lisekpablo Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 jaki kolor plynu do wspomagania i ile do a4 2000r 1.9tdi 115PS [br]Dopisany: 17 Styczeń 2011, 10:58_________________________________________________dodam iz zakupilem plyn firmy SWAG 6161 syntetyczny kolor zolty. czy jest to wlasciwy plyn do mojego auta
Dev Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 musi byc zielony mineralny nie wlewaj, bo pompe i magiel chu...j strzeli tutaj masz odpowiedni: http://allegro.pl/plyn-do-wspomagania-oryginalny-vw-audi-skoda-seat-i1415079360.html
MATIUS Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 dokładnie i nie kupuj odbowiednika febiego też zielony tylko ORI tak jak kolega wyżej napisał
lisekpablo Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 wielkie dzięki za pomoc i informacje na pewno skorzystam.pozdrawiam!
wojtekce Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 i nie kupuj odbowiednika febiego dlaczego ?
Julo Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 No właśnie, dlaczego ? Zwłaszcza, że już chyba nie produkują ori zielonego, tylko zastąpili go czerownym...
MATIUS Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 lałem febiego zieolnego numeru już nie pamientam kiera chodziła ciężko były problemy z odpowietrzeniem dostałem butle ori zielonego kiera chodzi lżej wspom ciszej pracuje szybko się odpowietrzył dla mnie febi to Zielona woda taka moja opinia a cena ORI taka sama jak Febiego
wojtekce Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 lałem febiego zieolnego numeru już nie pamientam kiera chodziła ciężko były problemy z odpowietrzeniem dostałem butle ori zielonego kiera chodzi lżej wspom ciszej pracuje szybko się odpowietrzył dla mnie febi to Zielona woda taka moja opinia a cena ORI taka sama jak Febiego myślisz że grupa vag produkuje płyny
rikardo Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 lałem febiego zieolnego numeru już nie pamientam kiera chodziła ciężko były problemy z odpowietrzeniem dostałem butle ori zielonego kiera chodzi lżej wspom ciszej pracuje szybko się odpowietrzył dla mnie febi to Zielona woda taka moja opinia a cena ORI taka sama jak Febiego Również nie polecam oleju Febi jest rzadszy od oryginału i nie warto oszczędzać kilku złotych. Niektórzy piszą, że febi idzie na pierwszy montaż ale to nie jest prawdą.
Grzes A4 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 miałem problemy ze wspomaganiem, nie pękałem na robocie zalałem zielony febiego i sprawdza sie wyśmienicie no ale są różne gusty i różne autka
chris.lkr Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Ja u siebie zalałem ORI płyn i nic się nie dzieje. Jest tak jak było. Może następnym razem zakupię Febi i zobaczymy czy będzie wszystko w porządku.
I r o Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 temat był już poruszany na forum, można użyć szukajki i wyszukać, bo mi się nie chce ale audi od któregoś tam roku nie produkuje płynu do wspomagania mineralnego zielonego G 002000, zastąpili go G00 400 0M2, który nie jest mineralnym i dlatego większość użytkowników (w tym też ja) dbając o swoje kilkunastoletnie samochody leje płyn febi 6162, który jest mineralny i nie odstaje jakością od ori dla niedowiarków
Dev Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 jednym z lepszych płynów mineralnych jest citroenowski LHM jakosc ma wyższą od ori płynu VW http://pl.wikipedia.org/wiki/LHM
pox Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Panowie, jak to w końcu jest z tymi płynami bo muszę dolać u siebie tego płynu. Niestety nie wiem jaki był zalany - teraz ma kolor ziemnozielono-brązowy. Przez niski poziom zaczęła wyć mi pompa więc czym prędzej muszę dolać płyn i teraz nie wiem na co mogę pozwolić, skoro G002 już nie ma. Czy coś się stanie jeżeli doleje G004 M2? Czy może lepiej dolać Febi? Pewnie niedługo wymienię ten płyn wraz z płukaniem układu.
czesia Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Jak się upierasz żeby dolać to tylko G004 , ja u siebie też miałem taki dylemat i go wymieniłem na ori,godzinka roboty i masz spokojny sen.
pox Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Ale czy te płyny można mieszać? Czy coś się stanie jak doleję G004?
czesia Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Pierwszy raz wyminiałem płyn w warsztacie ,mechanik odkręcił wąż przy maglownicy spóścił trochę płynu zakręcił i dolał ok 400ml G004 w układzie było na pewno ok 200-300ml starego płynu nic się stało jeździłem tak rok, ostatnio zgodnie ze wskazówkami z forum przepłukałem układ i wyminiełem płyn na ori i jest też super.Po przepłukaniu układu płyn jest cały czas zielony jak robiłem to na warsztacie to momentalnie zrobił się brązowy, także polecam wymianę całego płynu z płukaniem.
carbon.fm Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 mam pytanie,musze wymienic magiel,ile plynu musze kupic zeby zalac system od nowa?
wojtekce Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 mam pytanie,musze wymienic magiel,ile plynu musze kupic zeby zalac system od nowa? litr powinien wystarczyć
valokuvaaja Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 widze wiele kontrowersji na temat plynu do wspomagania, mineralny czy syntetyk itp. a w serwisie to tez nie wiedza co i jak.. Sprawa przedstawia sie nastepujaco: wszystkie modele Audi do roku 1989 wlacznie byly zalewane olejem mineralnym o specyfikacji CHF 7.1 (Pentosin CHF 7.1 Non-Synthetic Mineral Base Power Steering Fluid), od roku 1990 do 2005 wszystkie modele mialy olej o specyfikacji CHF11S (Pentosin CHF 11S Synthetic Mineral Base Audi Power Steering Fluid, Spec. TL 52 146.00). Po roku 2005 Audi zalewa auta olejem CHF202 (Spec. TL 52 146.01) CHF11S to olej o oznaczeniu G002000 albo tez Febi 6161. Wszystkie inne oleje (roznej masci ropopochodne oleje w kolorze zoltym, czerwonym, niebieskim nie majace specyfikacji CHF11S nie nadaja sie do ukladow wysokocisnieniowych Audi. Ponadto, niektore z nich posiadaja detergenty, ktore razem pieknie rozszczelniaja uklad). CHF 7.1 to tez olej G002000 ( oznaczany rowniez jako 04102010) ale tylko do roku 1990 (albo febi 6162, produkowany znacznie dluzej) pozniej olej o tym samym oznaczeniu juz byl produkowany na bazie CHF11S. Olej G004000M2 to nic innego jak Pentosin CHF202, ktory jest mieszalny z CHF 11S gdyz sa to praktycznie te same produkty a roznia sie tylko w niewielkim stopniu zakresem temperatury pracy. Jego odpowiednikiem/zamiennikiem jest rowniez Febi 6161. Jako, ze A4 powstaje od 1994 roku wszystkie samochody byly zalewane CHF11S albo pozniej CHF202 i bez znaczenia jest czy wlejemy G002000 (odpowiednik CHF11S) czy G004000M2 (odpowiednik CHF202) czy tez Febi 6161. Wszystkie oleje oznaczone sa jako zielone. Tutaj jest do kupienia Pentosin CHF11S http://allegro.pl/olej-do-wspomagania-pentosin-chf-11-s-op-1l-i1456279246.html To jest orginalny olej, ktory koncern VAG rozlewa do swoich butelek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się