Thom4s Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 turdzi, dzięki tej "karykaturalnie długiej masce" to auto się tak prowadzi. Silnik cofnięty za przednią oś i wchodzący głęboko wręcz do kabiny. Daje to idealny rozkład masy no i RWD. Może i jest pomniejszoną 5, ale A4 jest pomniejszoną A6. Mi się podoba BMW, tylko to przedłużenie lamp dotykające grilla wg mnie psuje cały przód. Myślę, że mogli to zrobić właśnie, żeby zbyt nie przypominała 5-series.
T-żółw Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 z całym szacunkiem do Audi ale w tym porównaniu to F30 wygląda o niebo lepiej, nawet w środku nie mówiąc już o rozmiarze navi, bonus dla gadżeciarzy oczywiscie opinia kierowcy BMW nie jest obiektywna
turdzi Opublikowano 29 Października 2011 Autor Opublikowano 29 Października 2011 oczywiscie opinia kierowcy BMW nie jest obiektywna to pewnie tak jak kierowcy Audi bo mi dla odniamy kompletnie sie nie podoba a srodek jeszcze gorszy niz wyglad zewnetrzny
Gość mmcv Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 To ja Was pogodze bo mnie sie oba auta podobaja. Ale jakbym stal przed wyborem czy nowe A4 B8 FL czy F30 ...wybralbym F30 . Z przodu 1:1 z tylu 1:0 dla F30 linia ... 1:1 wnetrze 1:1 , tylko dlatego ze Audi wkoncu zaczelo podarzac dobrym wzorcem i pozbylo sie troche tych niepotrzebnych guziczkow. Pozatym wkoncu zrobilo funkckojanly IDrive (od wersji z 3g, bo ten z 2g chyba jeszcze nie jest tak uzyteczny -nie mozna sie po mapie poruszac jak myszka lacznie ze skosami ). Minus dla B8 za fatalnie zrobione wygluszenie drzwi...ja rozumiem ze chca zejsc z wagi ale zeby bas lecial po blaszanych drzwiach w aucie tej klasy dla mnie duzy minus... bo chcac posluchac muzyki trzeba to robic na wlasny koszt i nie wazne czy masz B&O czy nie ... Pamietam jak w 2003 roku wchodzila E60 wszyscy sie tak bardzo smiali , ze co to za gadzet wymyslila Bawarska fabryka ha ha ha hi hi hi ... Teraz ten gadzet jest wszedzie w premium(Merc tez to ma) . silniki 1:0 dla F30 co do ekranu jestem tego zdania co Zolw. pozatym oba samochody wygladaja swietnie i walka o klienta bedzie leb w leb , dlatego wlasnie ten lift B8 na 2012 rok :gwizdanie: . Niech sie tluka , zwyciezy klient :naughty: p.s. turdzi dlatego jezdzisz Audi [br]Dopisany: 30 Październik 2011, 00:30_________________________________________________ do tego wyglada jak pomniejszona piatka przyganiał kociol garnkowi :naughty:
turdzi Opublikowano 30 Października 2011 Autor Opublikowano 30 Października 2011 p.s. turdzi dlatego jezdzisz Audi dokladnie , ale tak na dobra sprawe to za wjatkiem audi i moze BMW to nie ma za bardzo nic na rynku co by spelnialo moje wymagania.
Tobi1986 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Stylizacja B8 po FL to dla mnie mistrzostwo świata jeśli chodzi o stylizację, jest piękne...
Arek956 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Po obejrzeniu porównania, które wstawilł turdzi powiem szczerze że B8 FL wyglądem zewnętrznym bije na głowe Nową trójkę.Wnętrze hmm... tutaj jakoś bardziej podoba mi się BMW. Jedynym minusem w A4 B8 FL i w trójce F30 jest to że są strasznie podobne do większych modeli. Audi pół biedy bo tylko przód jest b.podobny do A6 ale tył Nowej trójki to klon BMW 5. Ale ogólnie fajne autka i gdybym tak owe miał to cieszyłbym się zarówno z BMW jak i Audi
kuredu Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 a ja powiem szczerze że chyba bym się za BMW wolał rozejrzeć. audi jakoś mi charakter straciło tylko wersja S wygląda fajnie. poza tym fajny silniczek jest w BMW 2.0BiT 245KM 5.9sek 0-100km/h, xdrive jak wejdzie będzie jeszcze szybszy 0,2-0,3sek i wtedy 2.0tfsi z 6.6sek w Q wypada blado przy tym silniku.
Gość mmcv Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 2.0BiT 245KM 5.9sek 0-100km/h to jest na jednej turbinie na TwinScroll nie na 2 turbinach. Silnik ciekawy , ciekaw jestem awaryjnosci tego rodzaju turbiny - to pewien ewenement... Z Xdrivem nie bedzie szybsze raczej ... niestety BMW z tym napedem robi sie dosc mulowate i straty wieksze niz przy Q. Musza jeszcze nad nim popracowac IMO. Zreszta po co Xdrive jak jest RWD
turdzi Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 to jest na jednej turbinie na TwinScroll nie na 2 turbinach. Silnik ciekawy , ciekaw jestem awaryjnosci tego rodzaju turbiny - to pewien ewenement... zaden ewenement , Impreza Spec C ma juz twinscrolla od 10 lat ale fakt dal bym BMW tak z dwa lata az serwis sobie go potestuje na pierwszych napalencach Zreszta po co Xdrive jak jest RWD RWD jest fajnie ale zabawa konczy sie pierwszym sniegiem a zaczyna problem.
Skyliner89 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 to jest na jednej turbinie na TwinScroll nie na 2 turbinach. Silnik ciekawy , ciekaw jestem awaryjnosci tego rodzaju turbiny - to pewien ewenement... zaden ewenement , Impreza Spec C ma juz twinscrolla od 10 lat ale fakt dal bym BMW tak z dwa lata az serwis sobie go potestuje na pierwszych napalencach Zreszta po co Xdrive jak jest RWD RWD jest fajnie ale zabawa konczy sie pierwszym sniegiem a zaczyna problem. Ten temat był poruszany kilkanaście razy i BMW radzi sobie podczas zimy, ale to zależy od kilku czynników
Norbas Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 a macie coś w info na temat silników 3.0TDI?? bo patrze w konfiguratorze a tam 3.0TDI tylko w automatach( nic do niech nie mam szczególnie do S-tronic'a) wersja 204KM multitronic i do tego napęd na przednią oś, a w 245KM tylko S-tronic ale szkoda, że nie będzie(lub nie ma narazie) 6-gang dla tych co lubią sobie mieszać
jedrekx Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 manual będzie chyba tylko w 204-konnej wersji (tak gdzieś słyszałem )
piotrl Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Na stronie audi.de są już ceny i wyposażenie niestety 3.0 TDi tylko za automatami nie dobrze mogli by dać tez manuale foto z cennika manual automaty
Thom4s Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Powoli trzeba się przyzwyczajać, że era manuala przemija, szczególnie przy takim wynalazku jakim jest DSG. Nowa S4/S5 FL również dostępne są tylko z S-tronic. Nie bez powodu. Gdyby wyniki sprzedaży aut z tą skrzynią byłyby słabe, na pewno nie byłaby ona oferowana w poszczególnych konfiguracjach jako standard. Większość ludzi, którzy przejechali się samochodem z DSG nie chce już jeździć manualem.
piotrl Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 To może by jakaś petycje do producenta pewnie by posłuchał swoich klientów w końcu to Audi :>
Norbas Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 To może by jakaś petycje do producenta pewnie by posłuchał swoich klientów w końcu to Audi :> na pewno posłuchają jeszcze parę lat i manual będzie opcją
T-żółw Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 jeszcze parę lat i manual będzie opcją i słusznie współczuję ludziom stojącym 5 dni roboczych w tyg w naszych stołecznych korkach z manualem
jedrekx Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 jeszcze parę lat i manual będzie opcją i słusznie współczuję ludziom stojącym 5 dni roboczych w tyg w naszych stołecznych korkach z manualem też jestem tego zdania... następne auto po A5 na pewno będzie z automatem..
turdzi Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Opublikowano 6 Listopada 2011 a moje w manualu , bo nie musze stac w korkach Ja tam w DSG nie widze nic szczegolnego za wyjatkiem szybkosci zmiany biegu , za to w niektorych syt. to dalej glupi automat [br]Dopisany: 06 Listopad 2011, 20:13_________________________________________________Swoja droga , wie ktos kiedy bedzie w salonach nowa BMW 3 ? Strasznie mnie interesuje ten silnk 2.0T chetnie bym go wyrwal na krotka jazde probna.Moze to sprawi ze w konku kiedys kupie BMW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się