Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Jaki powinien być zbiorniczek wyrównawczy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niedawno wymieniłem stary zbiorniczek na nowy i nie bardzo wiem czy to ma jakieś znaczenie.

Taki był.

http://moto.allegro.pl/zbiorniczek-wyrownawczy-audi-a4-vw-passat-1-9-tdi-i1330400453.html

A taki kupiłem.

http://moto.allegro.pl/audi-a4-b5-zbiorniczek-plynu-wyrownawczy-i1328793868.html

Dokładnie mi się rozchodzi o korek - bo zauważyłem że ten nowy trzyma dobrze ciśnienie ale nie moge jakoś odpowietrzyć układu - słychać bulgotanie w nagrzewnicy.

Wymieniłem też pompe wody.

Ogólnie auto długo się nagrzewa żeby było 90* musze przejechać około 10 km ( termostat nowy wahlera).

Opublikowano

jest zimno, ja tez muszę zrobić prawie dychę żeby stanęło na kącie prostym :D

co do zbiorniczków to się nie znam ^^

Opublikowano

Podpowiem, że ja też musze przejechac "spory" kawalek. mrozy są to silnik nie zlapie ci tak szybko temp. chyba ze "zatkał" bys czyms grill.

Opublikowano

ja wczoraj (-15-18 stopni) przejechałem 10km i było 80stopni .... tak ze to normalne przy takich temperaturach a innaczej jak masz plusowe temperatury to w 5min jest 90 ;)

Opublikowano

U mnie też długo się nagrzewa, ale jednak zrobię wymiane termostatu nie zaszkodzi wsadzić nowego :hi:

Opublikowano

U mnie też długo się nagrzewa, ale jednak zrobię wymiane termostatu nie zaszkodzi wsadzić nowego :hi:

jak ci trzyma 90 to chyba niema sensu. Mi też tak ok10 12 km i jest 90

Opublikowano

Dokładnie tak. Ja mam na uczelnie ok. 6,5km i jak nie ma za dużych korków to osiągnę kolo 70 stopni, wiec to norma :) Nie warto wymieniać termostatu jak trzyma. Co innego jak osiągnie 90 stopni, a podczas jazdy wychładza mu cały układ, albo w ogóle nie dochodzi do 90 :P

Opublikowano

a ja panowie wstawiłem karton przed chłodnice tak 3/4 zakrywa (od dołu do góry) i nagrzewa się szybciej u nas w aucie wiskoza jest kreci się cały czas chłodzi chłodnice a temp nie przekracza mi 91 stopni natomiast szybciej do tej temp dochodzi jutro sprawdzę tak dokładnie... :hi:

Opublikowano

ale nie moge jakoś odpowietrzyć układu - słychać bulgotanie w nagrzewnicy.

Rozumiem, że wiesz o otworku w wężyku. Musi się w nim pokazac płyn chłodniczy. Co do zbiorniczka nie wiem, czy jest jakaś różnica.

Opublikowano

Rozumiem, że wiesz o otworku w wężyku. Musi się w nim pokazac płyn chłodniczy.

Tak wiem i już to robiłem.

W sumie z tymi zbiorniczkami to cieżko stwierdzić - słyszałem ze chodzi o ciśnienie jakie mogą wytrzymywać a pozatym niczym sie nie różnią - i to moze prawda bo na tym jest jak by wieksze cisnienia a na tym starym takiego nie było.

Jesli chodzi o wskazania temp. to dzieki za podpowiedzi - nie bede się martwił.

Opublikowano

A nagrzewa wam sie szybciej jak macie klimatronik wyłączony??

Bo ja zauważyłem że u mnie jest różnica ok 2-3 km za nim osiągnie 90 stopni :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...