Dev Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 witam nabrałem apetytu na zawieszenie gwintowane (przód i tył) pacjent to moja padaczka, zawias 1BV, Quattro, koła 225/45-17" co proponujecie Koledzy, czekam na info pozdrawiam T
Bulczas Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Jedno podstawowe pytanie Jaką kasę chcesz na to przeznaczyć :?:
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 na razie nie rozmawiamy o kasie schodzi to na dalszy plan ale nie mamzamiaru sie wygłupiac interesuja mnie mozliwosci i warianty
krzysiek23 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 mozliwosci,masz wiele tak samo producentow itd....do Q gwint napewno bedzie w cenie i ciezszy do zdobycia...czego oczekujesz..mega gleby,betonu czegos innego......gwint jak gwint kup jakis markowy poloz auto na -50/-60 na kole 17" bedzie to wygladalo dosc dobrze i powinienes byc zadowolony u mnie w podpisie na obu autach jest gwint na osce te szare auto jest AP posadzony na cos okolo -70mm,na tej czarnej Q jest KW INOX pewnie jakies -40/-50 nie wiem ile koles posadzil to auto...narazie nie obnizalem dalej.... na obu gwintach jezdzi sie dobrz choc wydaje mi sie ze KW jest troche twardszy
Rdzewek_RdK Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Już w którymś z tematów pisałem na temat gwintu do b5 Dobrym wyborem w stosunku cena/jakoś są gwinty FK Sam gwint jest w miarę komfortowy, teraz zależy czy chcesz mieć regulacje twardości czy nie ? KW to trochę wyższa półka cenowa, ale KW w porównaniu do Teina nie jest twarde. Ogólnie jeden z bardziej komfortowych gwintów Napisz jakie masz wymagania a coś się doradzi
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 obniżenie max -50mm, wiecej mi nie potrzeba chodzi mi o to aby na zime go podniesc, na lato obnizyc jest taka mozliwosc ?????
krzysiek23 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 pewnie ze jest ,dlatego tj.gwint...... regulacja wysokosci zawsze jest twardosci nie zawsze,najlepiej wybrac nierdzewke,bo zwyklasa po zimie mozesz juz nie skrecic do dolu,ogolnie zima zabija gwint dlatego ja na zime przesiadam sie na 1BE spowrotem,na lato kwiecein montuje okolice pazdziernika demontuje i gwint po porze letniej wyglada jak nowy
jozek726 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 pewnie ze jest ,dlatego tj.gwint...... regulacja wysokosci zawsze jest twardosci nie zawsze,najlepiej wybrac nierdzewke,bo zwyklasa po zimie mozesz juz nie skrecic do dolu,ogolnie zima zabija gwint dlatego ja na zime przesiadam sie na 1BE spowrotem,na lato kwiecein montuje okolice pazdziernika demontuje i gwint po porze letniej wyglada jak nowy no ale tak montować, demontować bezsensu :gwizdanie: dopne sie troche do tematu bo tez chce wsadzic gwint ale nie bede go wyjmował na zime. a nierdzewka pewnie jest duzo groższa co ?
krzysiek23 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 pewnie ze jest ,dlatego tj.gwint...... regulacja wysokosci zawsze jest twardosci nie zawsze,najlepiej wybrac nierdzewke,bo zwyklasa po zimie mozesz juz nie skrecic do dolu,ogolnie zima zabija gwint dlatego ja na zime przesiadam sie na 1BE spowrotem,na lato kwiecein montuje okolice pazdziernika demontuje i gwint po porze letniej wyglada jak nowy no ale tak montować, demontować bezsensu :gwizdanie: dopne sie troche do tematu bo tez chce wsadzic gwint ale nie bede go wyjmował na zime. a nierdzewka pewnie jest duzo groższa co ? zalezy wiem ze napewno moj AP jest z nierdzewki KW sa nierdzewki niektore H&R tez sa nierdzewne (te z przystepnych cen)warto zainwestowac troche wiecej jak co....ogolnie w uzywce niebedzie roznicy wielkiej w cenie bo wiekszosc nawet nie wie czy to nierdzewka czy nie,najwieksza roznica jest oska-q......no ja mam 2 komplety wachaczy,mocowan itp.i tylko przekladam calym kompletem....2h zabawy i po sprawie
Rdzewek_RdK Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Ja tez polecam wymianę gwintu na zimę, mi tam akurat szkoda wydanych pieniędzy na tak piękną zawiechę, a to tylko szybki demontaż, ustawienie zbieżności i wszystko lata.. Ale jeżeli kupisz dobry markowy gwint to nic się z nim nie stanie, oczywiście trochę trzeba uważać aby nie zasyfić wszystkiego ale temat do ogarnięcia. Teraz wiesz zależy o jakie koszta Ci się rozchodzi, KW czy Tein to wydatek gdzieś 5tys. Dobre FK jakiś 3tys. Można znaleźć coś taniej, ale raczej poniżej poziomu FK bym nie schodził
jozek726 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 a to jest nierdzewka? bo dziś po niego jadę Uploaded with ImageShack.us
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 http://allegro.pl/audi-a4-quattro-1994-2001-zawieszenie-gwintowane-i1406992426.html http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-quattro-4x4-mts-i1389445375.html :mysli: :mysli:
Pucek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 http://allegro.pl/audi-a4-quattro-1994-2001-zawieszenie-gwintowane-i1406992426.html http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-quattro-4x4-mts-i1389445375.html :mysli: :mysli: miałem już klikać kup teraz ale się powstrzymałem, od dłuższego czasu szukam w PL gwintu do Quattro i co? i NIE MA tylko i wyłącznie nowe, Ta Technix - średnio twardy, ale 60% ludzi go chwali a reszta twierdzi że po roku i roku z hakiem padają amory, więc już zgłupiałem i nie wiem co robić patrzyłem po AP, pewnie to też chinol, wygląda solidniej, jedyny minus, nie ma na rynku używanych, nowy to koszt +/- 2400 zł Krzysiek, może Ty za granicą masz dojście do jakiegoś używanego gwintu? aktualnie jeżdżę na sprężynach H&R -40 i Bilstein B8, nie zmieniał bym, ale niestety chcę niżej :>
Rdzewek_RdK Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Dev trzeba było powiedzieć że w takich cenach czegoś szukasz.. Jeżeli z tego co podałeś to MTS Ale jeżeli trochę dołożysz to w Weju można zamówić FK model podstawowy za 2700 :gwizdanie:
krzysiek23 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Jozek ten KW jest z nierdzewki :good: PUCEK dojsc nie mam ogolnie duzo tego sprzedaje tutaj kupujac na allegro,ale tak jak mowisz do Q trafilem gwint tylko raz i to do a6/passat jak sa to tylko oski...takze z tym ciezki temat....u siebie w Q juz mialem z autem jak je kupilem......MTS-TA-TECHNIC maja rozne opinie,ostatnio koles do mnie przyjechal i wzial KW bo TA TECH.strasznie mu skrzypil z tylu zima wiec go wywalil...ale jest duzo pozytywnych opini takze za ta kase....ja jakbym mial brac MTS-A za 1800zl dolozyl bym do AP,gwinty robia wedlug mnie bardzo dobre i dosc znana firma w niemcowni(stal nierdzewna)
Pucek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 no właśnie Krzysiek, czytałem że lubi trzeszczeć coś z tyłu, obstawiam że to wina sprężyn, nawet gdzieś czytałem że na sprężynach powinna być naciągnięta gumowa osłonka, wtedy nic nie piszczy myślałem żeby kupić gwint Ta Technix i włożyć do niego moje sprężyny, te H&R, mają na zwojach właśnie tą gumę, więc problem nie powinien występować, tylko jak się mają sprężyny -40 do takich z gwintu
rajan Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Śledź ebay.de coś się trafi. Jak coś to mogę pomóc w kupnie.
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 moge wydac i 3000 zł, nie ma problemu chodzi mi żebym mógł na tym spokojnie i bezawaryjnie pojezdzic macie jakies ciekawe namiary ????
krzysiek23 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 no właśnie Krzysiek, czytałem że lubi trzeszczeć coś z tyłu, obstawiam że to wina sprężyn, nawet gdzieś czytałem że na sprężynach powinna być naciągnięta gumowa osłonka, wtedy nic nie piszczy myślałem żeby kupić gwint Ta Technix i włożyć do niego moje sprężyny, te H&R, mają na zwojach właśnie tą gumę, więc problem nie powinien występować, tylko jak się mają sprężyny -40 do takich z gwintu niewiem jak ze sprezynami jesli sa takie same(tzn.zwoje dlugosc itd to mozna sprobowac choc nie wiem czy to zda egzamin)ogolnie ja wszelkie gumy ze sprezym sciagam bo tam tylko woda sie zbiera i sprezyna szybko zdzewieje....co do TA niemoge nic powiedziec bo nigdy go niemialem,koles mowil ze mu strasznie trzeszczy ale sam nie wie czy sprezyny czy cos innego,ogolnie twierdzil ze tyl auta sie dziwnie na nim zachowuje(gwint mial nowy ok.3tyg.)byla to A6 2.4 oska DEV. jakbym mial 3k. to szukalbym AP-FK-WAITEC nowe, uzywki jakiegos H&R-KW-BILSTEN-KONI na ebauy.de...ogolnie kazdy markowy powinien spelnic twoje oczekiwanie
Rdzewek_RdK Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Dev na PW ci podesłałem gdzie możesz się zapytać o gwincik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się