komono Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Witajcie, ja tak po koleżeńsku bo tutaj też są zacni znawcy tematu audi . Szukałem na forum ale nie mogłem znaleźć Zainstalowałem tempomat i wszystko pięknie działa ale nie działa ESP i wspomaganie kierownicy. Przeprowadzałem kalibracje czujnika kąta skrętu po wymianie modułu pod kierownicą (czyli, przekręciłem do oporu w jedną i drugą stronę kierownicę ale nie zadziałało). Chciałem przeprowadzić kalibrację przez VAG, ale opcja 11 jest nie możliwa do kliknięcia ale mam opcję 07. Wszystko na starym module śmigało (czyt. ESP/wspomaganie) ale po odpięciu akumulatora wszystko "pierdut" i nie działa.Co mam teraz zrobić? Jakieś pomysły? Nr. taśmy: 1K0 959 653 D - prawidłowa Moduł: 8P0 953 549 F - prawidłowa Wersja softu w ABS jakoś 002112 Cały czas wyświetla mi błąd 00788 - czy jakoś tak bo podaje go teraz z głowy Aha, przeprowadziłem test czy kierownica jest prosto (004 grupa, nie 005 co jest ciekawe). Wskazania kąta są na 0.00* ale nawet jak je skręcam do oporu. Co mogło pójść nie tak?
marewel Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Najpierw przejedz sie,pokręć kolami na maxa w lewi i prawo.
komono Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Zrobiłem to, ale nic z tego ;. Pojechałem na duży plac, porobiłem na nim 8ki ale nic z tego. Pojechałem się przejechać po krętej trasie i zero reakcji modułu.
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A3_%288P%29_Brake_Electronics_%28MK60%29 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A3_%288P%29_Brake_Electronics_%28MK70%29
komono Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 Wybór] [03 - Brake Electronics] [Pomiarowe Blocks - 08] Grupa 004 [idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być pomiędzy -1.5 i +1.5 °. [Gotowe, powrót] [Coding-II - 11] Lub (jeśli Coding-II nie jest dostępny) [Access Security - 16] Wpisz 40168, aby umożliwić ustawienie podstawowe. [Do it!] [ustawienia podstawowe - 04] Grupa 060 [idź!] Po pomyślnym ustawieniu podstawowych, w polu 2 należy powiedzieć "OK". [Gotowe, powrót] [Zamknij Controller, Go Back - 06] Uwaga: Po pomyślnym podstawowe ustawienia kierownicy Stop Limit musi być dostosowane zbyt. Problem jest w tym, że ja w pozycję 11 nie mogę wejść-mam za to aktywną pozycję 07 Coding I. Akcja z AS'em też nie działa W tym "[Pomiarowe Blocks - 08] Grupa 004 [idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być pomiędzy -1.5 i +1.5 °." pole 1, wynosi 0.0° ale nawet jak skręcę kierownicą do oporu - a chyba tak nie powinno być?[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 00:25_________________________________________________Nikt nie ma żadnego pomysłu jak to naprawić?
wrclaguna Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 a jakiego masz VAGA moze w tym tkwi problem
komono Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 805 i kabel (do tej wersji vaga)do 2005+ więc wszystko pasuje. Zastanawiam się czy moduł nie jest walnięty, ale jak by był to chyba w ogóle by nie działał, nawet tempomat by nie działał. Taśma pasuję, ale koro na vagu nie widać ,że ruszam kierownicą to może on nie pasuje?? Ale z drugiej strony gdy moduł jest nie skalibrowany to vag chyba i tak by nie widział że ruszam kierownicą? Jadę dzisiaj do znajomego , który ma VAG Killera czy jakoś tak i może tym się uda.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 09:44_________________________________________________Killer Vag nie pomógł. Jakieś inne propozycje jak to skalibrować?
wrclaguna Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 moze tasma cos nie halo sprawdz obroty tasmy czy sa rowne
komono Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 No właśnie jak ruszam kierownicą to cały czas pokazuje 0*. Chyba zaraz rozbiorę i dobiore się do tasmy
Buba Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 No właśnie jak ruszam kierownicą to cały czas pokazuje 0*. Chyba zaraz rozbiorę i dobiore się do tasmy to coś się musiało rozłączyć skoro pokazuje 0. przy źle skalibrowanym czujniku zawsze sa jakieś wartości
komono Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 Rozebrałem wszystko podopinałem i złożyłem i kalibracja się udała! Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się tematem
Klaus01 Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 Witaj Komono. Mam pytanie odnośnie w/w problemów z adaptacją ABS i ESP, a konkretnie nie mogę uaktywnić czujnika G85 cały czas mam 0 stopni kąt skrętu jakby nie kręcił kierownicą. Problem zaczął się po wymianie manetki i modułu pod tempomat jest to Audi A3 8p z 2004r. Kod z wklejki 1ZF. I teraz nie wiem czy wymieniać jeszcze taśmę czy grzebać w kodowanie.
Kefiro Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Wiki Ross tech, tam masz opisane, kręcić kierownica w lewo prawo trzymać po 10sekund, na pewno znajdziesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się