pox Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Witam. Wybieram się do mechanika na wymianę rozrządu. Obecnie mam przebieg dochodzący do 180tys. Mechanik powiedział, żebym wszystko kupił i zostawił mu samochód wraz z częściami. Problem tkwi w tym, że nie wiem jaki to rozrząd, 152 czy 153 zęby. Auto jest z 1996 roku (z marca) W niemieckiej książce serwisowej jest wpis, że rozrząd był wymieniony przy 119tys. km. Jak myślicie, czy wtedy wymienili rozrząd na ten z 153 zębami?
schiller Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 i tu masz problem. najlepiej by było najpierw go wyciągnąć i zobaczyć który masz. a jeśli nie to dogadaj sie ze sprzedawca ze weźmiesz 2 i później oddasz ten nie właściwy...
blondi Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 kolego poszukaj w wczesniejszych postach bylo tego sporo pozdrawiam
lukaszek13ns Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 i tu masz problem. najlepiej by było najpierw go wyciągnąć i zobaczyć który masz. a jeśli nie to dogadaj sie ze sprzedawca ze weźmiesz 2 i później oddasz ten nie właściwy... zrob tak jak kolega pisze, albo po prostu pogadaj z mechanikiem jaka jest sprawa, i niech ci pierwsze rozbierze zobaczy jaki jest rozrzad i wtedy szybko kupisz i po sprawie. Albo kup na 152 i powiedz w sklepie jaka jest sytuacja ze czasami mozesz go wymienic na 153 zeby.
Wojtek75 Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 cze; masz dwa wyjścia: -zdejmij górna obudowe paska i zakreć tak,zeby ustawił sie napisami,nawet jak sa wytarte to pod swiatło dasz rade odczytać opis paska! -kupić cały komplet na 153 i po zawodach... siema
saintadamus Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 tak tylko takie coś wchodzi w gre niestety a mechanik daje Ci gwarancje na to wszystko jeśli Ty zakupisz części ?? bo większość nie chce tego robić... potem jak coś Ci niedajboże strzeli to masz problem więc jeśli nie daje gwarancji to przy tak ważnej sprawie jaką jest rozrząd lepiej jednak żeby to on kupił części i dał gwarancje no i poza tym masz z głowy problem jaki masz pasek czasem pare złotych zaoszczędzone na częściach nie zawsze okazuje sie taką oszczędnością
pox Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Opublikowano 19 Listopada 2007 Ja wcale nie chce oszczędzać na częściach. A do mechanika mam zaufanie. Facet zna się na robocie. Doświadczyłem tego na swoich poprzednich samochodach, gdzie zwykle diagnoza problemy byla bezbledna. Już przemyślałem sprawę i kupię komplet na 153Z.W razie czego to dokupię tylko napinacz, bo z tego co czytałem to można zmienić z 152 na 153. Zastanawiam się tylko, czy podczas wymiany rozrządu w niemczech zmienili go na 153Z skoro ten ze 152 okazał się być wadliwym.
strobo Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 słyszałem ze jezeli ma sie 152 można zmienić na 153. jeżeli zmienia sie na 153 to trzeba dokupić mała rolkę gdzie w 152 zębach jej nie ma . jeżeli sie mylę proszę o poprawienie mnie.
marewel Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 słyszałem ze jezeli ma sie 152 można zmienić na 153. W koncu sensowny post.Kupujesz pasek 153 i napinacz do niego i masz z glowy.Z tego co wiem do paska 152 idzie inny napinacz,wiec mozesz tez kupic masek 152 i do niego napinacz. www.rozrzad.pl * Uwaga (Dotyczy silników ADR i AEB)!! W autach wyposażonych fabrycznie w pasek o 152 zębach, stosuje się rolkę napinającą 55729 która umożliwia montaż paska o 153 zębach. Nie ma w ofercie rolki napinającej pasującej do paska o 152 zębach!!! Po złożeniu zamówienia koniecznie podaj nam numer nadwozia i kod silnika!!!
Gość krzychuzzz Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Ale ja nie wiem w czym problem? Kup na 153 zęby i na bank będzie pasował nawet jak wcześniej miałeś 152 zęby. W serwisie nie dostaniesz już kompletu na 152 zęby tylko zamienniki. Pojechałem specjalnie do serwisu przed wymianą u siebie i dowiedziałem się dokładnie co i jak. Ja kupiłem komplet SKF na 153 zęby i wszystko bangla jak należy
maciekg Opublikowano 20 Listopada 2007 Opublikowano 20 Listopada 2007 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,889.msg11098.html#msg11098 Nie dostaniecie napinacza do paska na 152 zeby, byl awaryjny i został wycofany z produkcji. Dla naszych silnikow kupujemy tylko pasek na 153 wraz z nowym napinaczem. Tutaj są zdjecia starego napinacza: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,2832.msg172393.html#msg172393
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się