biggman Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 (edytowane) Silniczki z B6 i B7 maja takie same numery. Ale juz potencjometry sa inne. Starszego typu sa niebieskie. Nowsze sa bialo-przezroczyste. W wolnej chwili postaram sie zrobic foto bo mam gdzies kilka sztuk silniczkow. Dodatkowo bodajze od 2008r sa jeszcze nowsze silniczki z nowymi literkami na koncu, ale co w nich zmieniono nie wiem. Silniczki z anglika maja inne numery. Wiec pewnie ramiona sa inne. Mozna natomiast z nich wyciagac potencjometry na podmianke, na pewno sa takie same. Edytowane 12 Grudnia 2015 przez biggman
lord_maciek Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Mój numer silniczka to 8E2 820 511B, a potencjometr miałem cały biały
biggman Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Czyli silniczek angielski. Potencjometr skoro bialy to poprawiony. Ale moze tez juz jego zywot sie zakonczyl Moze tez tak byc ze potencjometr jest ok a sam silnik padl. Najlatwiej wykrec inny silniczek podmien silnik, pozniej potencometr i sprawdz czy wszystko jest ok. Bedziesz wiedzial co padlo.
lord_maciek Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Przełożyłem potencjometr z innego silniczka i zaskoczył. Wygląda, że potencjometr padł. Znalazłem używany silniczek z B7 ale B nie J, za 20 funtów. Zdecyduję się raczej na niego. Jeszcze jedno co do numeracji. 8E2 820 511B rhd 8E1 820 511B lhd 8E0 820 511B ????
biggman Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 8E0 820 511B nie ma takich numerków według ETKI Jak chcesz to mogę Ci sprzedać taki potencjometr sporo taniej
lord_maciek Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Dzięki ale już zamówiłem silniczek. Co do numeracji to widziałem na allegro z tymi numerkami. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
MaSSowski Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 A co powiecie na takie cos: Wsiadam do auta oczywiscie szyby zaparowane i niema nadmuchu na przednia szybe i na boczne wlacze spryskiwacz i wszystko zaczyna dzialac. Po paru minutach przestaje dzialac znowu wlaczam spryskiwacz i wszystko chodzi.
nitroo Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Odczytaj błędy z VAG. Nikt tu nie jest wróżbitą Maciejem
biggman Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Dzięki ale już zamówiłem silniczek. Co do numeracji to widziałem na allegro z tymi numerkami. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Ok. Ktos blednie spisal numer zapewne. A co powiecie na takie cos: Wsiadam do auta oczywiscie szyby zaparowane i niema nadmuchu na przednia szybe i na boczne wlacze spryskiwacz i wszystko zaczyna dzialac. Po paru minutach przestaje dzialac znowu wlaczam spryskiwacz i wszystko chodzi. To normalne, jak wlacza sie spryskiwacze szyby klimatronik zwieksza na chwile nawiew na szybe, taka opcja klimatronika.
MaSSowski Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Bledy moje podal wrclaguna pare postow temu. Biggman a u mnie jest na odwrot dziala bo jak nie psikne spryskiwaczami to nie bedzie chodzic a jak psikne to chodzi.
ruks Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 U mnie jak się włącza spryskiwacz to klimatronik z automatu włącza obieg zamknięty
Bromchit Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 U mnie jak się włącza spryskiwacz to klimatronik z automatu włącza obieg zamknięty Bo masz czujnik jakości powietrza
ruks Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 U mnie jak się włącza spryskiwacz to klimatronik z automatu włącza obieg zamkniętyBo masz czujnik jakości powietrza Na klimatronik nie mam funkcji Auto obieg zamknięty więc chyba raczej czujnika też nie ma. Myślałem że wszystkie tak działają...
Bromchit Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 U mnie jak się włącza spryskiwacz to klimatronik z automatu włącza obieg zamkniętyBo masz czujnik jakości powietrza Na klimatronik nie mam funkcji Auto obieg zamknięty więc chyba raczej czujnika też nie ma. Myślałem że wszystkie tak działają... A widzisz a ja myślałem, że tylko te z czujnikiem tak mają .
mario1234321 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 sa gdzies podane koncowki symbolu angielskich silniczkow? i czy one tez podejda do europejskich wersji?
barrowiec1 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) hejka panowie... wymieniłem dwa silniczki na te z b7. Chodzić - chodzą ale błędy są. Są to błędy typu 09-00 - Wartość skrajna adaptacji przekroczona... I teraz, czy nie jest tak, że w środku, te potencjometry jednak różnią się czymś? Nie wkładałem silniczków o tych samych numerach co ori, tylko podmienialem ramiona. Edytowane 21 Lutego 2016 przez barrowiec1
Adam Krupa Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Kolego miernik w łapkę Sprawdzić potencjometr i ustaw pozycje żeby na skalę nie wychodzil Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
p4ndp Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Oznacza to, że pomimo, że kręci się on 360 to i tak można go ustawić na jednej granicy albo drugiej? u mnie jest temat, ż obojetnie jak go włoże to i tak mam przekroczenie granicy.. .czy ustawienie ślimaków ma wpływ na określenie min max?
lukaszooo Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Jesli rozebral bys potencjometr to zobaczyl bys ze nie ma on zakresu 360 tylko ok 170. Na pierscieniu potencjometru jest taka strzalka i ona ma wakazywac ramie silniczka. Jesli zle ustawiles potencjometr to wylamal sie ogranicznik w potencjometrze i taczej nadaje sie na smietnik.
p4ndp Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Dzięki za podpowiedź! tego nie wiedziałem. Przy pozostałych chyba mi się fuksło bo wszystko pięknie działa. Przetestuje może jeszcze coś z niego będzie. Są jakieś wzorcowe wartości przy mierzeniu miernikiem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się