bushi Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Problem jest następujący gdy przejeżdzam przez dziurę auto zachowuje się jak by pływało tz jest takie odczucie jak by nie amortyzowało w pionie tylko tłumienie następowało również w poziomie. Powiedzcie co o tym sądzicie na co zwrócić uwagę??
dark79 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 moze tuleje tylnej belki, a jak bujasz autem na boki podczas jazdy to nie masz wrazenia ze tyl chce sie zawinac??
bushi Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Dark sprecyzuj a boki podczas jazdy to nie masz wrazenia ze tyl chce sie zawinac?? juz próbowałem w trakcie jazdy szybkie ruchy na boki kierownicą ale aż tak nie czuć jak podczs prejazdu przez dziurę auto zamiast pracować tylko w pionie to jeszcze pływa na boki
platiniumm Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 moze amorki poprostu polecialy
bushi Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Wysłany: Dzisiaj 14:32 moze amorki poprostu polecialy --- hmm myślę że nie od amorków pracowło by auto w poziomie?? raczej nie a pisałeś coś że możesz załatwić nowe nipsz coś wiecej na pw i napisz o spreżynach jak się sprawują ?? pozdrawiam
wolfski Opublikowano 13 Września 2006 Opublikowano 13 Września 2006 Mam ten sam problem.jak przejadę przez poprzeczną nierówność to czuję jakby auto przez chwilę jechało skosem.wydaje mi się że tuleje na tylnej belce.wkońcu 270tys.km robi swoje.będe wdzięczny jeżeli uda ci się usunąć usterkę i napiszesz co było.
SebMis Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 u mnie było podobnie i okazało że jeden amorek z tyłu kaput jak bujałem autem to wcale nie było objawu "bujania w pionie" a przy przejeżdżaniu przez np. dylatancje na moście zarzucało mi tyłem na bok aż się bałem że któregoś razu oponki nie dadzą rady przytrzymać :/
Flaha Opublikowano 15 Września 2006 Opublikowano 15 Września 2006 Ja miałem dokładnie takie same odczucia i też się okazało, że to amorek.
bushi Opublikowano 15 Września 2006 Autor Opublikowano 15 Września 2006 Panowie a patrzeliście na amorki przed wymianą były ulane?? bo u mnie wszystko suchutkie więc sam nie wiem chyba odp tylko na trzepakach
Gość zdeniu Opublikowano 15 Września 2006 Opublikowano 15 Września 2006 Panowie a patrzeliście na amorki przed wymianą były ulane?? bo u mnie wszystko suchutkie więc sam nie wiem chyba odp tylko na trzepakach nie musza być mokre (wylane) aby straciły swoje właściwości tłumiące zapewne zaworki przelewowe wewnątrz nie mają juz swojego własciwych parametrów
SebMis Opublikowano 18 Września 2006 Opublikowano 18 Września 2006 Panowie a patrzeliście na amorki przed wymianą były ulane?? bo u mnie wszystko suchutkie więc sam nie wiem chyba odp tylko na trzepakach wszystko wyglądało w jak najlepszym pożądku, ale po trzepakach jeden 56% drugi 11% :???: więc było już jasne o co chodzi, przy okazji jedna oponka została tak scharatana że musiałem wymienić
fordenir Opublikowano 18 Września 2006 Opublikowano 18 Września 2006 Miałem podobne objawy na dziurach i okazało się że to jeden z tylnych amortyzatorów padochnął. Za duża różnica tłumienia między jadną stroną a drugą powoduje uczucje "zawijania"
platiniumm Opublikowano 18 Września 2006 Opublikowano 18 Września 2006 wiec tylko taki moral zeby jechac do sklepu i kupic amorki i bedzie oki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się