Aydaho Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Siemanko Panowie - potrzebuje Waszych opinii odnośnie silnika BPW ( 2,0 TDI ). Czy ma jakieś typowe bolaczki jak np. BLB ... Dajcie szybko znać bo w sobote będzie może zakup z góry dzięki
antonio Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Ja mam BPW 8V 02.2006 co prawda od 4kkm ale jak narazie sobie chwalę z bolączek które mogą wystąpić to "felerny imbusik" - odpukać w nie malowane
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 BPW: - wyrabiajace sie ze wzgledu na jednopunktowe mocowanie gniazda PD, - konstrukcyjnie nie trafiony DPF - problemy z paliwem dostajacym sie do oleju przez nieprawidlowa regeneracje DPF. - problemy z zaworem EGR - problemy z hydropopychaczami i walkiem rozrzadu - mozliwosc wystapienia problemu z napedem pompy olejowej BLB: + PD mocowane 2 punktowo + brak DPF - problemy z zaworem EGR - mozliwosc wystapienia problemu z napedem pompy olejowej
antonio Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 BPW: - konstrukcyjnie nie trafiony DPF - problemy z paliwem dostajacym sie do oleju przez nieprawidlowa regeneracje DPF. przybliż coś bardziej, jest coś na forum o takich problemach?? może napotkałeś jakiś wątek... chętnie poczytam
zenonw Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 BPW: - wyrabiajace sie ze wzgledu na jednopunktowe mocowanie gniazda PD, - konstrukcyjnie nie trafiony DPF - problemy z paliwem dostajacym sie do oleju przez nieprawidlowa regeneracje DPF. - problemy z zaworem EGR - problemy z hydropopychaczami i walkiem rozrzadu - mozliwosc wystapienia problemu z napedem pompy olejowej Potwerdzam w 100% Ten silnik nauczył mnie że Dizel wcale nie muśi być ekonomiczy i nie chodzi o to ile on pali :>
antonio Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 BPW: - wyrabiajace sie ze wzgledu na jednopunktowe mocowanie gniazda PD, - konstrukcyjnie nie trafiony DPF - problemy z paliwem dostajacym sie do oleju przez nieprawidlowa regeneracje DPF. - problemy z zaworem EGR - problemy z hydropopychaczami i walkiem rozrzadu - mozliwosc wystapienia problemu z napedem pompy olejowej Potwerdzam w 100% Ten silnik nauczył mnie że Dizel wcale nie muśi być ekonomiczy i nie chodzi o to ile on pali :> jeżeli chodzi o spalanie to żaden diesel na PD nie jest ekonomiczny a odnośnie wad to opisz po krótce twoje usterki
piotrsob1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Dodam ze swojego podwórka wymianę uszczeleczki pod czapeczką przy 112 kkm. Fakt że moje jest polizane na 165 KM i 370 Nm przy przebiegu 53 kkm, od 20 kkm podślizguje się sprzęgło ale nowe już czeka :gwizdanie: Spalanie średnie w lecie 9,3 zimą 9,8 (ciężki bucior )
okon Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Ciekawa sprawa, że jak podałem nr VIN w ASO to mi powiedzieli, że nie mam już owego "inbusika" a mam samochód z lipca 2006 - czy jest to możliwe? pz, Okon
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 a odnośnie wad to opisz po krótce twoje usterki żarówka mi się przepaliła od swiateł dziennych, najpierw z prawej później z lewej strony [br]Dopisany: 10 Luty 2011, 15:26_________________________________________________ Ciekawa sprawa, że jak podałem nr VIN w ASO to mi powiedzieli, że nie mam już owego "inbusika" a mam samochód z lipca 2006 - czy jest to możliwe? pz, Okon zmień ASO
piotrsob1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Ciekawa sprawa, że jak podałem nr VIN w ASO to mi powiedzieli, że nie mam już owego "inbusika" a mam samochód z lipca 2006 - czy jest to możliwe? pz, Okon Z tego co wiem imbusiki w 2,0tdi są nawet w silnikach z bieżącej produkcji, co prawda poprawione
okon Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Właśnie dzwoniłem do kolejnego ASO i to samo mi powiedzieli... można to jakoś samemu sprawdzić? pz, Okon
piotrsob1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Imbusik masz na bank, napęd wałków możesz mieć już poprawiony na kołach zębatych.
.Pablo. Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Ja na BPW nie narzekam przebieg 147tys nie kręcony ostatnio sprawdzałem ten imbusik i gniazdo i są w stanie idealnym z dpf-em żadnych problemów więc polecam Różnica w napędzie jest taka że BLB ma napę z łańcucha a BPW z kół zębatych oby dwa napędy maja imbusik.
okon Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Pablo - przy jakiej okazji (wymiany oleju?) najlepiej to sprawdzić i jak zdiagnozować, że wszystko jest OK lub czas na wymianę? pz, Okon
gucioslaw Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Ja mam w swoim przejechane 210k z czego ja zrobiłem co prawda dopiero 3k. Z tego co wspomniano wyżej z przymusu pozbyłem się już DPF'a. Mam nadzieję że jeszcze trochę nim pojeżdżę. Niemniej chyba jednak następna będzie znowu benzyna (mój pierwszy diesel w życiu). Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Ja na BPW nie narzekam przebieg 147tys nie kręcony ostatnio sprawdzałem ten imbusik i gniazdo i są w stanie idealnym z dpf-em żadnych problemów więc polecam Różnica w napędzie jest taka że BLB ma napę z łańcucha a BPW z kół zębatych oby dwa napędy maja imbusik. przeciez wielokrotnie pisano juz ze BLB do 10.2005 mialy lancuch tak samo jak i BPW. od 11.2005 wszystkie silniki wychodzily z napedem kolami zebatymi
sysek27 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Ja mam 185tys z tego ja zrobilem 30tys i narazie jest ok z DPF-em tez ok ani razu mi sie nie zaswicil spalanie jeszcze nie przekroczylo 8,5 przy konkret bucie a normalnie 7-7,5 raz tylko mi sie udalo 6,5zrobic wiec ogolnie nie narzekam wczesniej mialem 1,9 116PS dlubniete na 145PS tez w B7 i spalanie wygladalo identycznie ja jestem bardzo zadowolony
antonio Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 sysek27@ co to masz za lampy tylnie? przerobione od A6
.Pablo. Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Pablo - przy jakiej okazji (wymiany oleju?) najlepiej to sprawdzić i jak zdiagnozować, że wszystko jest OK lub czas na wymianę? pz, Okon Bez okazji sprawdziłem bo chciałem mieć pewność że jest wszystko ok od razu wymieniłem olej. a sprawdzenie to nie takie hop siup trzeba miske olejową ściągać i sprawdzić imbusik i gniazdo w wałku. Teraz wiem ze wszystko jest w jak najlepszym porządku więc pozostaje tylko cieszyć się z jazdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się