Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Strefa motocyklistów


Rekomendowane odpowiedzi

Nigdy tego nie robilem alz tego co wiem to trzeba wspawac przegrode w miske.

Jesli chcial bym sie w to bawic to kupil bym pancerna honde cbr sc28

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Najlepsza maszyna do stuntu to kawa 636. Większość stunterów na nich lata w tym stunter13. A fireblade za mocne do stuntu na naukę. Wybór padł na gs ponieważ jest tani i 48 km starczy do nauki kręcenia cyrkli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocne ale pancerne, byłem dwa razy na pokazie stuntu i tam właśnie latali starymi 900rr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chce zacząć od czegos słabego ogarnac koalicję pomiędzy gazem hamulcem a balansem. Na mocnym sprzęcie szybciej sie połamie niż go ogarnę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja otworzyłem tydzień temu

f40d7deff39afa594249d1d312683052.jpg

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś się tym interesowałem ale po dłuższym zastanowieniu zeby kupić cos sensownego trzeba dac ok 300zł za używkę, nowy z tego co pamietam ok 500zł, na moje jazdy wstarczy ze smaruje raz w miesiącu łancuch i spokojnie 3 sezony robie na napędzie. Jak jeździsz duze trasy to ma to sens, u mnie w plastiku jest to zbędne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomek miał w XX-e i wywalił to. łańcuch niby smaruje ale po ostrej jeździe z osłony małej zębatki aż kapało. Weź starą szczoteczkę do zębów, nasmaruj łańcuch olejem 75w90 i przejedź się ostro. Nawet jak przed jazdą przetrzesz go szmatą to i tak będzie wszystko ostro zawalone. Lepiej kupić dobry smar np BelRay-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SCOOTIOLER, używa ktoś coś takiego?

posted from my mobile

Ja mam kupiłem we wrześniu motor i było zamontowane na razie jak dla mnie jest wszystko ok nic i nigdzie mi olej nie kapie jak się będzie kończył sezon to będę się mógł więcej wypowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super sprawa.

Łańcuch wytrzymuje o wiele dłuższe przebiegi niż po sprayach.

Polecam.

Ja leję olej do pił ,najtańszy i już nie pamiętam kiedy ostatnio trzeba było go regulować.

Edytowane przez Fido
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WR-ka odebrana z przeglądu, człowiek lżejszy o 1200zł a teraz czekamie az z gór śnieg zjedzie

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WR-ka odebrana z przeglądu, człowiek lżejszy o 1200zł a teraz czekamie az z gór śnieg zjedzie

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Drogie tam u Was te przeglądy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd olej opona linka gazu uzupełnienie wygłuszenia w higashi i kilka drobiazgów. + mycie wszystkiego co sie da bo jak to w tych motorach błoto jest wszechobecne ale czasem trzeba co jakis czas wszystko pomyc. a ze wiele rzeczy rozkrecał to poprosilem.☺

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd olej opona linka gazu uzupełnienie wygłuszenia w higashi i kilka drobiazgów. + mycie wszystkiego co sie da bo jak to w tych motorach błoto jest wszechobecne ale czasem trzeba co jakis czas wszystko pomyc. a ze wiele rzeczy rozkrecał to poprosilem.☺

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Stronę wcześniej opisywałem jak u siebie robiłem rozrząd itd wydałem ok 750zł mowa o samych częściach

Cenią się u Was dobrze za robotę :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze normalnie.

rozbierał dodatkowo cale kolo z tyłu wymienał+ 2 szprychy , regulował zawory zmieniał przednią opone itp. sama mata wygłuszająca do tłumika wyszła 100zl. dorabiał tulejeczke. mysle ze duzo nie wzioł robi mi motory od 15 lat. począwszy od cbr-ek. po WR-ki.

w pierwszej opd. nie chcialem sie rozpisywac ale ja na wiosne zawsze mu woże motorek i prosze o kompletny przegląd ,zrobic co tylko podejrzane w najmniejszym calu zeby w sezonie nie trzeba było się nartwic. po za tym moje auta czy motor muszą byc techniczne na 100% i tylko na najlepszych częsciach. o wygład też bardzo dbam ale w przypadku Enduro cieżko☺

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyjalem aku na zime i padl do spodu, laduje juz drugi dzien i nadal nie jest naladowany, chyba czas na zmiane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyjalem aku na zime i padl do spodu, laduje juz drugi dzien i nadal nie jest naladowany, chyba czas na zmiane?

Polecam zakup ładowarki do aku. Ja używam od paru lat i na wiosnę, żadnych problemów z rozruchem, akumulatorem.

używam takiej

http://sklepmotocyklowypabianice.pl/sklep-motocyklowy-pabianice/akcesoria-motocyklowe/ladowarka-yamaha-yec-8-detail

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...