simon__75 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Kolejne (chyba juz 5) podejście do tematu wymiany silniczka V71 u mnie w B8.Pół dnia odkręcania i jedna wielka KUPA !!! Silniczek widać działa w przeciwieństwie do sytuacji przed wymianą. Ale co za tym idzie nie idzie wykonac Basic Setting :/ Za chiny wg instrukcji nie chciało to isc w VCDSie :/Na te chwile mamy błędy :01087 - Basic Setting Not Performed005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)004 - No Signal/Communication I sam chyba tego nie ogarne bo nawet nie wiem gdzie szukac :/ Edytowane 5 Czerwca 2015 przez simon__75
irzyk Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 Mam co prawda B5 ale u mnie problem jest następujący - klima jak i grzanie działają bez zarzutu. Zastanawia mnie jedynie fakt iż przy obiegu zamkniętym dmucha z kratek elegancko ale gdy ów obieg zamknięty wyłączę to przy tej samej prędkości dmuchawy dmucha o wiele słabiej.Czy to jest również jakaś przypadłość tychże klap?Będę wdzięczny za pomoc.
nitroo Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 Tak, ja tak miałem. Silniczek od zamkniętego obiegu powietrza do sprawdzenia.
irzyk Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 Dzięki za info. Napisz coś więcej - co zrobiłeś, którędy dostęp, czy VAGiem coś czesać (choć błędów nie mam) itp.
nitroo Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 Sprawdź na VAG wartości, jakie silniczki pokazują - u mnie błędu nie było, ale pokazywał o 200 jednostek inną wartość. W dodatku otwierał nawiew zamknięty zamiast zamykać - działał odwrotnie. Możesz też zrobić nastawy podstawowe.
ruks Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Mam co prawda B5 ale u mnie problem jest następujący - klima jak i grzanie działają bez zarzutu. Zastanawia mnie jedynie fakt iż przy obiegu zamkniętym dmucha z kratek elegancko ale gdy ów obieg zamknięty wyłączę to przy tej samej prędkości dmuchawy dmucha o wiele słabiej. Czy to jest również jakaś przypadłość tychże klap? Będę wdzięczny za pomoc. Sprawdź też filtr przeciwpyłkowy Tak, ja tak miałem. Silniczek od zamkniętego obiegu powietrza do sprawdzenia.
vblpl Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Siemka Panowie - przeczytałem cały temat i mimo to, że jestem totalnym lajkiem, to nie ma tu nic trudnego. Kupiłem kabel od viakena (podziękowania dla użytkownika silnik !) i zabrałem się za robotę. Wszystkie silniczki wyczyszczone. Po włożeniu ich z powrotem pojawiają się błędy:00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 30-00 - Open or Short to Plus01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 49-00 - No Communications Pierwszy błąd wiem czego dotyczy - białego silniczka V70 z prawej strony (za schowkiem) i niestety jest on do wymiany. Nie wiem natomiast, co to za drugi błąd. Mam zainstalowany panel od webasto, ale służy on mi tylko do przewietrzania wnętrza - wiem, że przy nim jakiś błąd wyskakuje, ale nie wiem, czy to właśnie to. Proszę o pomoc. EDIT. Za błąd 01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 49-00 - No Communications odpowiedzialny jest panel menu, który jest podłączony tylko do przewietrzania wnętrza (brak webasto w aucie). Edytowane 23 Lipca 2015 przez vblpl
silnik Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Błąd dotyczy nagrzewnicy elektrycznej. Teraz pytanie czy posiadasz taką nagrzewnicę ?? Skąd masz panel od webasto ?? Jeżeli auto było wyposażone w webasto to nie ma nagrzewnicy elektrycznej. Wejdź jeszcze w sterownik Aux.Heat. (18 ) i sprawdź błędy. Może coś jest źle zakodowane.
vblpl Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Już wiem o co chodzi. Mam panel menu, ponieważ sam go montowałem do przewietrzania auta i stąd ten błąd - to normalne, jak się nie ma webasta, a ma się panel menu. Teraz tylko pytanie, czy z tym błędem zrobię nastawy podstawowe?
ruks Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Zrobisz bo nastawy nie robisz w 18-webasto tylko w klimatroniku
Janusz72 Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Mam pytanko, nie dotyczące audi, ale passata B5, dlaczego nie mogę zrobić nastaw klap klmatronika , tylko wywala mi błąd , aż podpiąłem do swojego do mojego autka , ale u mnie działa bez problemu!
mario1234321 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Witam mam pytanie, wyskakuja mi takie bledy w klimie, nastawy robilem ale bledy wracajahttp://zapodaj.net/a188671643c9e.jpg.html
mario1234321 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 a z kompa moge sprawdzic ktore czy jak to stwierdzic?
nitroo Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 (edytowane) Ewidentnie ten: 8E1820511B - silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony (V107) VAG/VCDS w dłoń i sprawdź bloki pomiarowe tego silniczka. Edytowane 13 Października 2015 przez nitroo
Tomeczek19 Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Dzisiaj się zabrałem w końcu za zrobienie porządku z błędami z climatronica (potencjometry wywalały błędy). Najpierw rozebrałem te silniczki, które wskazywał vcds ale nie widziałem żeby były jakoś specjalnie zasyfione, na wszelki wypadek popsikałem środkiem do czyszczenia potencjometrów, zamontowałem do autka, zrobiłem kalibracje i mam pytanie: czy czyszczenie potencjometrów miało jakikolwiek wpływ na to, czy wystarczyłaby sama kalibracja i kolejne pytanie czy w najbliższym czasie mogę spodziewać się znowu wywalenia błędów?
nitroo Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Zapewne wrócą w niedługim czasie.
lukaszooo Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Raczej sama kalibracja pomogła.
jarecki83 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 koledzy mam pytanie który z silniczków odpowiada za nawiew przedniej szyby... zauważyłem ostatnio że w momencie kiedy ustawiam nawiew na szybę powietrze zupełnie nie wieje na szybę.... dzięki za pomoc
edekxp Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Sprawdź błędy Nie ma typowego silnika na szyby, któryś otwiera się np do połowy Poczytaj pierwszą stronę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się