Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Chyba mam zalany zły olej (różowy) do wspomagania - co robić ????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś odkryłem,że mam zalany układ wspomagania różowym olejem MOBIL ATF 220 takim jak w tej aukcji http://allegro.pl/item262625968_mobil_atf_220_1l_100_legalny_super_cena_f_vat.html

Wiem,że zalecają do wspomagania olej zielony mineralny,a ten z aukcji różowy też jest mineralny.Wymieniać go czy dać sobie spokój ???

Opublikowano

Jesli nic sie niedzieje ze wspomaganiem, nie cieknie nigdzie i olej nie jest za bardzo zuzyty to bym nie ruszal. Jak chodzi to niech chodzi , jak kiedys bedzie sie nadawal ten rozowy olej do wymiany to wtedy, wymien i zalej Febi mineralny zielony.

Opublikowano

Ja jestem zdania żeby zakupić 2 litry oryginalnego oleju lub febi (wyjdzie o połowe taniej) przepłukać układ i zalać właściwym. Dlaczego? Sprawdź ile kosztuje regeneracja przekładni a ile będzie kosztowała wymiana tego oleju.

Opublikowano

moge prosic o namiary na jakis sklep internetowy gdzie moge kupic ten febi 6162??

Allegro musisz poszukac, lub sklepy z czesciami samochodowymi nie koniecznie internetowe, jak juz wymieniasz to koniecznie Febi mineralny zielony zaden inny tylko ten.

Pozdrawiam

Opublikowano

oszczędzasz już na tym ze nie stosujesz oryginalnego płynu, podjedz do markowego sklepu z częściami i kup w sklepie - nie narażaj sie na podróbki lub przeterminowane produkty

Opublikowano

Od 2 miesięcy walczę ze wspomaganiem. Już mogę się doktoryzować. Według mnie nic nie kombinuj jak wspomaganie działa prawidłowo. Audi stosuje czerwony i zielony - zależy w jakim okresie produkcji i typie samochodu. Wymiana wymaga spuszczenia oleju przepłukania ukadu - trzeba to zrobić dobrze i dokładnie. Nie wiadomo też czy zielony będzie miał odpowiednie parametry do twojej pompy. Po takiej operacji może być jeszcze gorzej. Reasumując j abym nie wymieniał.

henry :audi:

Opublikowano

Hmmm ja bym wymienil poniewaz mialem zalany czerwony po czym po paru tygodniach musialem wymieniac przekladnie kierownicza, z tych tulej gumowych zaczlo przeciekac z przekladni i rozszczelnilo mi przewod od wspomagania z pompy musialem wszystko wymieniac i mi zalano zielony i jezdze do tej pory.

Opublikowano

Ja jestem zdania żeby zakupić 2 litry oryginalnego oleju lub febi (wyjdzie o połowe taniej) przepłukać układ i zalać właściwym. Dlaczego? Sprawdź ile kosztuje regeneracja przekładni a ile będzie kosztowała wymiana tego oleju.

Dokładnie ! Kolega ma racje . Po zakupie swojego auta tez miałem jakąś "ujówką" zalane i było płukanie i zalewanie oryginałem !

Opublikowano

Również walczę z pompą

Po regeneracji chodziła ciężko więc wlali mi różowy bo gęstszy

Ciśnienie wzrosło i było przez jakiś czas Ok

Do czasu aż pompa ponownie nie wystawiła kopyta właśnie teraz zimą kiedy płyn zrobił się jeszcze gęstszy.

Reasumując - jeśli był zielony to koniecznie zmień na taki sam!

Opublikowano

A ja miałem zalany chyba żółty (nie jestem pewien) nr 002000 - taki ma być (sprawdzałem w etka) i wlałem zielony 004000 150ml bo miałem mało. Olej ori. Czy spuszczać całość i wymieniać na nowy? Nie wiem czy można mieszać :(

Opublikowano

wymien caly koszt niewielki a dla ukladu bedzie lzej z orginalem ,ogolnie plynow sie niemiesza ale na dolewki mozna stosowac,o zblizonych parametrach,lecz zanim wymienisz zlokalizuj nieszczelnosc skoro dolewasz...

Opublikowano

Sleev tego G002000 już nie produkują i został zastąpiony zielonym G004000.

Opublikowano

kolega przeciez pisze za zalał różowym też"mineralnym" a to najwazniejsze.Nie widze powodu do paniki tymbardziej ze nic sie nie dzieje :wink4:

Opublikowano

0,8 dm3 czyli 1litr w zupelnosci wystarczy

Opublikowano

a tego niejestem pewien niewiem czy w 2,5 niema wiekszej pompy co by zwiekszalo ilosc plynu,ale raczej powinny byc te same magiel -zbiorniczek-i niewiem jak pompa niech ktos od 2,5 sie wypowie napisz do kogos na pw to ci powiedza

w 2.8 silniku jest tez 0,8 takze w twoim powinno byc to samo czyli 0.8l w calym ukladzie

Opublikowano

Mechanik chciał 2 litry , może do przepłukania układu po syntetyku... Źle ,że nie popoatrzyłem wcześniej na forum co i jak...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...