Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż elementów pakietu oświetlenie - kratek nawiewów, lampki przedniej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

właśnie zaatakowałem podświetlenie kubka. Pytanie, czy ta pleksa ma jeździć z kubkiem cały czas? Czy przy otwarciu zostać z tą nieruchomą częścią?

Opublikowano

właśnie zaatakowałem podświetlenie kubka. Pytanie, czy ta pleksa ma jeździć z kubkiem cały czas? Czy przy otwarciu zostać z tą nieruchomą częścią?

Nie pleksa zostaje na miejscu, nie jeździ z uchwytem kubka.

Opublikowano

Zrobilem kubek ale bardzo słabo świeci w porównaniu do reszty. Muszę dobrze spiłować tą plekse pod kątem 45 stopni a na razie nie mam czym, zrobię jutro w szkole :P

Opublikowano

Powiem Wam, że ori uchwyt na kubek też świeci gorzej od pozostałych elementów - widocznie tak już jest (jak się dopycha szufladkę, świeci tak jak reszta).

Opublikowano

Kurcze! Lort ma problem z wyjęciem kubka i wizytownika ;(

Trzyma o radio :confused4:

Próbuje to podważyć tak jak było wczesniej opisane, ale coś niydyrydy :wallbash:

Opublikowano

Wyciągnij radio - będzie łatwiej.

Opublikowano

Lipa, ledwo co u mnie to świeci... Jutro to spoleruję na błysk i jeszcze raz zeszlifuję na 45 stopni. Ma być równo 45 stopni??

Opublikowano

Lipa, ledwo co u mnie to świeci... Jutro to spoleruję na błysk i jeszcze raz zeszlifuję na 45 stopni. Ma być równo 45 stopni??

Ja tez się męczyłem piłowałem przycinałem aż a efekt mizerny w końcu wszystko w kosz i z alledro.. przyszły oryginały :kox: ciekawe ile ty będziesz mieć cierpliwości :wink4:

Opublikowano

Kiedys wymontowałem ten pasek pleksy z a6 z kubka i tam pleksa była rowno obcieta nie pod zadnym kątem,niestety była za krótka do b6 :(

Opublikowano

no i jeszcze jedna sprawa chyba ważna a często pomijana - pod pleksi w ori jest taka folia która dodatkowo odbija światło od dołu.

Opublikowano

ja tam zrobiłem i świeci :good:

efekt na fotce

25062010620.jpg

koledzy pleksa na końcu musi sie błyszczeć jak będą nie wypolerowane końce to będzie słabo świeciło

tak ma wyglądać

12072010645.jpg

Opublikowano

Ja też się męczyłem i pierwsze paski wylądowały w koszu, później po montażu tarło gdzieś i się blokowały szulfadki, ale po wielu poprawkach udało się zrobić tak że wszystko jest cacy, nikt kto nie wie nie pozna że to nie orginał

Opublikowano

Muszę bardziej wypolerować :P

Opublikowano

Z tapicerką i dodaniem pakietu oświetleniowego drzwi jest tak, że o wiele taniej wychodzi gdy kupisz boczki na allegro a następnie przełożysz wszystkie graty (lampki, klamkę i wiązkę). Jeśli podliczysz to co opiszę poniżej dojdziesz do tego samego wniosku ;)

3B0 947 415 B (lampka wejściowa) – [40zł] x4

8D0 947 411 (lampka ostrzegawcza) – [46zł] x4

893 971 632 (kostka 2-pin do lampki) – [10zł] x8

000 979 021 (pin do lampki) – [14zł] x8

000 979 018 (pin do kostki 32-pin) – [14zł] x1

8E1 837 019 G (klamka kierowcy) [116zł]

8E1 837 020 G (klamka pasażera) [116zł]

8E0 839 019 C (klamka lewy-tył) [116zł]

8E0 839 020 C (klamka prawy-tył) [116zł]

4D0 919 063 A (dioda do klamki) – [13zł] x4

8D0 972 623 AA (kostka do klamki) – [20zł] x4

000 979 018 (pin do klamki) – [14zł] x4

Dodatkowo dla wariantu elektrycznych podnośników w tylnych drzwiach:

000 979 018 (pin do kostki 16-pin) – [14zł] x2

Dodatkowo dla wariantu korb w tylnych drzwiach:

000 979 009 (pin do kostki 20-pin w słupku B)[8zł] x2

W oryginalnej instalacji tylnych drzwi z pakietem oświetlenie, znajduje się dodatkowa kostka 4-pin – aby uniknąć dodatkowych kosztów (kostka + piny) pomijamy ją i wpinamy się od razu w 20-pinową kostkę w słupku B.

Klamki dla B6 są dostępne w odcieniach:

2XE – błękitny „maritime”

27X – ciemnoszary „swing”

5QQ – beżowy „twist”

7PE – czarny „soul”

E82 – platynowy

Klamki dla B7 mają odcienie:

7A2 – niebieski „indygo”

7PE – czarny „soul”

8Q9 – beżowy „torrone”

E82 – platynowy

Teraz jeśli szybko podliczyć – wychodzi na to, że zrobienie jednych drzwi kosztuje ponad 300zł (x4 = 1200zł!!!!!). Jeśli dobrze poszukać tylne boczki wyposażone w pakiet dorwiecie za 50-100zł. Przód jest niestety droższy – zwykle 200-300zł, ale to i tak znacznie taniej niż rezanie na nowych gratach z ASO. Tym sposobem montujecie pakiet za jakieś 500 do 700zł czyli prawie połowę taniej – nie pierdzielicie się z lutowaniem i montowanie nowych wiązek, no i zostaje Wam jeszcze tapicerka na sprzedaż ;)

Montaż w drzwiach przednich:

Masa lampek oraz oświetlenia klamki jest wspólna – podłącza się ją do pinu 21 w szarej kostce 32-pin sterownika drzwi. Pin będzie już zajęty zatem pozostaje „mostek”(kabelek ma kolor brązowy). W 2-pinowych kostkach lampek i klamki, masie przyporządkowano pin nr 1 (czyli pin 2 zarezerwowany jest dla zasilania).

Teraz „plus”. Zasilanie iluminacji klamki podpinamy do pinu 6 w 32-pinowej szarej kostce sterownika drzwi. Ten pin także będzie obsadzony (mostek z przewodem niebiesko-brązowym). Zasilanie lampek ostrzegawczej i wsiadania jest wspólne – pin 13 w 32-pinowej szarej kostce sterownika drzwi (nie obsadzony, użyjemy nowego pinu).

Lewe i prawe przednie drzwi podpięte są do sterownika w ten sam sposób.

Montaż w drzwiach tylnych:

Musimy podzielić instalację na wariant z elektrycznymi podnośnikami szyb oraz korby. Tutaj posłużę się wcześniej przygotowanymi schematami...

korby.JPG

ele.JPG

W zasadzie nie ma co objaśniać – wszystko jest rozrysowane na schematach. Jeśli z tyłu mamy elektryczne podnośniki to cała operacja jest bardzo prosta do przeprowadzenia. W przypadku korb jest troszkę gorzej – wypadałoby sprawdzić, czy fabryczna wiązka jest przygotowana na pakiet oświetlenie (ściągamy dolną osłonę słupka B i sprawdzamy czy wymagane przewody znajdują się po tej stronie wiązki). Całość została dokładnie opisana w wątku dot. „licht pakietu”: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=162929.0;highlight=licht+pakiet

czy jest gdzies plus do ktorego moge podlaczyc zasilanie lampki ostrzegawczej i ulatwiajacej wsiadanie w prawych przednich drzwiach oprocz pinu 13. W pozostalych drzwiach wszystko pieknie swieci a w prawym przodzie lampki nie swieca. Wydaje mi sie ze nie ma plusa w pinie 13 w tych drzwiach. Czy to wogole mozliwe ze w lewych drzwiach jest plus w tym pinie a w prawych nie ma?

Opublikowano

Podłącz się do modułu komfortu i sprawdź oznaczenia sterownika w przednich lewych i prawych drzwiach - porównamy modele.

Opublikowano

z tymi paskami to jest tak: ja je spilowalem pod katem 45st i pozniej polereczka...a moc siwecenia zalezal u mnie jak mocna dopchnelem pasek do przodu szufladki...ja akurat wybralem opcje taka ze swieci tak jak reszta...albo nawet troszke mocniej

Opublikowano

z tymi paskami to jest tak: ja je spilowalem pod katem 45st i pozniej polereczka...a moc siwecenia zalezal u mnie jak mocna dopchnelem pasek do przodu szufladki...ja akurat wybralem opcje taka ze swieci tak jak reszta...albo nawet troszke mocniej

Dales dwie male diody czy duzą?na listewke

Opublikowano

Ja zrezygnowałem, świeci leciutko i się poddałem po paru godzinach walki

Opublikowano

z tymi paskami to jest tak: ja je spilowalem pod katem 45st i pozniej polereczka...a moc siwecenia zalezal u mnie jak mocna dopchnelem pasek do przodu szufladki...ja akurat wybralem opcje taka ze swieci tak jak reszta...albo nawet troszke mocniej

Dales dwie male diody czy duzą?na listewke

dalem jedna 5mm i swieci zajefajnie :kox:

mozna zobaczyc zdjecie w moim watku a aucie jak mi to wyszlo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...