Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wymiana napinacza wieloklinowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jak w temacie ,czy idzie wymienić kompletny napinacz paska wieloklinowego bez rozbierana całego przodu,mechanik twierdzi ze wystarczy wyjąc alternator i jest dostęp

Wymieniał już ktoś bez rozbierania pasu przedniego?

Opublikowano

ja zdejmowalem przod zeby wymienic ten napinacz.i tobie tez radze tak zrobic.ze zdjeciem przodu zajmie ci to mniej czasu niz niz bez sciagania.i rak nie musisz wyginac w 10 miejscach :>

Opublikowano

danisz, ciezko jest bo zeby wymienic ten napinacz musisz odkrecic wisko, a jak wiadomo nei ma tam za wiele miejsca.

proponuje zdjac zderzak i chlodnice wymoncic bez sciagania lamp i pasa przedniego.

Ale wybor nalezy do Ciebie

Opublikowano

seba pisze Ci co i jak a Ty dalej pytasz.

Sciagasz zderzak, mozesz sprobowac odpiac tylko gorny przewod od chlodnicy i odchylic ale radze spuscic plyn i wypiac ja cala.

Dalej odkrecasz wentylator, wisko i juz masz dostep do napinacza.

Nie uszkodz wisko tylko.

Opublikowano

Niedawno wymieniałem ten napinacz. Dało rade bez ściągania przodu i wcale dużo się nie namęczyłem. Jak już odkręcisz i wyciągniesz alternator to z resztą nie powinno być kłopotu. Wisko przykręcone jest jedną śróbą imbusem i ściągać go całkowicie nie trzeba wystarczy odkręcić i odchylić. Pozdr :a4fan:

P.S. seba132 ile dałeś za napinacz??

Opublikowano

napinacz http://www.allegro.pl/show_item.php?item=271927158

zobaczymy co to warte[br]Dopisany: 25 Listopad 2007, 04:51 _________________________________________________Panowie opanowane wcale nie trzeba dematowac przodu wystarczy wymatowac alternator i już jest dojście

najgorsze w tym wszystkim jest zablokowanie tego wiska ,żeby odkrecic go

ale poszło koszt robocizny 00zł w warsztacie wołali 250zł dwie godziny w garażu

pozdrawiam i dziękuje serdecznie

Opublikowano

Podejrzanie tani ten napinacz, ja za swój płaciełem 380 zł po zniżkach... dałem się zrobić w konia? :rant:

Opublikowano

a ja się męcze juz dzien i nie moge odkrecic tej sruby imbusowej co trzyma wisko pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!1 i czy napewno jest tam lewy gwint?

Opublikowano

a ja się męcze juz dzien i nie moge odkrecic tej sruby imbusowej co trzyma wisko pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!1 i czy napewno jest tam lewy gwint?

Akto powieedział że lewy :shocked:....jest to normalny prawy gwint i odkręca się go w lewo :wink4:

Opublikowano

Lewy gwint( czyli odkręca się śrubę w prawo) jest na śrubie mocującej samą rolkę napinacza. Wszystkie inne odkca się normalnie w lewo.

Opublikowano

kolego ja wiem na na rolce paska wieloklinowego śruba ma lewy gwint:) a mi chodzi o śróbe od wiska jes ona od srodka silnika jest na klucz imbusowy 8 i jedni piszą że ma lewy gwint a inni ze prawy ja sie mecze juz dzien i dalej nie wiem w która strone sie ja odkręca. jesli ktos to juz wymieniał to bardzo prosze o udzielenie mi tej informacji z góry dziekuję i pozdrawiam

Opublikowano

śruba od visco ma normalny PRAWY gwint, ty stojąc przed samochodem wkładasz klucz w śrubę tak jakby od strony kabiny wiec obracasz nim zgodnie z ruchem wskazówek zegara patrząc od strony przodu auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...