Kowi87 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 No juz nie mówicie że majac FMIC nie odczuwa sie spadku w dynamice w gorące dni :gwizdanie: mam u siebie 180mm i wyraznie lepiej wieczorem auto jeżdzi, ale w porównaniu do serii to niebo a ziemia w gorące dni Gorszy problem to chłodniczka oleju w lato :gwizdanie:
aju Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 to rezaj, chwila i gotowa, niestety np mocal wychodzi drogo ale można wyrwać jakąś chłodnice oleju z innego auta lub maszyny
Kowi87 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 to rezaj, chwila i gotowa, niestety np mocal wychodzi drogo ale można wyrwać jakąś chłodnice oleju z innego auta lub maszyny od motoru najtaniej wychodzi
aju Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 nie wiem, ja mam od fiata coupe 16vt, miał byc mocal ale wyskoczyła skrzynia
kadafi Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 tubro BRD juz jest FMIC i silkiony redukcje opaski gbs+rura fi 50mm 1.50mb(mam nadzieje ze wystarczy),bo fi 51mm nie bylo teraz czekam az worce do IRL i zaczynam rezac wielkie dzieki dla Olek_Wroc za graty nowe graty Turbo BRD i FMIC trzeba to tylko wstawic :naughty:
Młody_drog Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Czy duża różnica jest pomiędzy rurami silikonowymi a tymi z nierdzewki? Bo w sumie przecież ORI jest z kwasówki? Myślę właśnie, o kupnie takiego icka jak kadafi kupił, na samo BRD powinien starczyć chyba nie? Tylko teraz pytanie co do orurowania, silikon czy nierdzewka?
aju Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 ja wychodzę z założenia że nierdzewka i jak najmniej złączek elastycznych
Thom4s Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 ja wychodzę z założenia że nierdzewka i jak najmniej złączek elastycznych Dokładnie, złączki tylko tam gdzie konieczne.
Młody_drog Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Dlatego ja się muszę umówić z bakusiem na lato i podjadę zrobić porządnie, do tego tylko turbo brd znaleźć dobre i do Rogala za jednym razem... Mamy jakieś sprawdzone źródło turbin?
kadafi Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 FMIC i BRD on board http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=123871.0
daniels Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 panowie czy ten fmic o którym mowa 550x140x65mm wejdzie do a4 b6 bez cięcia belki? na weekendzie próbowałem "wsadzić" od a5,bo ktoś na forum pisał że wejdzie i nie wejdzie za chiny ludowe,nie ma najmniejszych szans nawet po sporym wycięciu belki
pawelwor Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 panowie czy ten fmic o którym mowa 550x140x65mm wejdzie do a4 b6 bez cięcia belki? na weekendzie próbowałem "wsadzić" od a5,bo ktoś na forum pisał że wejdzie i nie wejdzie za chiny ludowe,nie ma najmniejszych szans nawet po sporym wycięciu belki A próbowałeś wsadzić o grubości 64mm czy 80mm, bo są i takie i takie..
MAGIC87 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 65 nie wejdzie... trzeba podciac mam ten sam z FMIC.PL
Kowi87 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zaden z A5 nie wejdzie do B6, do B5 ciezko sie mieści, a co dopiero w B6 gdzie prawie miejsca nie ma :gwizdanie:
daniels Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 próbowałem ten ogrubości 64mm i lipa totalna ,wiem że nie ten dział oddam icka z a5 nowego w dobrej kasie....
MAGIC87 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 jak sie podetnie 1 cm belki to nic sie nie stanie :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 jak sie podetnie 1 cm belki to nic sie nie stanie :gwizdanie: wiecej bedzie trzeba
MAGIC87 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 ja juz swoj skonczyłem dzisiaj.... wyszły 2 zlaczki 45 * jedno kolanko 130* i jedno 90* do tego troche rurki i kilka zlaczek efekt... brak trakcji na 2 biegu... 225/40/18 a na dworze ponad 20 * foty pozniej
kileeer Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 ja juz swoj skonczyłem dzisiaj.... wyszły 2 zlaczki 45 * jedno kolanko 130* i jedno 90* do tego troche rurki i kilka zlaczek efekt... brak trakcji na 2 biegu... 225/40/18 a na dworze ponad 20 * foty pozniej Jaki koszt tego wszystkiego z IC?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się