YATES Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 Dziś odkryłem,że mam zalany układ wspomagania różowym olejem MOBIL ATF 220 takim jak w tej aukcji http://allegro.pl/item262625968_mobil_atf_220_1l_100_legalny_super_cena_f_vat.html Wiem,że zalecają do wspomagania olej zielony mineralny,a ten z aukcji różowy też jest mineralny.Wymieniać go czy dać sobie spokój ???
lukaszek13ns Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Jesli nic sie niedzieje ze wspomaganiem, nie cieknie nigdzie i olej nie jest za bardzo zuzyty to bym nie ruszal. Jak chodzi to niech chodzi , jak kiedys bedzie sie nadawal ten rozowy olej do wymiany to wtedy, wymien i zalej Febi mineralny zielony.
adadur Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 Ja jestem zdania żeby zakupić 2 litry oryginalnego oleju lub febi (wyjdzie o połowe taniej) przepłukać układ i zalać właściwym. Dlaczego? Sprawdź ile kosztuje regeneracja przekładni a ile będzie kosztowała wymiana tego oleju.
eve6 Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 moge prosic o namiary na jakis sklep internetowy gdzie moge kupic ten febi 6162??
lukaszek13ns Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 moge prosic o namiary na jakis sklep internetowy gdzie moge kupic ten febi 6162?? Allegro musisz poszukac, lub sklepy z czesciami samochodowymi nie koniecznie internetowe, jak juz wymieniasz to koniecznie Febi mineralny zielony zaden inny tylko ten. Pozdrawiam
adadur Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 oszczędzasz już na tym ze nie stosujesz oryginalnego płynu, podjedz do markowego sklepu z częściami i kup w sklepie - nie narażaj sie na podróbki lub przeterminowane produkty
henry Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Od 2 miesięcy walczę ze wspomaganiem. Już mogę się doktoryzować. Według mnie nic nie kombinuj jak wspomaganie działa prawidłowo. Audi stosuje czerwony i zielony - zależy w jakim okresie produkcji i typie samochodu. Wymiana wymaga spuszczenia oleju przepłukania ukadu - trzeba to zrobić dobrze i dokładnie. Nie wiadomo też czy zielony będzie miał odpowiednie parametry do twojej pompy. Po takiej operacji może być jeszcze gorzej. Reasumując j abym nie wymieniał. henry
Gość Faworek Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Hmmm ja bym wymienil poniewaz mialem zalany czerwony po czym po paru tygodniach musialem wymieniac przekladnie kierownicza, z tych tulej gumowych zaczlo przeciekac z przekladni i rozszczelnilo mi przewod od wspomagania z pompy musialem wszystko wymieniac i mi zalano zielony i jezdze do tej pory.
Reggi Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Ja jestem zdania żeby zakupić 2 litry oryginalnego oleju lub febi (wyjdzie o połowe taniej) przepłukać układ i zalać właściwym. Dlaczego? Sprawdź ile kosztuje regeneracja przekładni a ile będzie kosztowała wymiana tego oleju. Dokładnie ! Kolega ma racje . Po zakupie swojego auta tez miałem jakąś "ujówką" zalane i było płukanie i zalewanie oryginałem !
Gość Kubowy Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Również walczę z pompą Po regeneracji chodziła ciężko więc wlali mi różowy bo gęstszy Ciśnienie wzrosło i było przez jakiś czas Ok Do czasu aż pompa ponownie nie wystawiła kopyta właśnie teraz zimą kiedy płyn zrobił się jeszcze gęstszy. Reasumując - jeśli był zielony to koniecznie zmień na taki sam!
Sleev Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 A ja miałem zalany chyba żółty (nie jestem pewien) nr 002000 - taki ma być (sprawdzałem w etka) i wlałem zielony 004000 150ml bo miałem mało. Olej ori. Czy spuszczać całość i wymieniać na nowy? Nie wiem czy można mieszać
krzysiek23 Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 wymien caly koszt niewielki a dla ukladu bedzie lzej z orginalem ,ogolnie plynow sie niemiesza ale na dolewki mozna stosowac,o zblizonych parametrach,lecz zanim wymienisz zlokalizuj nieszczelnosc skoro dolewasz...
adadur Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Sleev tego G002000 już nie produkują i został zastąpiony zielonym G004000.
Wihajster Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 kolega przeciez pisze za zalał różowym też"mineralnym" a to najwazniejsze.Nie widze powodu do paniki tymbardziej ze nic sie nie dzieje
Sleev Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Ok dziękuję Czyli śmiało mogę lać g004000? Ile oleju wchodzi do układu?
krzysiek23 Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 0,8 dm3 czyli 1litr w zupelnosci wystarczy
Piterex Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 0,8 dm3 czyli 1litr w zupelnosci wystarczy Do silnka 2.5 TDI ???
krzysiek23 Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 a tego niejestem pewien niewiem czy w 2,5 niema wiekszej pompy co by zwiekszalo ilosc plynu,ale raczej powinny byc te same magiel -zbiorniczek-i niewiem jak pompa niech ktos od 2,5 sie wypowie napisz do kogos na pw to ci powiedza w 2.8 silniku jest tez 0,8 takze w twoim powinno byc to samo czyli 0.8l w calym ukladzie
Piterex Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Mechanik chciał 2 litry , może do przepłukania układu po syntetyku... Źle ,że nie popoatrzyłem wcześniej na forum co i jak...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się