andrew780 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Jak w temacie czy ktoś już to sam robił bo ja próbowałem bez kanału i nie dałem rady. Odkręciłem amortyzator i stabilizator ale i tak wachacza nie da się odchylić na tyle żeby sprężyna wyszła, ścisakczami nie da rady podejść pozaostaje chyba odkrecić cały wachacz albo opuścić lekko cała belke może ktoś ma z tym doświadczenia i udzili mi wskazówek.
A-rek Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 kolego ja wymieniam zawieszenie bez problemowo i to bez kanału więc nie wiem z czym ty masz problem podnosisz samochód, zrzucasz koło, odkręcasz jedną śrubę za tarczą i dwie u góry i wyciągasz całą kolumne
andrew780 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Łatwe to jest w B5 ale nie w B6 bo tam sprezyna jest pomiedzy wachaczem a nadwoziem a amortyzator jest odzielnie.
kileeer Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 kolego ja wymieniam zawieszenie bez problemowo i to bez kanału więc nie wiem z czym ty masz problem podnosisz samochód, zrzucasz koło, odkręcasz jedną śrubę za tarczą i dwie u góry i wyciągasz całą kolumne nie wiem jak jest w sedanie, bo u mnie w avancie to wymiana bez kanału da się wszystko wymienić. U siebie to zawieszkę zrzucałem 3 razy aż w końcu dopasowałem sprężyny i amory jak bym chciał. Tam nie ma z niczym problemów.
andrew780 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Myślę że w avancie jest tak samo jak w sedanie problem miałem z odchyleniem wachacza tak żeby można było wyjąć sprężyne. Wydaje mi się że to tuleje metalowo gumowe trzymają trzeba by popóścić wszystkie śruby wachacza ale niestety nie miałem oczkowej osiemnastki i nie mogłem wszystkich popóścić. Kolego Kileeer czy ty popóczszałeś wszystkie śróby czy robiłes to na siłę tylko czy sie te tuleje nie pozrywaja, odkręcałeś przewód hamulcowy??
A-rek Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 a podnosisz cały tył do góry, prawą i lewą stronę :?:
andrew780 Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 W B6 nie ma potrzeby podnoszenia całego tyłu bo jest tam zawieszenie na niezależnych wachaczach wystarczy rozpiąć drążek stabilizatora. W B5 masz belkę i tam potrzeba cały tył w góre.
wroclav Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 Ok. Podepnę się do tematu. Czy ktoś mógłby dać jasną instrukcję co trzeba odkręcić?. Będę wymieniał springi z tyłu i przydałyby się konkrety bo każdy inaczej do tego widzę podchodzi. Pozdro
zarzyk2 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Słyszałem że można bez wyciągania wahacza więc spróbowałem bo pękła mi sprężyna. odkreciłem amora, łącznik stabilizatora oraz zacisk hamulcowy i jakos wyszła (bo nie miałem jednego zwoju czyli krótsza troche) ... tylko teraz się męcze z założeniem. cholernie duży kąt się robi i nie mogę wsadzić nowej sprężynki ( hehe za wysoka jest teraz ) mam nadzieje że jakoś to tam włoże.
kkam Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 wystarczy mały sciskacz do sprężyn, sciskamy spręzyne i wychodzi bez zbednego rozkrecania.
done Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 wystarczy mały sciskacz do sprężyn, sciskamy spręzyne i wychodzi bez zbednego rozkrecania. Jakiego typu i jakiej wielkości powinien być ten ściągacz. Proszę o wskazówkę w jakiej kolejności zabierać się za robotę, od momentu odkręcenia koła?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się