Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyszczenie wtryskiwaczy - pompowtryskiwaczy Diesla


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Powinienes sprawdzic bipy i korekcje na pompkach przed i po...

Przed mam zrobione logi, więc dziś zrobie po czyszczeniu i porównamy.

Sam jestem ciekawy jak wyjdzie. Ja po czyszczeniu nie robilem logow. Ale syf w butelce mialem...

Opublikowano

czyli sie nie opłaca robic takiego czyszczenia?? szkoda kasy i czasu...:kox:

Opublikowano
czyli sie nie opłaca robic takiego czyszczenia?? szkoda kasy i czasu...:kox:

Zależy, u mnie była różnica dosyć spora, u kolegi taki zabieg zdzialal cuda. Jak masz zdrowe pompki to warto zrobić profilaktycznie. A jak coś im dolega to warto spróbować przed wymianą/regeneracją. 50zl to nie majątek :wink:

Opublikowano

no właśnie sprobuje bo jedna ma na 4 cyl. ma korekty na +2 ... kopci mi na czarno ale nie fest mocno ale kopci:kox: chciałem zaczac od samodzielnego czyszczenia i sprawdzic czy cos da... jutro kupie ten środek i weekend bede badał skutecznosc .. a panowie jakie przewody paliwowe kupic chodzi mi o srednice??

---------- Post dopisany at 18:47 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ----------

sorry panowie juz wszystko wiem "strona pierwsza":facepalm: hehe jestem ciekaw jak to zadziała:facepalm:

Opublikowano (edytowane)

1.Nie mogę z wątku jednoznacznej odpowiedzi uzyskać albo źle myślę - poniżej wrzuciłem zdjęcie - tak krąży paliwo ze zbiornika do pompek?

2. Wpinam się w przewody oznaczone zielonymi kropkami?

3. Który bezpiecznik odpowiada za pompę paliwa?

Wydaje mi się że chemia ma iść prosto do pompowtryskiwaczy z ominięciem filtra paliwa, bo cały syf z filtra pójdzie mi w pompki. Filtr paliwa był wymieniany 5-6 tys. km temu, mimo tego radzicie mi go wymienić? Filtr będzie w sumie wyłączony z obiegu więc chemia na niego nie podziała - co innego gdybym wpinał się w filtr...

Czyszczenie profilaktyczne - wszystko jak na razie z pompkami ok

20140926_204317_zpsedf03ce9.jpg

Edytowane przez Awra
Opublikowano (edytowane)

Ja tez jestem po zabiegu LM wczoraj zapodałem czyszczenie a dodatkowy filterek na przewodzie nieźle się zabrudził. Co do efektów to silnik troche inaczej chodzi jakby ciszej i delikatniej zrobiłem logi przed i dzisiaj zrobie po czyszczeniu i okarze sie czy problem z telepaniem na jałowym znikinie o czym napisze po testach. A co do pompy paliwa to wystarczy wężyk w filtrze tak podłączyć.

acb737011ccc752d16a05ac98bdf506b.jpg

Edytowane przez soften
Opublikowano (edytowane)

Czy te dwa preparaty mają podobne zastosowanie, bo na filmikach YT jednym i drugim robią takie czyszczenie?

Chyba że Spulung wlewa się do baku, a Reinigerem czyści jak w temacie wątku?

1309292016.jpg509.jpg

Edytowane przez kqba
Opublikowano

Ja robiłem spulungiem czyszczenie i wiem ze powinno się go po zabiegu zalać tez do pełnego zbiornika paliwa wiec zastosowanie dwojakie. Tego drugiego nie znam

Opublikowano

Ten drugi jest przeznaczony do nabicia maszyny jet-clean

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem ten zabieg na moim aucie, czyszczenie robiłem profilaktycznie, tak to wyglądało:

Zastosowałem dwa małe filtry na wejściu i na powrocie.

Koszty: fitry 2x4,48PLN; 3 metry wężyka paliwowego 3x2,20PLN; preparat Liqui Moly Diesel Spülung 45,99PLN razem 61,55PLN

http://www.directupload.net/file/d/3825/2b77ayvi_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/3825/7ovhgbq2_jpg.htm

https://www.youtube.com/watch?v=JEQiu1UCLbQ&feature=youtu.be

Brak wyraźnych zabrudzeń filtra, ciecz nie zmieniła barwy.

W logach różnicę widać ale jedynie w tych robionych w trakcie zabiegu,

korekcje są lepsze a bipy sporo gorsze.

Logi przed:

013 http://vaglog.pl/log_195562.html

023 http://vaglog.pl/log_195563.html

Logi w trakcie czyszczenia:

013 http://vaglog.pl/log_195564.html

023 http://vaglog.pl/log_195565.html

Logi po:

013 http://vaglog.pl/log_195567.html

023 http://vaglog.pl/log_195568.html

Jeśli chodzi o pracę silnika to nie ma wyraźnej różnicy ale tak jak mówiłem

u mnie nic specjalnie się nie działo zabieg robiłem profilaktycznie.

Edytowane przez Tajfun211
Opublikowano

Jak się zastosuje filtry na wejście i powrocie trzeba też później wymienić filtr paliwa ?

Opublikowano

Przeciez omijasz filtr paliwa. Choc jak dawno nie wymieniales to lepiej zmienic

Opublikowano

Koszt nieduży więc dałem na powrocie również.

Jak masz świeży to nie ma potrzeby wymieniać, ja nie wymieniałem bo na tym niecałe 8000 km przejechane.

Opublikowano

Aha, no ale jak po całej procedurze, płyn zmieni się na czarny, i później podlacze go do filtra to raczej nic mu nie będzie ?

Opublikowano

Filtr podczas zabiegu będzie wyłączony z obiegu, więc jak dobrze przeczyścisz to nie musisz wymieniać jeśli masz mały przebieg na nim.

Opublikowano

Tak rozumiem Cię, tylko po zabiegu w przewodach zostanie trochę tej cieczy.

Opublikowano

To prawda ale taki zabieg trwa około 30-40 min zanim spali te 0,5 litra specyfiku, więc powinno już lecieć czyste po jakimś czasie.

Ja założyłem dwa filtry aby wyłapały większość zabrudzeń w przypadku gdyby było dużo syfu, możesz robić tak samo koszt nie zwiększa się znacznie...

Opublikowano

Aha to spoko ;) a rozgrzewales auto przed ten zabiegiem ?

Opublikowano

Niespecjalnie tyle co dojechałem na stacje benzynową gdzie to robiłem jakieś 1,5 km jazdy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...