Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Długo kręci


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

W moim audiku po nocy rano przy odpalaniu w miarę długo kręci tzn ok 4-5 sekund,myśle że długo bo mam też starego mercedesa i pali na dotyk. Wiem ze temat był poruszany ale mam wątpliwość bo kupiłem audi po chipie na 164KM i nie wiem czy to odpalanie na zimnym ma związek ze zmianami mocy?w czasie jazdy nei ma problemów z przyspieszaniem itd kopcić jakos też nie kopci chyba ze do końca gaz dostanie no to bączka puści., Świece żarowe tzn kontrolka normalnie je podgrzewa a znajomy sprawdził je w sposób przyłożenia do nich kabla z aku. i zobaczył że iskrzy tzn, że działą taka jego teoria. Na ciepłym pali na strzał. Czy to możliwe że jest w jakis sposób zły kąt wtrysku? Czy mimo wspomnianego sprawdzenia to wina świec? Do wymiany mam termostat ale to chyba nie ma związku. Znajomi mówią ze jak odpala to odpala i lepiej nie ruszać ale jednak dobrze by było jakby palił na dotyk.Jeszcze nei byłem u mechanika Na razie pytam na forum

Opublikowano

Powinien palić na dotyk. Miałem takie objawy z miesiąc temu. Dolałem STP do baku i jest teraz OK. Na początek to wypróbuj.

Opublikowano

do sprawdzenia kąt synchronizacji

Opublikowano

A jak odpali gdy jest zimny to chodzi równo czy ma drgawki?Bo jeśli nie odpala równo to mogą być jednak świeczki.

Opublikowano

do sprawdzenia kąt synchronizacji

dokładnie, dodam jeszcze od siebie dla jasności chodzi o kąt synchronizacji pompowtryskiwaczy...

Czy to możliwe że jest w jakis sposób zły kąt wtrysku?

w tym silniku się nie ustawia kąta wtrysku...[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 12:53_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0;highlight=k%B1t+synchronizacji

Opublikowano

Słuchajcie poprawiam sprawdziłem dziś na mrozie i nie kręci 4-5 sekund tylko odpalił za 3 razem;/ chodzi równo chwile na obrotach tysiąc kilka potem po minucie spada do tych swoich ksiązkowych, potem każde następne odpalenie jest na dotyk, Chodzi równo nic nie faluje ;/

Opublikowano

A zrob tak jak silnik bedzie zimny wieczorem zapal go i odrazu zgac na drugi dzien rano zapal jak zapali od tyku to moze znaczyc to ze paliwo ci sie cofa.

Opublikowano

podejrzewam że swoje te auto ma nakulane.

sprawdz ciśnienie na cylindrach i pompowtryski też już nie domagają.

podczas porannego rozruchu na zimnym sterownik dawkuje na poszczegulne cylindry jak tylko może aby wyrównać prace silnika ale jak ciśnienie w cylindrach kiepskie i pompki też to niestety będą takie rzeczy na zimnym dzialy.

ale przyczyn może być dużo.

w moim audi to nieważne czy -20 czy -2 pali od strzała i praca równa także musisz jakiegoś dobrego mechanika poszukać.

a te auto to nie jest czasem nowym nabytkiem :>

Opublikowano

Wczoraj zgasiłem silnik o 18:00 i po 22 odpalił od strzałą, więc zgasiłem jak mówił Krzy0 i dziś rano o 8 odpalił za drugim razem. Co do ciśnienia na cylindrach to chyba jakby nie miał to na trasie by brał sporo oleju i nie wiem jakoś skoro móisz ze wtryski by dużo lały , żeby wyrównać to by kopcił , albo przy braku ciśnienia moze nie miałby swojej mocy a to wszystko jest w porządku. Pod koniec tygodnia pojade do speców i zostawie na noc auto zobaczymy co oni stwierdzą ;/

Opublikowano

a rozrusznik jak kręci ? może to jego wina.

zrób logi z uwzględnieniem bloków odp. za pompki, może one przestają domagać...

jaki przebieg ma auto ?

Opublikowano

Z tym rozrusznikiem to raz zauważyłem ze tak kręcił jakby chciał a nie mógł ale aku jest nałądowany na maxa. rozrusznik tez sprawdze a pod koneic tygodnia jakos zrobie u znajomych te logi. Co do przebiegu to 217 tys. niby prawdziwy ksiązka itd, kartki z wymianami oleju wlepki itd no niby przebieg gwarantowany ale wiadomo jak to moze być.

Opublikowano

sprawdz jak startuje po wlaczonymi swiatlami.

swiec zarowych na iskrzenie sie nie sprawdza tylko na opornosc. powinny miec ponizej 1 oma. i powinno sie rowniez sprawdzic obecosc na nich 12 V przy zimnym wylaczonym silniku - stacyjka wlaczona.

przyczyna problemow moga byc:

- uszkodzone uszczelniacze PD,

- niesprawny przekaznik swiec zarowych

- niesprawna tandem pompa

- niesprawna pompa spietrzajaca

Opublikowano

dzięki wielkie będe to wszystko sprawdzał o czym napisałeś ale jeszcze pomyśłałem ze kupie ten kabel vag np ten

http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-obd-vw-audi-skoda-seat-usb-line-i1444419841.html i czy po podłączeniu w błędach np jak sa padnięte uszczelniacze albo przekaźnik świec wyskoczą błędy?

Opublikowano

ja mialem podobnie...aku niby naladowany ale jednak...wymienilem go i pali na dotyk...mozesz tez podjechac gdzies niech Ci sprawdza ten akumulator to kosztuje 10zl

Opublikowano

Bierz Vaga i sprawdź:

1)

do sprawdzenia kąt synchronizacji

2) napięcie - rano po sprawdź loguj jedna z grup gdzie jest napięcie np gr.012

3) świece - to po sprawdzenie w/w rzeczy. Ale tu proponowałbym od razu wymianę. Kiedy wymieniałeś?

Opublikowano

U mnie takie objawy były jak świece klękły. Na początku jako tako palił. Później jak padła jeszcze jedna to kaplica.

Więc proponuje sprawdź świece. Ja wymieniałem przy 220 tyś przebiegu.

Opublikowano

samych świec też bym nie obstawiał, w tamtym roku jak kupiłem swojego miał 3 całkowicie padnięte świece i bez problemu palił od strzała przy -15 stopniach, jedyne co to właśnie kilka sekund telepało silnikiem i puszczał niebieskiego dyma

Opublikowano

zagrzej rano 3 razy swiece zanim zaczniesz krecić rozrusznikiem. zobacz czy po kilku podgrzaniach odpala szybciej...

Opublikowano

spróbowałem po całym dniu odpalić po 3 zagrzaniu to pierweszy raz spiralka na jakies z 7 sekund sie świeciła potem jakos 5 i 5 no i odpalił po jakos tak włąśnie 4-5 sekundach. Dziwne te obiawy raz tak raz tak w każdym razie zobaczymy jak podepne pod vaga a wcześniej poprostu sprawdze ohmy na świecach i il jest volt , a skoro zapala się spiralka to chyba napięcie dochodzi do świec i je grzeje więc przekaźnik odpada? czujnik temperatury też chyba sprawny bo wkońcu świece grzeją wiec znaczy ze czuje iż jest dużo ponizej tych 5 +. Wiec pierw te świece dokłądnie spr a potem vag i ewentualnie spr wartość kąta synchronizacji i zobaczymy jakie inne błędy wyskoczą czy moze pompy czy tej pompy spiętrzajacej. Uszczelniaczy to mi chyba nie pokaze na vagu

Opublikowano

Świece to podstawa pierwsze do sprawdzenia.

podejrzewam że kąt synchronizacji jest ok. ponieważ jak auto jest ciepłe to żadnych zakłuceń na cylindrach niema.

to że zapala się spirala to jeszcze o niczym nie świadczy należy sprawdzić czy napięcie jest na świecach.

na zimnym silniku podłącz vag-a i sprawdz na kanale 007 trzy temperatury które powinne być podobne mniej więcej do siebie i mieć wartość otoczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...