piotrpz87 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Niedawno wymieniłem stary zbiorniczek na nowy i nie bardzo wiem czy to ma jakieś znaczenie. Taki był. http://moto.allegro.pl/zbiorniczek-wyrownawczy-audi-a4-vw-passat-1-9-tdi-i1330400453.html A taki kupiłem. http://moto.allegro.pl/audi-a4-b5-zbiorniczek-plynu-wyrownawczy-i1328793868.html Dokładnie mi się rozchodzi o korek - bo zauważyłem że ten nowy trzyma dobrze ciśnienie ale nie moge jakoś odpowietrzyć układu - słychać bulgotanie w nagrzewnicy. Wymieniłem też pompe wody. Ogólnie auto długo się nagrzewa żeby było 90* musze przejechać około 10 km ( termostat nowy wahlera).
regis Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 jest zimno, ja tez muszę zrobić prawie dychę żeby stanęło na kącie prostym co do zbiorniczków to się nie znam ^^
Omenos Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Podpowiem, że ja też musze przejechac "spory" kawalek. mrozy są to silnik nie zlapie ci tak szybko temp. chyba ze "zatkał" bys czyms grill.
KYLOMC Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 ja wczoraj (-15-18 stopni) przejechałem 10km i było 80stopni .... tak ze to normalne przy takich temperaturach a innaczej jak masz plusowe temperatury to w 5min jest 90
Luka3s Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 U mnie też długo się nagrzewa, ale jednak zrobię wymiane termostatu nie zaszkodzi wsadzić nowego
grzesiek88 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 U mnie też długo się nagrzewa, ale jednak zrobię wymiane termostatu nie zaszkodzi wsadzić nowego jak ci trzyma 90 to chyba niema sensu. Mi też tak ok10 12 km i jest 90
Maxcudo Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Dokładnie tak. Ja mam na uczelnie ok. 6,5km i jak nie ma za dużych korków to osiągnę kolo 70 stopni, wiec to norma Nie warto wymieniać termostatu jak trzyma. Co innego jak osiągnie 90 stopni, a podczas jazdy wychładza mu cały układ, albo w ogóle nie dochodzi do 90
MATIUS Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 a ja panowie wstawiłem karton przed chłodnice tak 3/4 zakrywa (od dołu do góry) i nagrzewa się szybciej u nas w aucie wiskoza jest kreci się cały czas chłodzi chłodnice a temp nie przekracza mi 91 stopni natomiast szybciej do tej temp dochodzi jutro sprawdzę tak dokładnie...
mirek s Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 ale nie moge jakoś odpowietrzyć układu - słychać bulgotanie w nagrzewnicy. Rozumiem, że wiesz o otworku w wężyku. Musi się w nim pokazac płyn chłodniczy. Co do zbiorniczka nie wiem, czy jest jakaś różnica.
piotrpz87 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 Rozumiem, że wiesz o otworku w wężyku. Musi się w nim pokazac płyn chłodniczy. Tak wiem i już to robiłem. W sumie z tymi zbiorniczkami to cieżko stwierdzić - słyszałem ze chodzi o ciśnienie jakie mogą wytrzymywać a pozatym niczym sie nie różnią - i to moze prawda bo na tym jest jak by wieksze cisnienia a na tym starym takiego nie było. Jesli chodzi o wskazania temp. to dzieki za podpowiedzi - nie bede się martwił.
szymongt Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 A nagrzewa wam sie szybciej jak macie klimatronik wyłączony?? Bo ja zauważyłem że u mnie jest różnica ok 2-3 km za nim osiągnie 90 stopni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się