nippo83 Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Witka:) moi Drodzy zwracam się do Was z prośbą o opinie na temat silnika 1.8T , noszę się z zamiarem kupna samochodu z takim silnikiem także każda opinia na wagę złota:)
saintadamus Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 tylko co chesz usłyszeć ?? połwa ludzi powie Ci że jest dobry a połowa że jest beeee poszukaj na forum było o tym sporo a jeśli szukasz jakichś konkretów to po prostu o nie zapytaj
slaweq Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Moj dobry kolega smigał passatem z tym silnikiem i zawsze była bardzo zadowolony i nie narzekał, no ale niech wypowiedzą sie użytkownicy tego motorka bo oni będa wiedzieli najlepiej
nippo83 Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Opublikowano 13 Listopada 2007 Panowie dzięki za odzew:) :th: No więc interesuje mnie żywotność rozrządu w tym motorze, czy silnik ma tendencję do przegrzewania, jak sie zachowuje elektronika silnika (nie świruje ona za bardzo?) no i czy są problemy z turbinką? Aha bo bym przeoczył czy to prawda, że silnik ten wsysa oliwe w masakrycznych ilościach? Z góry thx za odpowiedzi:)
pet3r Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 z turbinami problemy są jak nie potrafi się o nie dbać, to jeden z lepszych silników w ofercie, nie jest oporny na tuning a stosunek spalania do osiągów jest bardzo korzystny oliwy nie wsysa - oczywiście przy rozsądnym traktowaniu, przy ostrym bucie non-stop każdy silnik będzie palił olej.
ra-v Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Silnik naprawde ciekawy Spalanie w normie , proporcjonalne do naciskania pedału gazu Mozesz jezdzic spokojnie ale zawsze gdy zapragniesz to od 4000 obrotow zaczyna pokazywac pazur i inni widza tylko bagaznik twojego auta Po pałowaniu trzeba ostudzic turbinke na wolnych obrotach i bedzie ci długo służyc Oleju przez 4tys. km od wymiany ubyło mi może z 1mm na bagnecie wiec nie jest zle a rozrzad wymiana co90000km Polecam1.8T
marewel Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Paliwa wssysa tyle co 1.6 no chyba ze go palujesz to wessa wiecej.Ogolnie to fajny silniczek,jedynie co mnie delikatnie drażni turbo dziura która czasem daje sie we znaki.Wtedy pozostaje redukcja i 2.8 w A6 zostaje połknięte
lukaszek13ns Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 1.8 Turbo 150km. Jestem uzytkownikiem takiego silniczka i odpukac w nie malowane jest bez awaryjny, i bardzo dynamiczny spalanie zalezy od tego jak ciezka noge masz. Jak bedziesz szanowal napewno dlugo posluzy, i pojezdzisz bez awaryjnie, ogolnie jest bez awaryjny trzeba tylko dbac o turbine oleje.
Darek V6 Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 A prosze napiszcie ile wam palą l/100km wasze 1.8t po mieście bo kolega kupił ostatnio i chce sprawdzić czy nie ściemnia :>
Mad_MAX Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Wtedy pozostaje redukcja i 2.8 w A6 zostaje połknięte Troche przeceniles mozliwosci 1.8T Ale ogolnie silniczek jeden z lepszych w stosunku spalanie/koszty/przyjemnosc
lukaszek13ns Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 A prosze napiszcie ile wam palą l/100km wasze 1.8t po mieście bo kolega kupił ostatnio i chce sprawdzić czy nie ściemnia :> Zalezy jak jezdzisz ja jezdze jak emeryt, czasami przycisne. Ze swiatel spokojnie 20tys na obrotku i zmiana biegu. po miescie powyzej 10L/100km jeszcze nie wyszlem przewaznie od 8-9L. Na trasie tez oczywiscie jak emeryt do 100km/h i tez 20tys i zmiana biegu, najmniej spalil mi 7,2 wedlug wskazan komputer nie moglem uwierzyc ale wczesniej zatankowalem do pelna podjechalem do najbliszej stacji, i o dziwo do baku weszlo tylko 7,5L. Trasa do mnie do domu czyli kilka kilometrow caly czas pod gorke wtedy potrafi wypic nawet i 13L/100km Napewno uslyszysz opinie ze potrafi wypic nawet i 15L/100km po miescie tak to prawda, ale tylko wtedy jak ktos bardzo ostro butuje.
hajper Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Jak koledzy mówili - spalanie (jak zawsze z resztą) zależy od nogi. W mieście koło 10l, na trasie poniżej 8 można zejść. Silniczek trwały (jak się dba), w miarę bezawaryjny - no i ładnie można go podkręcić Co do brania oleju to tego nie zauważyłem, ostatnio zmieniałem to dalej wszystko ok.
marewel Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Wtedy pozostaje redukcja i 2.8 w A6 zostaje połknięte Troche przeceniles mozliwosci 1.8T Ale ogolnie silniczek jeden z lepszych w stosunku spalanie/koszty/przyjemnosc Mam swiadka
Darek V6 Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Wtedy pozostaje redukcja i 2.8 w A6 zostaje połknięte Troche przeceniles mozliwosci 1.8T Ale ogolnie silniczek jeden z lepszych w stosunku spalanie/koszty/przyjemnosc Mam swiadka Pewnie kierowiec A6 był do d*py. Ja moim 2.6 V6 zjadam 1.8t na sniadanie
blondi Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 kolego niema sie co zastanawiac tylko kupowac :audi:z 1.8t mialem wczesniej silniczek 1.8 i jezeli chodzi o koszty eksploatacyjne to sa porownywalne a frajda z jazdy wieksza. pozatym masz solidny motor z kutymi elementami i zarazem dobra baze do dalszych modyfikaci pozdrawiam decyzja nalezy do ciebie
saintadamus Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Pewnie kierowiec 1.8t był do d*py. panowie bo za te OT poleca kropeczki
nippo83 Opublikowano 14 Listopada 2007 Autor Opublikowano 14 Listopada 2007 Chłopaki dzięki za Wasze opinie:) jesteście naprawdę OK:) No więc nic się nie zastanawiam tylko dalej wertuję z moimi najbliższymi stronki z ogłoszeniami by w końcu kupić swoje wymarzone A4 1.8T
Rekomendowane odpowiedzi