Dawidepd Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 WItam Panowie , mam pytanie odnosnie bledu 00604. A3 8l 1,8 125 97r. Czy to silniczek obiegu zamknietego prawa strona za schowkiem i dmuchawa ??
luki19862121 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 WItam Panowie , mam pytanie odnosnie bledu 00604. A3 8l 1,8 125 97r. Czy to silniczek obiegu zamknietego prawa strona za schowkiem i dmuchawa ??To chyba błąd silnika V113 obiegu zamkniętego. Pod schowkiem. Zobacz 1 post są tam opisane silniki kolory itd.
Dawidepd Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 czyli dobrze myśle drzeba demontować schowek dmuchawe i to jest po prawej stronie ?? Jak wlaczałem obieg zamkniety to tak delikatnie sie ruszył i trzeszczy. On tez jest od regulacji temperatury ?? Bo wali mi tylko gorace powietrze.
luki19862121 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 czyli dobrze myśle drzeba demontować schowek dmuchawe i to jest po prawej stronie ?? Jak wlaczałem obieg zamkniety to tak delikatnie sie ruszył i trzeszczy. On tez jest od regulacji temperatury ?? Bo wali mi tylko gorace powietrze.Tylko schowek i silniki będą na wierzchu. Od regulacji temperatury są dwa inne silniki. W 1 poście wszystko jest opisane
Dawidepd Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 ALe ja mam a3 8l. TO znaczy dziewczyna. Dwa sa pod klimatronikiem tak glebiej zielony i fioletowy. Jak wlaczam klimatronik albo wył. to pracuje zielony jak zmieniam temp. to pracuje fioletowy. ALe temp. jest ciagle taka sama mega goraco. A on normlanie cały sie rozklada ładnie pracuje nawet nic nie słychac zeby było nie tak . A z tego po prawo za schowkiem od obiegu zamknietego slychac. Tak jak by tam moze klapki sie zablokowały i waliło tylko cieplo do kabiny ?? Tylko temp zmienic nie moge. na klimie zmienia sie od 18 do 29 a jest ciagle to samo.
luki19862121 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 ALe ja mam a3 8l. TO znaczy dziewczyna. Dwa sa pod klimatronikiem tak glebiej zielony i fioletowy. Jak wlaczam klimatronik albo wył. to pracuje zielony jak zmieniam temp. to pracuje fioletowy. ALe temp. jest ciagle taka sama mega goraco. A on normlanie cały sie rozklada ładnie pracuje nawet nic nie słychac zeby było nie tak . A z tego po prawo za schowkiem od obiegu zamknietego slychac. Tak jak by tam moze klapki sie zablokowały i waliło tylko cieplo do kabiny ?? Tylko temp zmienic nie moge. na klimie zmienia sie od 18 do 29 a jest ciagle to samo.Musisz sprawdzić tę klapę może zablokowana lub tryby w silniku się posypały.
Dawidepd Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Teraz, luki19862121 napisał: 3 minuty temu, Dawidepd napisał: ALe ja mam a3 8l. TO znaczy dziewczyna. Dwa sa pod klimatronikiem tak glebiej zielony i fioletowy. Jak wlaczam klimatronik albo wył. to pracuje zielony jak zmieniam temp. to pracuje fioletowy. ALe temp. jest ciagle taka sama mega goraco. A on normlanie cały sie rozklada ładnie pracuje nawet nic nie słychac zeby było nie tak . A z tego po prawo za schowkiem od obiegu zamknietego slychac. Tak jak by tam moze klapki sie zablokowały i waliło tylko cieplo do kabiny ?? Tylko temp zmienic nie moge. na klimie zmienia sie od 18 do 29 a jest ciagle to samo. Musisz sprawdzić tę klapę może zablokowana lub tryby w silniku się posypały. ja tam wlożyłem ręke gdzie jest ten od obiegu zamknietego to on doslownie centymetr sie ruszył tylko. Ledwo co i slychac go jak by tryby przeskakiwały. ALe on tez był by od temperatury ?? W sensie ze zmieniała by sie.
luki19862121 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 ja tam wlożyłem ręke gdzie jest ten od obiegu zamknietego to on doslownie centymetr sie ruszył tylko. Ledwo co i slychac go jak by tryby przeskakiwały. ALe on tez był by od temperatury ?? W sensie ze zmieniała by sie. Nie wiem dokładnie jak jest w A3, ale skoro silników jest mniej widocznie ta klapa puszcza chłodne powietrze. Skoro piszesz, że zgrzyta itd. to już wiesz co w wolną sobotę robić
Dawidepd Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 No zgrzyta i chce jutro sie zabrac i zrobić. Ale pierw bym wolał zrobić ta temperature a poźniej to zgrzytanie. ALe chyba nikt mi tego nie powie i bd musiał tamto zrobić i sie okażę. ALe moze to być od tego ze tak wali tylko gorące ?? ALe jak by był obiekt zamkniety to i tak by było troszke chłodniej i gorąco ? A tu tylko gorąco nic wiecej. Nie wiem czy to ma cos wspolnego czy nie ale wczoraj wymieniałem sensor airbag i po tym mi sie tak stało albo takie szczescie mam. Poduszki nie pala a tu za to grzeje ;D
luki19862121 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 No zgrzyta i chce jutro sie zabrac i zrobić. Ale pierw bym wolał zrobić ta temperature a poźniej to zgrzytanie. ALe chyba nikt mi tego nie powie i bd musiał tamto zrobić i sie okażę. ALe moze to być od tego ze tak wali tylko gorące ?? ALe jak by był obiekt zamkniety to i tak by było troszke chłodniej i gorąco ? A tu tylko gorąco nic wiecej. Nie wiem czy to ma cos wspolnego czy nie ale wczoraj wymieniałem sensor airbag i po tym mi sie tak stało albo takie szczescie mam. Poduszki nie pala a tu za to grzeje ;DW A3 silnik G113 to klapa przepływu powietrza czyli to będzie powód grzania. Szukaj gdzie vag pokazuje.
Dawidepd Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Teraz, luki19862121 napisał: 10 minut temu, Dawidepd napisał: No zgrzyta i chce jutro sie zabrac i zrobić. Ale pierw bym wolał zrobić ta temperature a poźniej to zgrzytanie. ALe chyba nikt mi tego nie powie i bd musiał tamto zrobić i sie okażę. ALe moze to być od tego ze tak wali tylko gorące ?? ALe jak by był obiekt zamkniety to i tak by było troszke chłodniej i gorąco ? A tu tylko gorąco nic wiecej. Nie wiem czy to ma cos wspolnego czy nie ale wczoraj wymieniałem sensor airbag i po tym mi sie tak stało albo takie szczescie mam. Poduszki nie pala a tu za to grzeje ;D W A3 silnik G113 to klapa przepływu powietrza czyli to będzie powód grzania. Szukaj gdzie vag pokazuje. No vag pokazuje blad 00604 g113. Czyli zabierac sie za to za schowkiem to powinno być to ? Innych błędów nie mam
Dawidepd Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 No witam , dziś zdemontowałem ten silniczek klap ( obiegu zamknietego) ktory jest za schowkiem i za dmuchawa z prawej strony. Nie było aż takiego dużego problemu. Tylko kto mi powie teraz jak go zamontowac spowrotem albo zrobić sobie tam dojscie ?? A3 8l 97r. I mam jeszcze jedno pytanie silniczek o nr. 1j1907511a sa tam trzy te kółeczka zębate. Nie moge ich obrucic ani troche. Jak ruszam łopatkami to tylko łopatki przeskakuja a kółeczka sie nie kręcą. Czyli do wymiany bd ? Pod podłaczeniem też nie chca sie ruszyc gdzies cos blokuje.
Dawidepd Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Panowie u mnie w a3 8l 97 r jest to samo . Jak to naprawić moim zdaniem na 99% to odpowiada za regulacje temperatury i głownych klapek cieplo zimno. Bo jak zmieniam temperature na klimatroniku to normalnie to sie porusza . ALe to jest za lużno tam albo jakis haczyk powinien byc zeby to sie trzymalo. Kto mi pomorze ....
kamil-vag Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Miałem kiedyś A3 i też mi to wyleciało z klapy. Z czasem się obrabia plastik i silniczek steruje ramieniem, ale bez klapy... Pamiętam, że żeby to dobrze zrobić demontowałem schowek + kratki centralne, potem kanał powietrzny (plastikowy) i widziałem wtedy klapę regulacji temperatury i mogłem ją ręcznie ustawić. Zjechałem sobie na klimie na najniższą temperaturę, potem ręcznie ustawiłem klapę na kanał zimnego powietrza i podkleiłem klejem siłownik do klapy... Rozbierania trochę jest niestety... I od tego był błąd 00600 jak dobrze pamiętam...
Dawidepd Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 35 minut temu, kamil-vag napisał: Miałem kiedyś A3 i też mi to wyleciało z klapy. Z czasem się obrabia plastik i silniczek steruje ramieniem, ale bez klapy... Pamiętam, że żeby to dobrze zrobić demontowałem schowek + kratki centralne, potem kanał powietrzny (plastikowy) i widziałem wtedy klapę regulacji temperatury i mogłem ją ręcznie ustawić. Zjechałem sobie na klimie na najniższą temperaturę, potem ręcznie ustawiłem klapę na kanał zimnego powietrza i podkleiłem klejem siłownik do klapy... Rozbierania trochę jest niestety... I od tego był błąd 00600 jak dobrze pamiętam... Kolego podasz mi nr albo face napiszę do Ciebie i wysłał bym parę zdjęć jak to wygląda i byś mi powiedział bo rozmawiamy o tym samym
lukaszooo Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) W toledo i golfie jest tem sam problem czyli oderwana klapa od oski. Jesli chodzi o klape temperatury to trzeba wszystko demontowac. Jesli natomiast chodzi o klape obiegu zamknietego to da sie to skleic bez demontazu bo dostep jest z obu stron. Kleilem cos takiego w toledo i puki co dwa lata wytrzymało. Edytowane 9 Grudnia 2017 przez lukaszooo
Dawidepd Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 2 minuty temu, lukaszooo napisał: W toledo i golfie jest tem sam problem czyli oderwana klapa od oski. Jesli chodzi o klape temperatury to trzeba wszystko demontowac. Jesli natomiast chodzi o klape obiegu zamknietego to da sie to skleic bez demontazu bo dostep jest z obu stron. Kleilem cos takiego w toledo i puki co dwa lata wytrzymało. jak dodać tu filmik wstawie CI i powiesz mi cos.
Dawidepd Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 2 minuty temu, lukaszooo napisał: Na YT i wklej link. dodaje poczekaj chwile jak mozesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się