ppaziuu Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 siemanko ja u siebie mam podobnie jak kolega wyżej .. silnik AJM po odkręceniu pokrywy i uniesieniu ukazujesie sterta kabli i nie wiem co do czego .. .. ktoś wie czy w AJM da radę to samo zrobić co w starszych silnikach .. .. ? i jak sie do tego zabrac ..
rdl41045 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 witam. ja również mam problem z poprawnym wskazaniem poziomu ON, bez względu na to ile mam diesel w zbiorniku zawsze pokazuje FULL. Po wyłączeniu zapłonu wskaźnik opada. Czy to wina pływaka? Czy możliwe ze się zawiesił kiedy było full ON? Dzięki z góry za pomoc.
matysk90 Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Witam! Mój problem w audi z 2000r. avant polega na tym że niezależnie ile jest paliwa w baku wskaźnik pokazuje rezerwe, czasami pełny bak rzadziej poł baku. Czasami jest tak, że jadę, jest rezerwa i świeci mi sie FIS a za chwile wskoczy na pełny bak. Byłem u elektromechanika (podobno naciagacz i idiota smiley) i mówił ze wskaźniki są ok, a problem może leżeć w pływaku ale zażyczył sobie 200zł za naprawe bo rzekomo musi wyjąć cały bak żeby się dostać do pływaka. Następnie byłem u mechanika ktory mówił że komputer pokazuje dobry poziom ale może gdzieś byc jakiś kabelek co nie łączy i tak moze byc. Co radzicie zrobić? czy to pływak?
piotr26a4 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Koledzy ja wyjąłem to ustrojstwo przeczyściłem płytkę ale styków nie ruszałem wydaje mi się że jak było ciepło było ok jak jest chłodniej to jak auto stoi wskaźnik mi wariuje jak jadę to raczej nie czy to trzeba jeszcze raz przeczyścić czy co z tym zrobić I jeszcze jedno wyczytałem że wskaźnik pokazuje w zależności od stylu jazdy tzn. jak jadę ostro to pokaże ilość paliwa przy takim stylu jazdy jak jadę wolniej to pokaże ilość do jazdy wolniejszej czy to prawda? Pozdrawiam wszystkich
Vinox Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 przepraszam że odświeżam ale ktoś uporał się w silnikach benzynowych ? http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_naprawa_plywaka_diesel_25_1999_quattro-t86067.0.html;msg974489#msg974489 na tym stoi chyba większość.
doktoluk Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam. U mnie w samochodzie okazało się że jest zatkany filtr węglowy znajdujący się pod prawym nadkolem przednim (współpracuje z nim elektrozawór znajdujący się na obudowie filtra powietrza jeśli działa cyka podobnie jak wtryski LPG). Jest to filtr przez który wydostają się opary paliwa z baku i równocześnie zostaje zassane powietrze by zniwelować podciśnienie które tworzy się w baku gdy pompa wypompuje jakąś część paliwa. A więc reasumując układ odpowietrzania baku nie działał i pompa nie dawała rady ciągnąć paliwa męczyła się i przegrzewała przez co takie wariacje z wskaźnikiem. Jeśli chcesz sprawdzić czy to jest rozwiązanie spróbuj pojeździć trochę z niedokręconym korkiem paliwa, ja nie kupowałem nowego filtra a że nie mam garażu to nie chce mi się grzebać i od pół roku jeżdżę nie dokręcając korek - powietrze dostaje się do baku i z głowy! Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi
szefu89 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Witam właśnie jestem po tym "zabiegu" wystarczyło przeczyścić pastą polerską to płytkę przy pływaku i u mnie to załatwiło sprawę, była już taka "ciemnawa" tylko nie stety wziąłem się za to jak miałem pełny bak więc dobrze, że miałem puste bańki po płynie do spryskiwaczy 5l, i spuściłem 20l do baniek :>
krzysio101 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Hej mozesz mi pomoc zrobilem wszystko tak jak opisales i wszystko zlozylem do kupy i podlaczylem to teraz wskaznik mam jak by na zero i pokazuje brak paliwa czemu tak sie stalo ???????? pomoz mi prosze bo niedlugo bede jechal w dluga trase i musze to zrobic [br]Dopisany: 29 Lipiec 2011, 22:13_________________________________________________musze zalac wiecej paliwa moze ???????
krzysio101 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 nie podpiolem wszystko. Juz dalem rade dolalem paliwa zeby bylo wiecej zapalilem i odkrecilem czarna obejme i odpowietrzylo sie potem zakrecilem ja zpowrotem i przejechalem ze 3 km i juz jest wszystko ok super wskazuje normalnie juz tak jak powiinoo. Dzieki wielkie za pomoc i pokazanie jak to zrobic )) pozdrowionka
osator92 Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 a jeśli odłącze te dwa czarne węzyki to nie zaleje mi wszystkiego benzyną??
landryn86 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 przepraszam że odświeżam ale ktoś uporał się w silnikach benzynowych ? http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_naprawa_plywaka_diesel_25_1999_quattro-t86067.0.html;msg974489#msg974489 na tym stoi chyba większość. UP
luibuki Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 dzieki kolego wlasnie skorzystalem z opisu i wkoncu wszystko u mnie dziala tak jak powinno
Magicbattle Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 a nie działało? musisz welminowac kontrolke stacji benzynowej bo caly czas ci sie swieci. podjedz do mnie na vaga
siara Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 U mnie też coś oszukuje... Zwłaszcza jak jest mało. Poprzedni właściciel, o tym mi pierwsze mówił.
msckA4 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Witam. Przeczyściłem płytke i dalej rezerwe pokazuje mi troszkę poniżej połowy baku. CO jeszcze mogę zrobić?
michal-oracz Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Fajny opis ja dzisiaj się za to biore napisze potem jak mi wyszło
michal-oracz Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 no i zrobione tylko nie wiem czy na pewno bedzie dobrze pojerzdze troche to zobacze
tomek80A4 Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 witam U mnie na pełnym baku wskaźnik pokazuje między 3/4 a 4/4 zakresu Czyszczenie potencjometru nic nie dało Przy najwyższym wychyleniu pływaka jest ok 41om Można zauważyć coś takiego, że (po załączeniu zapłonu) wskazówka po przekroczeniu ok 3/4 zakresu zwalnia i dochodzi do swojej pozycji Na vagu wskaźnik zachowuje się tak samo Dodatkowo mogę powiedzieć, że w przeciągu 2 lat wskaźnik pokazał ze 2 razy prawidłowy poziom ON Co Wy na to?? pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się