maniek1983 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Witam Panowie co dopiero skonczylem walke z uszczelka pod nastawnikiem to teraz leci w nastenym miejscu zaznaczonym czerwonymi strzalkami tam idzie taki kabel który wychodzi z wtyczki zaznaczonym niebieska strzałką. Nie mam pojecia co to za kabelek chyba jakis czujnik i wlasnie jak tam palcem przetre jest mokro a nawet i kapie. Panowie i tu prośba co to jest bo nawet nie wiem jak poszukac tego na forum, a druga rzecz jesli juz zacząłem nowy wątek to prosze o pomoc tu czy mam racje ze to czujnik? jesli tak co mi jest potrzebne do zlikwidowania tego wycieku? POZDRAWIAM
Jastrzab-Gorzow Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Witam, to nie czujnik, a element wykonawczy - przestawia tłok ustalając początek wtrysku (kąt wyprzedzenia wtrysku). Jest przykręcony na dwie śrubki, możesz je spokojnie wykręcić, nic stamtąd nie wyleci Są na nim 2 o-ringi, kupisz w InterCarsie oryginały boscha za jakieś 10zł. Polecałbym jednak wymienić też o-ringi pod osłonami tłoka od przestawiacza kąta (to to co widać na zdjęciu - z boku pompy od strony alternatora, tylko że z drugiej strony jest takie same "coś" i do tego już trzeba wyjąć pompe). Z jednej strony jest duża sprężyna i podkładeczka pod nią. O-ringi też do kupienia za grosze z oryginału. Potem może jeszcze cieknąć z pod głowiczki (na łączeniu części aluminiowej z żeliwną - też o-ring) i ze śruby między sekcjami pompy (na taki duży dziwny klucz). połamania kluczy
sowa73 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 witam kolego radziłbym Ci uszczelnić całą pompę gdzieś w zakładzie, bo jak sam widzisz w jednym miejscu zlikwidujesz wyciek, a zaraz pojawia się gdzie indziej-szkoda nerwów i kasy na takie zabiegi-moje zdanie zrobić raz a porządnie (ja za uszczelnienie swojej -wymienione wszystkie uszczelnienia zapłaciłem 200zł-oczywiście pompę wyciągałem sam).pozdrawiam
maniek1983 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2010 dokladnie jak tu przestanie to zaczyna tam leciec czyli jutro wizyta u pompiarza :wallbash: :wallbash: Dzięki Panowie
maniek1983 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 no niech to pompiarz zobaczy wazne tez ile za to skasuje bo teraz niezidentyfikowane dzwieki jeszcze na to wszystko doszly ale jutro napisze co pompiarz powiedzial p.s. w tą z......ą zimę zawsze mi cos w aucie nawala czy to audi czy to opel ;([br]Dopisany: 27 Grudzień 2010, 20:36_________________________________________________witam dzis bylem u pompiarza jutro mam mu przywiezc pompe wymontowana to mi uszelki wszystkie wymieni za 100zl czyli chyba dobrze :> z mechanikiem tez juz sie dogadalem zeby mi jutro tą pompe wyciągnął jak juz wszystko poskladam do kupy i podlicze to dam znac POZDRAWIAM[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 21:15_________________________________________________aha jeszcze jedno pytanie jak pompa jest nieszczelna to objaw trudniejszego zapalania po nocy i kopcenia na bialo przy dodawaniu mocno gazu to normalne zjawisko???
vauxhall95 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 przy nieszczelnosci moze tak byc
maniek1983 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2010 ufffff to dobrze kurcze najgorsze jest to ze miesiąc temu za wymiane uszczelki pod nastawnikiem zaplacilem cos okolo 80zl a teraz i tak msze calą uszczelnic i zaplace 100zl fakt dojdzie wyciągnięcie pompy i zamontowanie[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 21:21_________________________________________________Panowie pompa juz pojechala do uszczelnienia ale martwi jedno co mi powiedzial mechanik który wyjmował pompe bo powiedzial ze jak juz puszczaja uszczelki na pmpie to wymiana uszczelek nie wystarczy tylko trzeba dac ją do regeneracji :( mówi prawde????? Ogólnie auto jeżdzi dobrze nie szarpie jedynie jak jest temperatura na minusie jak go zaple to obroty są troszke wyższe i nierówno chodzi ale to tak 10 sekund a potem jest ok
pastaldo Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Mówi prawdę. Miałem u siebie identyczny problem 2 tyg temu. Najpierw wyciek z pod kopułki nastawnika a potem przy głowicy. Pod deklem wymieniałem sam ale reszte zaprowadziłem samochód do pompiarza. Za wymontowanie, zamontowanie i ustawienie wszystkiego w samochodzie 150zł Za rozebranie, zmiana pełnego uszczelnienia pompy, wyczyszczenie i złożenie z ustawieniem ciśnień itp 350zł W sumie 500zł, gośc pewny, rok gwarancji dostałem ale powiedział że ja raczej już do tej pompy nie będę podchodził. Jak rozebrał pompe to wszystkie oringi dosłownie kruszyły się w palcach. Dlatego dobra decyzja z oddaniem do pompiarza. Ile Ci pompiarz powiedział za robote? Co do poszarpywania mam to samo, a po regeneracji pompy nie ustąpiło. Jestem jeszcze umówiony na po świętach na sprawdzenie wtrysków.
maniek1983 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2010 super ja oddaje narazie tylko na wymiane uszczelek bo k.... m.. na jakies 60 tys ludzi jest tylko 2 pompiarzy i zaden nie ma czasu a auto potrzebuje pewnie pojezdze ze 3 miesiace i bende znow cos robil a niech to uszczelki moga mi wymienić w ciagu 1 dnia a cos wiecej to dopiero gdzies za 3 tygodnie dochodze do wniosku ze mnie na uzywanego disela jednak nie stac chodzi o kase i nerwy :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:[br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 11:52_________________________________________________za wymiane wszystkich uszczelek w pompie place 100zl
Musashi Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 dochodze do wniosku ze mnie na uzywanego disela jednak nie stac chodzi o kase i nerwy to nie problem używanego diesla, tylko jego stanu. znam AFN-a z przebiegiem 320.000 km i nie ma z nim zadnych problemow.
pastaldo Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 To nie drogo choć ja pisząc o pełnym uszczelnieniu tez miałem na myśli wszystkie uszczelki. Tylko że plus sprawdzenie na maszynce Bosha, wyczyszczeniu i ustawieniu wszystkiego. U mnie zaprowadziłem jednego dnia a na drugi miał byc samochód z tym że przedłuzyło się o dzień bo trafił im się jakiś VIPowski klient a mnie jeden dzień nie zbawiał. Ok 100zł za wymiane uszczelek Ile mechanikowi za wyjęcie i potem załozenie pompy z ustawieniem kata wtrysku itp? dochodze do wniosku ze mnie na uzywanego disela jednak nie stac chodzi o kase i nerwy to nie problem używanego diesla, tylko jego stanu. znam AFN-a z przebiegiem 320.000 km i nie ma z nim zadnych problemow. Zgadza sie. kwestia tylko na jaki egzemplarz się trafi. Pozatym co do pompy to duże znaczenie ma paliwko na jakim się jeździ.
maniek1983 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2010 hmmmmm zgadzam sie ja trafilem na taki co nie bylo nic robione i teraz wskoczylo mi 200 tyskm i servis servis ale spoko wczesniej jezdzilem benzyniakiem i lpg i wole ON tylko mieszkam w takiej pipidówie ze szok nikt nie ma czasu co do paliwa to leje tylko verwe podobno dobre co do ceny wyjecia pompy i zamontowania to dopiero mnie podliczy a kat wtrysku sam sobie ustawie
wiktorsam Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 200 tyś to chyba x3 Nie widziałem jeszcze diesla z pompą vp-37 który miał by z nią problemy przy tak niewielkim przebiegu. Kumpel w swoim 1zeciorze robił niedawno w audi 80 pompę bo też zaczęła cieknąć, ale jego wehikuł to ma ponad pół miliona nalatane. Prawda jest taka że a4 używane nie jest tanim autem w serwisie, ale jak kupisz zadbanego diesla to jeżeli chodzi o sam silnik to nie powinieneś mieć żadnego problemu, no chyba że zapieczone kierownice w turbo przez psj . Co innego jeżeli chodzi o zawieszenie i wynalazki typu sprzęgiełko alternatora, napinacz paska wielorowkowego itp - rzeczy niestety drogie i sypią się moim zdaniem za szybko . Także przebieg niestety musisz mieć sporo większy skoro pojawiły się problemy z pompą.
maniek1983 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 biore to pod uwagę [br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 16:32_________________________________________________panowie ja sie naprawde wykoncze otóż dzis odebralem pompe uszczelnioną sprawdzona musialem zaplacic 150zl nie jak wczesniej pisalem 100zl bo cos tam........ pewnie mnie naciagneli ale to nie wazne pompiarz powiedzial ze jeszcze duzo przed nią zycia zawiozlem pompe do mechanika i tu dopiero sa problemy mechanik ją zalozyl i tu auto nie chce odpalić akumulator rozladowal i mowi ze jutro rano sprubuje a ja znow bez auta :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: twierdzi ze tak jak by pompa nie chciala zaciagnąć ON i jutro jakos recznie ją zaleje mieliscie takie cos???? pomóżcie mojemu mechanikowi ;(
exe Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 mi się wszystko zapowietrzyło, zrobiliśmy to tak -> bezpośrednio z przewodu, tego od baku, przez gruchę i do przewodu do pompy, pod pompowaliśmy trochę i pykło.
maniek1983 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 hmmm dzieki przekaze to mechanikowi napewno mu sie przyda ja to mam pecha na tych fachowców [br]Dopisany: 30 Grudzień 2010, 20:39_________________________________________________panowie audi juz odebrane :> :> :> :> :> uszczelnienie pompy 150zl wyciagniecie i zamontowanie pompy 60 zl ciekawe tylko jaki kąt wtrysku bedzie ustawiony ale ok Wszystkim Bardzo Dziekuje Pozdrawiam
pastaldo Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 hmmm dzieki przekaze to mechanikowi napewno mu sie przyda ja to mam pecha na tych fachowców [br]Dopisany: 30 Grudzień 2010, 20:39_________________________________________________panowie audi juz odebrane :> :> :> :> :> uszczelnienie pompy 150zl wyciagniecie i zamontowanie pompy 60 zl ciekawe tylko jaki kąt wtrysku bedzie ustawiony ale ok Wszystkim Bardzo Dziekuje Pozdrawiam To zrobili Ci załkiem okazyjnie jeśli chodzi o cenę. Rozumiem że te 150zł to już z kosztem uszczelek?
pastaldo Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 tak 150 juz z uszczelkami Ale Ty wysyłałeś gdzies te pompę? No miejmy nadzieje że faktycznie zmienili wszystkie, i czy ja sprawdzili, wyczyścili i ustawili jak juz była rozebrana. Ale mniejsza z tym. Oby jak najdłużej nie było z nią problemów. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się