Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] 3.0 TDI, pakiet czerń - RECARO, Listwy S4 - 24.11.11r.


Rdzewek_RdK

Rekomendowane odpowiedzi

Auto kupione w Listopadzie 2010 z przebiegiem 78 tys kilometrów.

3.0 TDI BKN + manualna skrzynia biegów

Z zewnątrz całe czarne lakier to Brillant Black, zewnętrzny s-line, wewnątrz pakiet sport. Latem auto śmigało na 18" Avus III z oponami 235/40

Zewnętrzne:

*Lato: Felga 19" lambo replika - w garażu czekają na malowanie

Aktualnie:

Felgi Bentley Contintal GT 9X19" + Toyo 225/35

Porsche Cayene 9x20 + Nankang 215/30

Replika RS4 8x19 + Continental 235/35

Avus III + Continental 235/40

Częściowa lista modyfikacji

Z zewnątrz:

*Profesjonalny detaling - odnowa lakieru

*Lampy przednie - usunięcie pomarańczowego kierunku + wkłady częściowo na czarno

*Dokładka od Cupry R - czeka na założenie/malowanie

*Usunięcie tylnej wycieraczki

*Brak przedniej tablicy rej. - OEM Blenda z 2 paskami chrom

*Brak tylnej ramki tablicy rej.

*DRL LED + postojówki LED

*Folia na halogenach

*Listy S4

*Końcówki wydechu Ulter Fi-90 / na założenie czekają nowe delikatniejsze koncówki Fi-90

*Usunięcie relingów i zastąpienie ich listwami dachowymi

*Dodatkowe osłony w komorze silnika

W wewnątrz

*Podstopnica + pedały z RS4

*Gałka zmiany biegów z RS4

*Kierownica z TTS/R8

*RNS-E 2010r.

*Schowek z półkami + zmieniarka

*Cyfrowy tuner TV

*Tunel środkowy bez uchwytu na telefon

*Manometry w popielniczce

*Boczki dźwiowe z panelem MEMO i pełnym pakietem oświetlenie

*RECARO - białe w pełnej elektryce

*AirRide- zabudowa bagażnika

Zawieszenie/układ hamulcowy

*Wymiana tarcz na odpowiedniki zimmermanna

*Wymiana hamulców na zestaw z S4 345/300mm

*Gwintowane zawieszenie KW v3 (regulacja twardości) /zestaw zimowy

*AirRide - zawieszenie powietrzne /sezon letni

*Stabilizator tył - RS4

Silnik

*Zmienione oprogramowanie silnika

Aktualnie: 274PS 573NM

i wiele innych...

Plany

*rozbudowa i przebudowa airride /czeka na montaż

*Heble przód - Porsche 6tłoczków /czeka na montaż

*przewody w stalowym oplocie

*Pamięć foteli i lusterek

*Ogarnięcie komory silnika

*Obszycie boczków drzwiowych w pikowaną skórę

*Częściowa zabudowa bagażnika

*FMIC

*Customowy wydech

*Strojenie

*Nowe końcówki wydechu

*Doprowadzenie lakieru do jeszcze lepszego stanu

*Ledy tył z A6 C6

*Pełen pakiet oświetlenie

*Homelink

i wiele innych..

Listopad 2010r. (zakup auta)

DSC07971.JPG

Grudzień 2010r. (pierwsze zakupy, pierwsza zima)

20101115020.jpg

20101111_003.jpg

20101111_001.jpg

DSC00030.JPG

6.jpg

Styczeń 2011 (nowa kiera, podstopnica, gałka, ledy w DRL, wymiana hebli)

DSC00156.JPG

DSC00161.JPG

10.jpg

DSC00276.JPG

DSC00273.JPG

Luty 2011 (gwint, porządny przegląd i wymiana wszystkiego co było potrzebne)

DSC00234.JPG

DSC00317.JPG

DSC00307.JPG

Przymiarka pierwszych kół - Repliki Lambo 8x19" + 225/35

DSC00337.JPG

DSC00347.JPG

Marzec (wiosna, ogarnięcie lakieru, przymiarki kół itp)

DSC00366.JPG

DSC00378.JPG

Malowanie zderzaka, lamp, blendy

DSC00395.JPG

DSC00401.JPG

DSC00397.JPG

Auto robi się na prawdę czarne, lampy rozklejone, pomalowane + białe szkiełko kierunkowskazu zastąpiło pomarańczowego poprzednika

DSC00419.JPG

DSC00421.JPG

DSC00435.JPG

Kwiecień 2011 (udało się dorwać wymarzone koła - Bentley GT 9x19" - 5szt (niestety w fatalnym stanie))

DSC00627.JPG

W tym czasie Lambosy zostały pomalowane na czarno..

DSC00636.JPG

DSC00642.JPG

DSC_0559%252520%25255B1024x768%25255D.JPG

DSC_0473%252520%25255B1024x768%25255D.JPG

DSC_0478%252520%25255B1024x768%25255D.JPG

Maj 2011 (Bentleye wróciły z renowacji, dołożone dystanse, gwint skręcony w dół)

Aż się nie chce wierzyć jaką transformację przeżyły koła.. na prawdę profi robota :good:

20110511036.jpg

DSC00660.JPG

DSC00667.JPG

DSC00669.JPG

DSC00675.JPG

Walka o centymetry..

DSC00682.JPG

W miedzy czasie wzrastała mania na detaling.. w moim garażu zaczęło pojawiać się coraz więcej produktów

DSC01095.JPG

DSC01089.JPG

Czerwiec 2011 (swap hamulców na te pochodzące z S4 (345/300mm)

DSC01092.JPG

pojawił się soft..

DSC01094.JPG

Lipiec/Sierpień 2011 (AIR RIDE :kox: :kox: :kox:)

DSC01171.JPG

DSC01156.JPG

DSC01160.JPG

DSC01159.JPG

DSC01175.JPG

DSC01187.JPG

auto robiło kolejne kilometry, odwiedzało kolejne zloty

auto robiło kolejne kilometry, odwiedzało kolejne zloty

Wrzesień 2011 (wrca gwint. pojawiają się RECARO, repliki RS4 8x19" + 235/35)

DSC01488.JPG

DSC01487.JPG

DSC01491.JPG

Listopad 2011 (pakiet zima, Avus III 8x17" - czarny mat + Pirelli Sotozero 235/45)

DSC01514.JPG

DSC01520.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadkowo wysłałem wątek, miał być dopiero jutro :)

Dwie fotki na zachętę.. a jutro mimo pół metrowych zasp może uda się coś pstryknąć aktualnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to 3.0 TDI z 2006r. bezwypadkowy (jedyna jego przygoda to przetarty zderzak na krawężniku przez poprzedniego właściciela(naprawa wkrótce))

Auto sprowadzone w 2004r. do polski, użytkowane przez entuzjastę głównie latem. Auto serwisowane w ASO, prawdziwe 64tys przebiegu :slina

Po zdjęciach na zachętę :good: ale:

rok produkcji 2006 a sprowadzony do polski w 2004 :polew: nieźle... popraw szybciutko bo będzie polew na forum :wink4:[br]Dopisany: 26 Grudzień 2010, 07:44_________________________________________________i po co ci te naklejki: vwzone.pl, vwpomorze.pl w planach?[br]Dopisany: 26 Grudzień 2010, 07:48_________________________________________________Zacne plany ale władujesz sporo kaski w nie i później chcesz sprzedać? :mysli: nie kumam :confused4:

ps: co to za gałka zmiany biegów jakaś dziwna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co ktos mialby usuwac tylna wycieraczke?

bo chce sie czuc jakby miał sedana :kox:

a tak na powaznie Doinwestowana fura sie szykuje. powodzenia w modach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już koledzy wyżej pisali zacne plany :good:

Mam parę pytań jeśli wolno pytać :tongue4:

1. Dlaczego chcesz usunąć tylną wycieraczkę?

2. Po co te naklejki vwzone.pl ?

3. Może pokażesz się na zimowym ogólnopolskim zlocie a4-klub.pl w 2011 ?

4. Czemu fotele są kremowe a boczki czarne? Proponuję rozkodować sobie wyposażenie po kodach z wlepki z ks. serwisowej. Możliwe, że ktoś sobie tak zażyczył :gwizdanie:

5. Jesteś świadomy, że jak zrobisz te wszystkie mody to będzie ciężko sprzedać auto za sensowne pieniądze, biorąc pod uwagę, że pewnie i tak spor za nie dałeś, jeżeli ma 64 tys przebiegu ?

PS. Szkoda, że to BKN a nie ASB :chytry:

W każdym razie co by nie mówić auto bajka :cool1::slina:

Powodzenia w modowaniu :good::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rok produkcji 2006 a sprowadzony do polski w 2004 :polew: nieźle[br]Dopisany: 26 Grudzień 2010, 07:44_________________________________________________i po co ci te naklejki: vwzone.pl, vwpomorze.pl w planach?[br]Dopisany: 26 Grudzień 2010, 07:48_________________________________________________Zacne plany ale władujesz sporo kaski w nie i później chcesz sprzedać? :mysli: nie kumam :confused4:

Faktycznie miało być 2008r. :decayed:

Naklejki mają w pewien sposób reklamować w/w stowarzyszenia

Z tą sprzedażą to nie tak szybko, zanim auto nabierze ostatecznego kształtu jeszcze minie sporo czasu

fotele skóra a boczki materiałowe ? :mysli:

Boczki skórzane, ale nie w kolorze foteli, ktoś kto jeździł w Niemczech najprawdopodobniej wymienił czarne s-line na takie coś..

Z ciekawostek to auto chyba miało chrom wokół szyb, bo wymieniane były tylne szybki, najprawdopodobniej dla czarnych ramek

piękna sztuka i piękna baza do dalszych modów - zewnętrznie klon mojego :):good:

Twoje auto bardzo mi się podobało i może dlatego moje wygląda tak :kox:

Po co ktos mialby usuwac tylna wycieraczke?

Zbytnio mi ona nie potrzebna, jeżdżąc sporo różnymi dostawczakami odzwyczajasz się od tego bajeru, a po drugie tył ma trochę czyściej wyglądać

Na zimowym zlocie mam zamiar się pokazać :>

Fakt BKN ale wiem że już w niemieckim ASO, w ramach jakiejś akcji serwisowej było coś tam poprawiane - kwity mam

Turdzi auto faktycznie długo było w ogłoszeniach, bo sam gość był dosyć nie zdecydowany do sprzedaży (gdy odjeżdżałem miał łzy w oczach :decayed:)

a do tego cena nie była najmniejsza, bym powiedział że to cena niemiecka, z tym ze odeszły mi wszystkie opłaty. A jak wiadomo tak w Polsce jeszcze się nie docenia tego że auto jest zadbane, a patrzy się raczej na cenę

wrc spokojnie nie będzie tak źle, niektóre rzeczy dostane dosyć tanio, jak wkłady od A6 za przysłowiową połówkę :kox: a jeszcze mam szczęście do dobrych aukcji, sąsiad szuka w stanach RECARO, myślę cena będzie lepsza. A tak to na szczęście niektóre rzeczy mogę wrzucić sobie w koszty, bo auto mam zarejestrowane na firmę i powiedzmy że uratować trochę grosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rdzewek_RdK oczywiscie nie mialem nic zlego na mysli cena byla wysoka to nie bylo specjalnie chetnych , bo wszyscy lgna jak muchy do g.... do 3.0 TDI za 60 a nie 120 K :wink4:, a tylko dlatgo pamietam to auto ze mi sie bardzo podobalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

furka fajna, mi własnie brakuje 3.0 TDI :) i Q...

Będe śledzil zmiany, bo cześc sie pokrywa z moimi planami.

Zawias KW 2 na ile chcesz ustawić? twardość i wysokosć? pytam bo mam i porównuje że może da się jakoś jeszcze inaczej :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foto w pierwszym poście !

A tutaj już wspomniane niestety wcześniej uszkodzenie zderzaka

8.jpg

I widok z wczoraj:

3.jpg

mgtan Jeszcze zawiechy nie mam u siebie, ale wątpię że uda zejść się naprawdę nisko zachowując przy tym spore odbicie, zależy jeszcze jak szeroką felgę na lato wstawię. A i tak sam gwint wstawię dopiero wczesną wiosną, teraz bym tylko brzuchem szurał :)

Na razie muszę wyciąć sobie taką osłonę jak pokazał Makki w swoim wątku:

02.0978.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps: co to za gałka zmiany biegów jakaś dziwna?

to galka z rs4 b7 kolego :gwizdanie:

w/g mnie "zwykła" s-linowa jest ładniejsza no ale to oczywiście kwestia gustu...autko jak najbardziej na :good: powodzenia w realizacji planów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do felgi i zawiasu to wszystko zależy od rozmiaru,

przy 19 calach myśle że przód na -50 a tył -45 będzie cacy, co do odbicia, to raczej nie masz co liczyć na szał, jak opuszczasz niżej to zawieszenie jest miększe, także wówczas myśłe że twardość na 60% obrotów.

p.s. nie uważasz że regulacja twardości w KW dla Audi A4 jest beznadziejnie umieszczona? :) trzeba wyjmowac noge żeby to zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...