Rdzewek_RdK Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Auto kupione w Listopadzie 2010 z przebiegiem 78 tys kilometrów. 3.0 TDI BKN + manualna skrzynia biegów Z zewnątrz całe czarne lakier to Brillant Black, zewnętrzny s-line, wewnątrz pakiet sport. Latem auto śmigało na 18" Avus III z oponami 235/40 Zewnętrzne: *Lato: Felga 19" lambo replika - w garażu czekają na malowanie Aktualnie: Felgi Bentley Contintal GT 9X19" + Toyo 225/35 Porsche Cayene 9x20 + Nankang 215/30 Replika RS4 8x19 + Continental 235/35 Avus III + Continental 235/40 Częściowa lista modyfikacji Z zewnątrz: *Profesjonalny detaling - odnowa lakieru *Lampy przednie - usunięcie pomarańczowego kierunku + wkłady częściowo na czarno *Dokładka od Cupry R - czeka na założenie/malowanie *Usunięcie tylnej wycieraczki *Brak przedniej tablicy rej. - OEM Blenda z 2 paskami chrom *Brak tylnej ramki tablicy rej. *DRL LED + postojówki LED *Folia na halogenach *Listy S4 *Końcówki wydechu Ulter Fi-90 / na założenie czekają nowe delikatniejsze koncówki Fi-90 *Usunięcie relingów i zastąpienie ich listwami dachowymi *Dodatkowe osłony w komorze silnika W wewnątrz *Podstopnica + pedały z RS4 *Gałka zmiany biegów z RS4 *Kierownica z TTS/R8 *RNS-E 2010r. *Schowek z półkami + zmieniarka *Cyfrowy tuner TV *Tunel środkowy bez uchwytu na telefon *Manometry w popielniczce *Boczki dźwiowe z panelem MEMO i pełnym pakietem oświetlenie *RECARO - białe w pełnej elektryce *AirRide- zabudowa bagażnika Zawieszenie/układ hamulcowy *Wymiana tarcz na odpowiedniki zimmermanna *Wymiana hamulców na zestaw z S4 345/300mm *Gwintowane zawieszenie KW v3 (regulacja twardości) /zestaw zimowy *AirRide - zawieszenie powietrzne /sezon letni *Stabilizator tył - RS4 Silnik *Zmienione oprogramowanie silnika Aktualnie: 274PS 573NM i wiele innych... Plany *rozbudowa i przebudowa airride /czeka na montaż *Heble przód - Porsche 6tłoczków /czeka na montaż *przewody w stalowym oplocie *Pamięć foteli i lusterek *Ogarnięcie komory silnika *Obszycie boczków drzwiowych w pikowaną skórę *Częściowa zabudowa bagażnika *FMIC *Customowy wydech *Strojenie *Nowe końcówki wydechu *Doprowadzenie lakieru do jeszcze lepszego stanu *Ledy tył z A6 C6 *Pełen pakiet oświetlenie *Homelink i wiele innych.. Listopad 2010r. (zakup auta) Grudzień 2010r. (pierwsze zakupy, pierwsza zima) Styczeń 2011 (nowa kiera, podstopnica, gałka, ledy w DRL, wymiana hebli) Luty 2011 (gwint, porządny przegląd i wymiana wszystkiego co było potrzebne) Przymiarka pierwszych kół - Repliki Lambo 8x19" + 225/35 Marzec (wiosna, ogarnięcie lakieru, przymiarki kół itp) Malowanie zderzaka, lamp, blendy Auto robi się na prawdę czarne, lampy rozklejone, pomalowane + białe szkiełko kierunkowskazu zastąpiło pomarańczowego poprzednika Kwiecień 2011 (udało się dorwać wymarzone koła - Bentley GT 9x19" - 5szt (niestety w fatalnym stanie)) W tym czasie Lambosy zostały pomalowane na czarno.. Maj 2011 (Bentleye wróciły z renowacji, dołożone dystanse, gwint skręcony w dół) Aż się nie chce wierzyć jaką transformację przeżyły koła.. na prawdę profi robota Walka o centymetry.. W miedzy czasie wzrastała mania na detaling.. w moim garażu zaczęło pojawiać się coraz więcej produktów Czerwiec 2011 (swap hamulców na te pochodzące z S4 (345/300mm) pojawił się soft.. Lipiec/Sierpień 2011 (AIR RIDE :kox: ) auto robiło kolejne kilometry, odwiedzało kolejne zloty Wrzesień 2011 (wrca gwint. pojawiają się RECARO, repliki RS4 8x19" + 235/35) Listopad 2011 (pakiet zima, Avus III 8x17" - czarny mat + Pirelli Sotozero 235/45)
Rdzewek_RdK Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2010 Przypadkowo wysłałem wątek, miał być dopiero jutro Dwie fotki na zachętę.. a jutro mimo pół metrowych zasp może uda się coś pstryknąć aktualnego
dziadek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Jest to 3.0 TDI z 2006r. bezwypadkowy (jedyna jego przygoda to przetarty zderzak na krawężniku przez poprzedniego właściciela(naprawa wkrótce)) Auto sprowadzone w 2004r. do polski, użytkowane przez entuzjastę głównie latem. Auto serwisowane w ASO, prawdziwe 64tys przebiegu :slina Po zdjęciach na zachętę ale: rok produkcji 2006 a sprowadzony do polski w 2004 nieźle... popraw szybciutko bo będzie polew na forum [br]Dopisany: 26 Grudzień 2010, 07:44_________________________________________________i po co ci te naklejki: vwzone.pl, vwpomorze.pl w planach?[br]Dopisany: 26 Grudzień 2010, 07:48_________________________________________________Zacne plany ale władujesz sporo kaski w nie i później chcesz sprzedać? nie kumam ps: co to za gałka zmiany biegów jakaś dziwna?
jozek726 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 fotele skóra a boczki materiałowe ?
A-rek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 autko ladne i juz teraz na 1 zdjeciu ladnie sie prezentuje
wrclaguna Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 ...czyli lekko ponad 30 000 PLN chcesz zaiwestowac
miron78 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 piękna sztuka i piękna baza do dalszych modów - zewnętrznie klon mojego
Lapeno Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 ps: co to za gałka zmiany biegów jakaś dziwna? to galka z rs4 b7 kolego :gwizdanie: co do auto to zacne plany czekam na relalizacje i trzymam kciuki
elmek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Po co ktos mialby usuwac tylna wycieraczke?
MAGIC87 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Po co ktos mialby usuwac tylna wycieraczke? bo chce sie czuc jakby miał sedana a tak na powaznie Doinwestowana fura sie szykuje. powodzenia w modach
filip1001 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Jak już koledzy wyżej pisali zacne plany Mam parę pytań jeśli wolno pytać 1. Dlaczego chcesz usunąć tylną wycieraczkę? 2. Po co te naklejki vwzone.pl ? 3. Może pokażesz się na zimowym ogólnopolskim zlocie a4-klub.pl w 2011 ? 4. Czemu fotele są kremowe a boczki czarne? Proponuję rozkodować sobie wyposażenie po kodach z wlepki z ks. serwisowej. Możliwe, że ktoś sobie tak zażyczył :gwizdanie: 5. Jesteś świadomy, że jak zrobisz te wszystkie mody to będzie ciężko sprzedać auto za sensowne pieniądze, biorąc pod uwagę, że pewnie i tak spor za nie dałeś, jeżeli ma 64 tys przebiegu ? PS. Szkoda, że to BKN a nie ASB W każdym razie co by nie mówić auto bajka Powodzenia w modowaniu
turdzi Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Fajne auto z tego co pamietam dlugo wisialo w ogloszeniach
Rdzewek_RdK Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2010 rok produkcji 2006 a sprowadzony do polski w 2004 nieźle[br]Dopisany: 26 Grudzień 2010, 07:44_________________________________________________i po co ci te naklejki: vwzone.pl, vwpomorze.pl w planach?[br]Dopisany: 26 Grudzień 2010, 07:48_________________________________________________Zacne plany ale władujesz sporo kaski w nie i później chcesz sprzedać? nie kumam Faktycznie miało być 2008r. Naklejki mają w pewien sposób reklamować w/w stowarzyszenia Z tą sprzedażą to nie tak szybko, zanim auto nabierze ostatecznego kształtu jeszcze minie sporo czasu fotele skóra a boczki materiałowe ? Boczki skórzane, ale nie w kolorze foteli, ktoś kto jeździł w Niemczech najprawdopodobniej wymienił czarne s-line na takie coś.. Z ciekawostek to auto chyba miało chrom wokół szyb, bo wymieniane były tylne szybki, najprawdopodobniej dla czarnych ramek piękna sztuka i piękna baza do dalszych modów - zewnętrznie klon mojego Twoje auto bardzo mi się podobało i może dlatego moje wygląda tak Po co ktos mialby usuwac tylna wycieraczke? Zbytnio mi ona nie potrzebna, jeżdżąc sporo różnymi dostawczakami odzwyczajasz się od tego bajeru, a po drugie tył ma trochę czyściej wyglądać Na zimowym zlocie mam zamiar się pokazać :> Fakt BKN ale wiem że już w niemieckim ASO, w ramach jakiejś akcji serwisowej było coś tam poprawiane - kwity mam Turdzi auto faktycznie długo było w ogłoszeniach, bo sam gość był dosyć nie zdecydowany do sprzedaży (gdy odjeżdżałem miał łzy w oczach ) a do tego cena nie była najmniejsza, bym powiedział że to cena niemiecka, z tym ze odeszły mi wszystkie opłaty. A jak wiadomo tak w Polsce jeszcze się nie docenia tego że auto jest zadbane, a patrzy się raczej na cenę wrc spokojnie nie będzie tak źle, niektóre rzeczy dostane dosyć tanio, jak wkłady od A6 za przysłowiową połówkę a jeszcze mam szczęście do dobrych aukcji, sąsiad szuka w stanach RECARO, myślę cena będzie lepsza. A tak to na szczęście niektóre rzeczy mogę wrzucić sobie w koszty, bo auto mam zarejestrowane na firmę i powiedzmy że uratować trochę grosza.
turdzi Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Rdzewek_RdK oczywiscie nie mialem nic zlego na mysli cena byla wysoka to nie bylo specjalnie chetnych , bo wszyscy lgna jak muchy do g.... do 3.0 TDI za 60 a nie 120 K , a tylko dlatgo pamietam to auto ze mi sie bardzo podobalo
Rdzewek_RdK Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2010 a mnie tam i tak się twoja impreza podoba :kox:
mgtan Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 furka fajna, mi własnie brakuje 3.0 TDI i Q... Będe śledzil zmiany, bo cześc sie pokrywa z moimi planami. Zawias KW 2 na ile chcesz ustawić? twardość i wysokosć? pytam bo mam i porównuje że może da się jakoś jeszcze inaczej :-)
Rdzewek_RdK Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2010 Foto w pierwszym poście ! A tutaj już wspomniane niestety wcześniej uszkodzenie zderzaka I widok z wczoraj: mgtan Jeszcze zawiechy nie mam u siebie, ale wątpię że uda zejść się naprawdę nisko zachowując przy tym spore odbicie, zależy jeszcze jak szeroką felgę na lato wstawię. A i tak sam gwint wstawię dopiero wczesną wiosną, teraz bym tylko brzuchem szurał Na razie muszę wyciąć sobie taką osłonę jak pokazał Makki w swoim wątku:
dziadek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 ps: co to za gałka zmiany biegów jakaś dziwna? to galka z rs4 b7 kolego :gwizdanie: w/g mnie "zwykła" s-linowa jest ładniejsza no ale to oczywiście kwestia gustu...autko jak najbardziej na powodzenia w realizacji planów
mgtan Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 co do felgi i zawiasu to wszystko zależy od rozmiaru, przy 19 calach myśle że przód na -50 a tył -45 będzie cacy, co do odbicia, to raczej nie masz co liczyć na szał, jak opuszczasz niżej to zawieszenie jest miększe, także wówczas myśłe że twardość na 60% obrotów. p.s. nie uważasz że regulacja twardości w KW dla Audi A4 jest beznadziejnie umieszczona? trzeba wyjmowac noge żeby to zmienić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się