowy bo jedno i drugie w tym przypadku sie raczej wyklucza a biorąc pod uwagę krakowskie rewelacyjne drogi i kola 20 cali jakoś tego nie widze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się