majuDJ Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 A to jak tata płaci za renowacje to nie rozczulałbym się pokupowałbym zdewastowane plastiki do środka na allegro lub forumowiczów, zaprowadził do jakiegoś dobrego zakładu ( poszukaj w polecanych warsztatach w swoim regionie na forum a4, a6, akp, passat itp itd) elektro-mechanicznego a później blacharskiego i zrobił co trza tylko później słony rachunek, wiec możesz zaznaczyć ze Ty dostarczasz części a oni zajmują się tylko robocizną, zaoszczędzisz troszkę.Dużo części używanych mechanicznych jak i plastików kupisz w dziale sprzedam ( dużo jest powypadkowych ). A jeśli chodzi o nowe części to patrz dział Rabaty, Promocje Tak czy siak przekonywałbym tatę że renowacja jest nieopłacalna i lepiej sprzedać.
majkel_majki Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Z tego co piszesz to auto już strasznie zmęczone życiem i najlepiej nadawałoby się do wywózki na wschód ale jako pierwsze auto może być, tym bardziej że dostałeś je w prezencie. Przede wszystkim ogarnij hamulce żebyś się nie zabił następnie olej i rozrząd jeżeli termin wymiany jest już sporo przekroczony bo pasek strzeli i lipton oraz uszczelnienia w silniku, groszowe sprawy. Potem uporządkuj gaz żeby dało się bez stresu tanio jeździć. Olej 10w40 jest ok, nie ma co lać tutaj syntetyka bo silnik też już zapewne nie pierwszej świezości i co nie przepali to z niego wycieknie jak już audik będzie zdatny do jazdy to w miarę przypływu kasy porobisz sobie wszystkie drobiazgi w rodzaju centralnego zamka czy nie otwierających się szyb. Lalka to już nie będzie, nie ma się co czarować, ale jeździć będzie.
barszczyna Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 Właśnie jadę po żarówki na stację. Hamulce działają w miarę sprawnie i nie sprawiły mi problemu jeszcze. Dzięki temu, że są słabe, nie wpadnę w poślizg. ;D Jak tylko dostanę fundusze to zajmę się tym rozrządem (dolna rolka wydaje się ruszać, łożysko strzeliło czy co?). Olej sprawdzałem, jest go mało (silnik chyba żre), ale nie jest czarny.[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 17:50_________________________________________________Tak w ogóle, to czy dziwny dźwięk silnika może mieć coś wspólnego z łożyskiem w alternatorze? Jak w tym temacie? -> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=27223.0[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 23:12_________________________________________________Wszystkie żarówki wymienione, tak na zapas. Dodatkowo doszliśmy z dziadkiem do wniosku, że silnik szczelny i kapie ze wspomagania - strasznie piszczy pompa, jak kręcę kierownicą. No i łożysko w alternatorze chyba wystukane.[br]Dopisany: 16 Luty 2011, 17:55_________________________________________________Wyje jednak chyba pompa wspomagania, tak jak tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=kIgbz209W6U&feature=player_embedded#at=12 Ktoś może coś zasugerować?
majuDJ Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Sprzedać samochód bo doprowadzenie do stanu OK zajmie CI dużo czasu i kasy. Używka ok 100zł http://allegro.pl/audi-a4-vw-b5-1-8-1-6-99-00r-pompa-wspomagania-i1421361445.html Nówka ok 200zł http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-a6-vw-passat-b5-b6-nowa-i1422497344.html + robocizna, chyba ze sobie sam zamontujesz A to dopiero początek wydatków przed Tobą .
Carrneiro Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 sprawdź na osłonach drążków kierowniczych czy nie ma śladów płynu
barszczyna Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 Pisałem już, że sprzedaż nie wchodzi w grę. Doprowadzę to auto do porząku, a potem zajmę się modami. Pieniądze nie grają roli, zorganizuję środki. d
agusia59 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 u mnie tez wyje pompa wspomagania ale nie tak głosno jak u Ciebie, ale wspomaganie jest ok. Kiedys pekły weze od wspomagania i zostały wymienione ale nie zakute w srodku i od tamtej pory po zmianie własnie tak cicho wyje
barszczyna Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 Ten film to nie z mojego Audi, znalazłem na forum i wrzuciłem. Moje nagranie jest na 1 stronie, chociaż powiem, że różnicy dużej nie ma.
qrczak91 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 zaczij od tego, że nie przełączaj na gaz na zimnym silniku, będzie już lepiej, zabijesz go...
barszczyna Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 Nie robię tego, w zimę głównie na benzynie jeżdżę. Mam jeszcze pytanie, bo w maju mam dostać środki na działanie z autem. Chciałem trochę odświeżyć auto i myślałem nad jakimiś reflektorami, xenony najlepiej, pasowałyby? Z tyłu to nie mam pojęcia. No i w przyszłości (lipiec-sierpień) zderzaki bym jakieś załatwił + progi.
wojciu0308 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 no powiem ci ze masz przy czym grzebac ale spokojnie powoli i ogarniesz wszystko
barszczyna Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 Takie bixenony, jak te mi się podobają (2 ostatnie zdjęcia): http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=137241.0;highlight=bixenony+b5[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 20:41_________________________________________________ no powiem ci ze masz przy czym grzebac ale spokojnie powoli i ogarniesz wszystko Dzięki za motywację. Nie takie auta ludzie odnawiali, więc jestem pewien pozytywnej energii.
wojciu0308 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 troche pracy i bedzie ładna ale fakt ktoś ladnie ja zatyrał ;(
barszczyna Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 Pracownicy w firmie ojca, a konkretnie to jeden, który po za prowadzeniem aut niewiele o nich wie (patrz: niewymieniany olej i zajechana pompa wspomagania), i któremu to auto z rąk dosłownie, widząc jak cierpi, wyrwałem. ;D I tak cudnie, że samochód jeszcze jest na chodzie. Ja może super kierowcą nie jestem (od października mam prawko), ale staram się przynajmniej za pośrednictwem tego forum o moim aucie dowiedzieć.
wojciu0308 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 forum Ci pomoże na twoim miejscu najpierw doprowadzil bym autko do stanu od strony mechanicznej, zrobić to co najbardziej ucierpialo i pozniej bawić sie z kosmetyka
barszczyna Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 No tak, pisałem o tym w pierwszym poście. Ale reflektory akurat to nieduży koszt, więc planuję to zrobić to w tym samym czasie.
wojciu0308 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 No tak, pisałem o tym w pierwszym poście. Ale reflektory akurat to nieduży koszt, więc planuję to zrobić to w tym samym czasie. to juz lepiej zmieniaj na poliftowe lampki bedziesz mial kolejnego moda za soba
major13 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 no lista napraw jest spora, ale z pomocą ludzi tego forum wiekszosc zrobisz sobie sam i zaoszczedzisz na robocie. ale pierwsza rzecz jaką powinienes zrobic to zasadzic kopa temu co nią jezdził.
barszczyna Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 Nie no, gość jest spoko, po prostu nieogar. A co do lamp, to w czym poliftowe są lepsze od tych bixenonów?
qrczak91 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 widzę, że zapał do pracy masz zbierz się i podjedź na spocik w najbliższym mieście, poprosisz, napewno Ci ją pod VAGa ktoś podłączy, będziesz wiedział, z czym masz do czynienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się