knipex Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Co to moze byc,ze gdy pada deszcz albo jest bardzo wysoka wilgotnosc powietrza samochod idzie jak durny,tzn. czuc taka lekkos.Normalnie,az sie wyrywa i mam takie odczucie jakbym zostawal z fotelem z tylu tak rwie do przodu.Natomiast gdy nie pada i jest sucho juz tego nie czuje a wrecz tak jakby troche mi przymulal.
Grzesiek234 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 To przepływomierz, wilgotne powietrze powoduje że przepływka podaje dane o większej masie powietrza do kompa. Sprobuj wyczyścić i zobaczysz czy nie odmuli auta lub podmień z innego na próbę.
koper84444 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jeśli chodzi o porę letnią, to podczas opadów z reguły obniża się temperatura powietrza, co przekłada się na jego większość gęstość po sprężeniu, tak więc "więcej" trafia go do cylindrów.
knipex Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie ma znaczenia lato czy zima ale fakt,ze gdy ,np. wczoraj bylo cieplej to troche przymulal a dzisiaj jest 1 stopien i mglisto to zwawo idzie. Wyczyszcze przeplywomierz i zobacze. Dodam ,ze n75 jest wyczyszczony,turbina tez i zmieniony filtr paliwa.Filtr powietrza moge wymienic chociaz jakos w maju wymienialem. Wszystkie naprawy i wymiany robie sam wiec mam pewnosc,ze jest dobrze zrobione P.S. Czy przeplywomierz mozna czyscic wd-40 ?
exe Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Podłącze się, mam lekko zasyfiałą, żeby ja wyczyścić, muszę zerwać tą siateczkę? Czy tą górę z napisami http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/13/46/01/99/1346019910?
scuzz Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie ma znaczenia lato czy zima ale fakt,ze gdy ,np. wczoraj bylo cieplej to troche przymulal a dzisiaj jest 1 stopien i mglisto to zwawo idzie. Wyczyszcze przeplywomierz i zobacze. Dodam ,ze n75 jest wyczyszczony,turbina tez i zmieniony filtr paliwa.Filtr powietrza moge wymienic chociaz jakos w maju wymienialem. Wszystkie naprawy i wymiany robie sam wiec mam pewnosc,ze jest dobrze zrobione P.S. Czy przeplywomierz mozna czyscic wd-40 ? Najlepiej użyć alkohol izopropylowy albo jakiegoś spraya do czyszczenia elektroniki. Tylko psikamy niczym nie pocieramy.
Daimos Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie ma znaczenia lato czy zima ale fakt,ze gdy ,np. wczoraj bylo cieplej to troche przymulal a dzisiaj jest 1 stopien i mglisto to zwawo idzie. Wyczyszcze przeplywomierz i zobacze. Dodam ,ze n75 jest wyczyszczony,turbina tez i zmieniony filtr paliwa.Filtr powietrza moge wymienic chociaz jakos w maju wymienialem. Wszystkie naprawy i wymiany robie sam wiec mam pewnosc,ze jest dobrze zrobione P.S. Czy przeplywomierz mozna czyscic wd-40 ? tu masz temat dotyczący czyszczenia przepływomierza: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=50468.0
jaras231 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Wszystkie naprawy i wymiany robie sam wiec mam pewnosc,ze jest dobrze zrobione P.S. Czy przeplywomierz mozna czyscic wd-40 ? WD 40 odpada, bo jest lepki i więcej syfu złapie niż przed czyszczeniem kup lepiej preparat "kontakt" do czyszczenia styków bądź coś podobnego
ciahciah Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 To parawda że podczas wilgotnej pory zdrowa przepływka mierzy więcej ale zeby to miało się przekladać na wiecej mocy nie zgodze się, co innego jak mamy doczynienia z nie domagajaca przepływką. Żeby się zbytnio nie rozpisywać...gdyby do naszego tdi do komory spalania oprócz ropy była wtryskiwana schłodzona para sprawnośc silnika wzrosla by znacznie(bez kozery powiem o 50%) , no wiec zasysane wilgotne powietrze wieczorem jest namiastka tego. Pewnie zszokowałem wszystkich :> to dobrze Druga moja propozycja: ecu podczas wieczoru ma inne pomiary ciśnienia atmosferycznego, myśli ze jeździ w gorach i zadaje większą dawkę pomimo ze w logach jest bez zmian. Trzecia opcja: map sensor zaniża pomiar przez co do komory spalania wtłaczane jest ciut wiecej powietrza niż powinno. Starczy tych herezji Nie spac zwiedzać
Jarol Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Żeby się zbytnio nie rozpisywać...gdyby do naszego tdi do komory spalania oprócz ropy była wtryskiwana schłodzona para sprawnośc silnika wzrosla by znacznie(bez kozery powiem o 50%) , Aż tyle to wątpie, jest przecież na rynku dostępny wtrysk wody z metanolem do silnika ale efekt zastosowania takieo układu to 10-20% więcej mocy. Tu masz opis takich systemów: http://www.snowperformance.net/products.php?p_cat=174
knipex Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 Niestety u mnie przeplywomierz wyglada inaczej jak w tym linku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=50468.0 i niestety nie wiem jak do niego sie dobrac.
Narcyz 35 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 To znaczy że nie ma tam żadnych śrubek ? Rzeczywiście inaczej wygląda.
jaras231 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 z jednej strony masz większe oczka w siatce, wtryskaj tamtędy środek którym będziesz czyścic tak żeby trafić w "drucik" który jest mniej więcej w połowie przeplywki, możesz tez delikatnie odgiąć siateczkę od obudowy i wsunąć do środka słomkę od preparatu żeby dokładniej spryskać owy "drucik" PS po czyszczeniu poczekaj aż wszystko odparuje
knipex Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 Tak wlasnie zrobilem.Rozgialem lekko siateczke tam gdzie wieksze oczka wsunalem slomke i spryskalem a nastepnie przedmuchalem powietrzem.
jaras231 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Mocno zabrudzona była?? Ja tez mam pierburg'a i powiem szczerze ze po przeczyszczeniu za dużo nie pomogło
knipex Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 Bylo i jest brudne bo by trzeba chyba patyczkiem higienicznym wyczyscic.Samo pryskanie nic nie wyczyscilo.
jaras231 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Mówią żeby niczym nie pocierać bo można więcej zepsuć niż naprawić ja psikałem "kontaktem" do momentu aż wylatywał prawie przezroczysty, popsikaj poczekaj znów popsikaj aż poleci bez syfu
knipex Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 Fakt.Lepiej niech tak bedzie jak mam cos zepsuc ale mnie troche korci zeby to dobrze wyczyscic.Zauwazylem,ze gdy wyjade z myjki to samochod tak pieknie oddycha az chce sie jechac.Jutro bede czyscil kolektor ssacy i zawor recylkulacji spalin to przy okazji jeszcze raz popsikam przeplywomierz.
jaras231 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 zrób logi przed czyszczeniem wszystkiego i po czyszczeniu to będziesz mieć wgląd czy coś pomogło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się