whayat Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 I jak panowie?? u mnie na razie bieda. Dopiero na weekend bede w domu wiec znowu cos powalcze
MaxsteRR Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 pin numer 1 zotltej wtyczki - do pinu 18 sterownikapin 2 czarnej wtyczki (kabel czarny jesli dobrze pamietam)- przez bezpiecznik s5 do pinu 12 w przekazniku ? pin 3 czarnej wtyczki (kabel brazowy jesli dobrze pamietam)- to do masy Tak kolega ma u siebie podpiete ? U mnie są tylko dwa przewody wychodzące z modułu multifunkcji kierownicy i to na tyle
f16mysliwiec Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Wiec tak podłączyłe na dywanie i zauwazylem ze po chwili zapalaja sie guziczki jutro podepne pod to waga na dywanie i sprawdze, Ja mam przekaznik d03 i sterownik 3.0
MaxsteRR Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Wiec tak podłączyłe na dywanie i zauwazylem ze po chwili zapalaja sie guziczki jutro podepne pod to waga na dywanie i sprawdze,Ja mam przekaznik d03 i sterownik 3.0 Przyciski zapalają się z opóźnieniem Czyli podłączyłeś szybciej, niż znalazłem chwilę na opis
whayat Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Wiec tak podłączyłe na dywanie i zauwazylem ze po chwili zapalaja sie guziczki jutro podepne pod to waga na dywanie i sprawdze,Ja mam przekaznik d03 i sterownik 3.0 Wersje softa mam takie same, wiec musialem cos zle podpiac. Na ktore piny sterownika podpinales te 2 kable z kierownicy ?
MaxsteRR Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Na ktore piny sterownika podpinales te 2 kable z kierownicy ? Przewód czarny to pin 12 przekaźnika i bezpiecznik nr. 5. Przewód brązowy to pin 10 przekaźnika oraz masa jednocześnie
whayat Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Na ktore piny sterownika podpinales te 2 kable z kierownicy ? Przewód czarny to pin 12 przekaźnika i bezpiecznik nr. 5. Przewód brązowy to pin 10 przekaźnika oraz masa jednocześnie I tu chyba lezy pies pogrzebany. Na weekend zobacze czy smiga i dam znac. Dzieki
f16mysliwiec Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 Dokładnie czarny to plus (12 na przekaźniku), brązowy masa(10 na przekaźniku) a tamten zenek co wchodzi w żółta w wychodzi czarną to do 18 na przekaźniku
whayat Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 jeszcze raz przejrzalem te polaczenia i okzalo sie ze wpialem sie z zasilaniem na zly pin w kostce przy tasmie airbagu w kazdym razie teraz juz wszystko hula, dzieki za pomoc
MaxsteRR Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 jeszcze raz przejrzalem te polaczenia i okzalo sie ze wpialem sie z zasilaniem na zly pin w kostce przy tasmie airbagu w kazdym razie teraz juz wszystko hula, dzieki za pomoc Najważniejsze, że poduchą nie dostałeś po nosie
whayat Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 nie no, w kostce od airbagu ciezko cos przypadkowo namieszac jesli sie jej nie rozbiera calkowicie, poza ty tam tylko 1 pin bym wolny. Ja pomylilem piny w tej czarej od modulu kierownicy, ale na szczescie pin w ktory trafilem byl wolny tzn nigdzie nie byl podlaczony dalej wiec nic sie nie stalo. Caly czas tylko nie moge sie nadziwic jak ja to zrobilem bo sprawdzlaem 3 razy przed podpieciem - a i tak sie pomylilem
MaxsteRR Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 nie no, w kostce od airbagu ciezko cos przypadkowo namieszac jesli sie jej nie rozbiera calkowicie, poza ty tam tylko 1 pin bym wolny. Ja pomylilem piny w tej czarej od modulu kierownicy, ale na szczescie pin w ktory trafilem byl wolny tzn nigdzie nie byl podlaczony dalej wiec nic sie nie stalo. Caly czas tylko nie moge sie nadziwic jak ja to zrobilem bo sprawdzlaem 3 razy przed podpieciem - a i tak sie pomylilem Proste... miałeś wtyczkę do góry nogami i tyle
whayat Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 ehh no zycie... diabel tkwi w szczegolach jak to mowia, EOT
pieciajek Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Jest tak, pod poduszką jest moduł który jest połączony poprzez taśmę oczywiście inną jak normalna (taka jak pod ABS.EDS z czujnikiem kąta skrętu) z przekaźnikiem jak we wątku. Soft musi być taki sam na module w kierze i na przekaźniku. A do przekaźnika są podane sygnały tj. diagnoza OBD, + stały, + po przekręconej stacyjce, masa, podświetlenie, i sygnał do radia remoty control, Jest kilka wersji multi kierownicy w B5, ja mam z tel po prawo i z RT po lewo. Wie ktoś do czego ten klawisz RT jest używany?? Jakby co dysponuję opisem podłączenia swojego wykonania tej multifunkcji.
pieciajek Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Czyli jak bo normalnie to jak dzwoni telefon to ścisza się radio i wtedy jak nacisnę po prawo na dole w kier. z logo słuchawki to odbieram rozmowę a ten z lewej bedzie do czego, zawieszania rozmowy??
whayat Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 przelaczasz sobie miedzy obsluga radia a telefonem. Jak masz ustawione na radio to strzalkami mozesz zmieniac utwory i przelaczac stacje fm, a jak masz przelaczone na telefon to mozesz przeszukiwac kontakty i dzwonic. Poprawcie mnei jesli sie myle. A tak swoja droga to grzane kiery byly w A4 B5 montowane ? Czy tylko w A6/A8 ?
MaxsteRR Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Grzane kiery chyba tylko w A6/8 były, w A4 nie spotkałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się