MemberA4 Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 (edytowane) dzisiaj wymieniłem uszczelniacze i niestety lekki niesmak mam jak zobaczyłem na VCDS wartości pompek przed wymianą miałem tak jak w logu poniżej Statyczny: Grupa 013: http://www.vaglogi.pl/log-013_bE4kC.html a teraz mam wszystkie 4 pompki w granicach od -042 do +0,50 ... wszystkie 4 pozamieniałem miejscami dzisiejsze logi Statyczny: Grupy 013, 018, 023: http://www.vaglogi.pl/log-013_018_023_fW37N.html Statyczny: Grupa 013: http://www.vaglogi.pl/log-013_85hERN.html (po wymianie oringów) może to świadczyć o tym że oringi mogły się uszkodzić przy wciskaniu bo tak troche opornie się wciskały. Oczywiście ostre krawędzie na gniazdach przyszlifowałem papierkiem.... Edytowane 2 Maja 2018 przez MemberA4
Ditomee Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 A dlaczego wymieniales uszczelniacze ? Coś się działo lub dzieje po wymianie ?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 (edytowane) 3 godziny temu, Ditomee napisał: A dlaczego wymieniales uszczelniacze ? Coś się działo lub dzieje po wymianie ? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka wiesz co nie wiem jakoś tak... kiedyś zakupiłem graty a że jest troche wolnego to zrobiłem wymianę uszczelnień z czyszczeniem turbiny i kolektorów dziać się nic nie działo i po wymianie też się nic nie dzieje no może troszkę ciszej pod maską się zrobiło a po czyszczeniu turbiny i wyregulowaniu sztangi jest frajda z jazdy bo nie mam już przeładowania fakt faktem na 3 pompkach dolne oringi były nadpalone już dodałem dzisiejsze logi do mojego posta.... Edytowane 2 Maja 2018 przez MemberA4
kamil-vag Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Marcin, może były ustawione inaczej...na ile skręciłeś na - 180 ? ja też miałem taką sytuację, że po wymianie było gorzej ale z każdym dniem korekcje były coraz lepsze... Olej 2T stosujesz ?
MemberA4 Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Tak luzowałem na 180 a olej to co drugie albo trzecie tankowanie leje oczywiście nasz orlenowski 2T semisyntWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Poczekaj trochę, uszcelnienia się ułożą i wtedy sprawdź...
greg2505 Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Mogłeś minimalnie przestawić je względem głowicy , stąd wskazania , jak auto chodzi dobrze to nie przejmuj się korektami,
kamil-vag Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 250ml na bak ja daje co 3-4 tankowanie... 1
Ditomee Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Co to za oleju 2t do 1.9tdi dobry ?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Dobry. Smaruje bardzo dobrze uklad wtryskowy. Kupisz go na orlenie. Ja lalem nawet litra na pelen bak w vp a do szarana tez zalewam calosc ale tylko w dluzsza trase jak jedziemy. Mam pytanie wlasnie odnosnie bipow w szaranie. Dwa wtryski sa blizej 60 jeden kolo 40 a jeden 20. Korekcje sa super bo 0.5 max. W jaki sposob moge poprawic bipy. Chcialem na poczatku podoginac konektorki co Wy na to??? Auto nie szarpie wsio jest ok. No czasem zdarzy sie ze po odpaleniu nie ma sily jechac ale to tez nie zawsze. Porobie foty walka jak juz zdejme pokrywe.
Ditomee Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Mieszkam w uk więc tu orlrnu nie mamy , jaki inny rekomendowany olej 2t ?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ditomee Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Taki będzie ok ??Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ditomee Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Czy ten lepszy Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 Ten Liqui moly jest szczególnie polecany do dieslahttps://goo.gl/images/uPdgaCWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 Również kiedyś używałem Shell 2t Advance VSX bo tez go polecali na DE forachWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 Co do oleju 2T do TDI, kontynuujcie proszę w istniejących wątkach: https://a4-klub.pl/topic/413225-all-tdi-pd-olej-2t-do-diesla-dolewa%25C4%2587-czy-nie/&ved=2ahUKEwiCv9GNvuvaAhXK3KQKHRdEDO8QFjACegQIBxAB&usg=AOvVaw2JLRzXlI-oh3otGaUWDUA9
Ditomee Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 Czy przy montażu powinno się nawilżyc śrube trzymająca wtryski lub oske?
Ditomee Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) Witam, jestem po operacji wymiany 2 pompowtryskow które odstawaly z korekcjami 1.20 i 0.80 teraz wszystkie mają + - 0.20 .Wymieniłem dlatego że silnik nie pracował równo co jakiś czas go bujnelo , po zmianie na zimnym buhanie jeszcze wystepuje ale po osiągnięciu temperatury silnik pracuje idealnie dodatkowo jest o wiele dynamiczniejszy , dziekuje wszystkim za pomoc . Edytowane 16 Maja 2018 przez Ditomee
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się