alvaro Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 Proszę o analizę zacne grono specjalistów :> - w najbliższym czasie (max do soboty bo w niedzielę znowu do DE śmigam...) wymieniam rozrząd (wraz z pompą wody, paskiem wielorowkowym oraz być może napinaczem tego paska tylko że to "gufno" kosztuje 500 zł bez rabatu...), termostat, czujnik temperatury paliwa i jeśli po następnych logach znowu silnik będzie niedogrzany to czujnik podwójny temperatury, (kupiłem również specyfik Vavoline'a do przeczyszczenia wtrysków) 000 i 001 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c29334135af1f453.html 003 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24e3f94f7f9e4809.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6259791757fb4e6.html 008 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c67d830dc5f8ce9c.html 010 i 011 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3c8f4736bb3e84e.html LOGI po zmianie kompletnego rozrządu i termostatu (oczywiście ori) : 000 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ad2f4aef0c4bd7e.html 001 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/63b61a75bec2e322.html 003 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4eb0d74d6d6507f4.html 004 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4b085232300c238.html 008 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1108a39098a33d1.html 010 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4ca823600440474.html 011 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/742e4d49e9ae397b.html 013 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37ee5b72bd95df5e.html
lukaszr Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 Alv, qrfa, doskonale wiesz od tygodnia ponad, że masz walnięty termostat i silnik Twój osiąga max 82-83 stopnie temperatury. W logach masz 80 stopni Nie ma sensu robić logów jak masz niedogrzane auto. Są nie do końca miarodajne. Wymień ten termostat i wtedy zrób pełne logi razem ze statycznymi i BS. Jeżeli chodzi o to co tutaj widzę, to nie ma do czego się na razie przyczepić może poza ciut za dużym OB (do 2750 mbar) i tego, że nie jestem pewien czy dobrze wciskałeś na max pedał gazu w każdym z tych pomiarów . Acha i logi rób na drugi raz pojedynczo, a nie po 2 na 1 pomiar, bo jest wtedy mniejsze próbkowanie czyli mniej wyników. Niepotrzebnie też robisz dwa razy taki sam pomiar. jeśli po następnych logach znowu silnik będzie niedogrzany to czujnik podwójny temperatury Wiesz co z tym czujnikiem to sam nie wiem co myśleć. Różnica pomiędzy 007 ENG i 003 INST u Ciebie jest około 6-7 stopni i u mnie też. Mamy prawie to samo. Jak wymienisz to wtedy się sprawdzi czy na nowym też będą takie różnice. Ale najpierw termostat. To tak ode mnie
pre_pl Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 pamietaj lukaszr, że alv ma chipka... U mnie OB nie jest większy chyba niż 2700 (mam loga gdzie jest 2691), potem stabilinie jest na poziomie 2550.... (u mnie mniej niż 2500) Łukasz (alv), proszę zrób 013 przed zalaniem tego Valvoline'a (ale już po wymianie termostata). A także jak już wlejesz Valvoline... Będzie to możliwe ? Może być ciekawe doświadczenie..
adadur Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 To samo Łukaszowi mówiłem pierwsze kroki to termostat. Nie wiem też czemu ma temp. paliwa troszke powyżej normy bo reszta wygląda OK pomimo małego niedogrzania. But w podłodze trzymał .... OB może być związany z chipem
lukaszr Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 pamietaj lukaszr, że alv ma chipka... U mnie OB nie jest większy chyba niż 2700 (mam loga gdzie jest 2691), potem stabilinie jest na poziomie 2550.... (u mnie mniej niż 2500) Przemas, ale ja też mam chipa (mamy podobną ilość KM, ale Alv ma większy moment) i u mnie 011 wygląda tak (zrobione przedwczoraj): Łukasz (alv), proszę zrób 013 przed zalaniem tego Valvoline'a (ale już po wymianie termostata). A także jak już wlejesz Valvoline... Będzie to możliwe ? Może być ciekawe doświadczenie.. Tak, tylko to może pomóc lub nic nie zdziałać. Zależy czy mu leją wtryski czy je przytyka. Nie pamiętam jak u niego było. Nie wiem też czemu ma temp. paliwa troszke powyżej normy bo reszta wygląda OK pomimo małego niedogrzania. But w podłodze trzymał .... OB może być związany z chipem Troszkę ??? ponad 110 stopni to jest troszkę ?? W tych silnikach jest do przeważnie około 70 stopni: Fuel Temp Fuel cooling state Intake Air Temp Coolant Temp 71,1 0 20,7 90 Z chipem może i tak, ale zobacz jak jest u mnie.
alvaro Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Opublikowano 28 Listopada 2007 lukaszr że nie jestem pewien czy dobrze wciskałeś na max pedał gazu w każdym z tych pomiarów smiley. powiem Ci że czasami mógł być nie do końca w podłodze...
lukaszr Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 powiem Ci że czasami mógł być nie do końca w podłodze... Nie musisz mówić, widać w 010 :>
pre_pl Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 Kiedyś jak badałem temperaturę w dolocie (czerwiec, temp otoczenia trochę ponad 20 stopni chyba) , paliwo utrzymywało temp 70stopni. Tu jeszcze raz wykresik : temp paliwa max około 70 stopni (jak Łukasz pisze), termostat trochę trzaśniety - wiem
alvaro Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Opublikowano 28 Listopada 2007 Przemas a damy radę żeby kabel był do piątku u mnie ??
pre_pl Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 Przemas a damy radę żeby kabel był do piątku u mnie ?? no chyba nie... ja jeszcze nie przelałem jaskowi - zaraz to zrobię
lukaszr Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 Przemas a damy radę żeby kabel był do piątku u mnie ?? Kupujesz to samo co my mamy ???
lukaszr Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 taaa Alv, Ty coś wspominałeś o napinaczu do paska wielorowkowego. Mam dostęp do napinacza SKF, RUVILLE, FEBI.
alvaro Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Opublikowano 28 Listopada 2007 mam wszystkie części (a nawet więcej bo jak były czegoś dwa typy to brałem) dziś wieczorem - koło 23. napiszę Ci Lukasz cało listę (ale ceny będę znał dopiero jak zapłacę bo wziąłem od kuzyna bez płacenia... )[br]Dopisany: 28 Listopad 2007, 17:35 _________________________________________________Lukasz ceny poszły na PW
adadur Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Troszkę ??? ponad 110 stopni to jest troszkę ??W tych silnikach jest do przeważnie około 70 stopni: Łukaszr nie wiem ale wg danych może byc w przdziale 85...201 (grupa 000 poz.9) a alvaro ma 205-206 - logi dynamiczne. Pozatym skąd niby taka temperatura - wadliwy popowtrysk - lub ciśnienie tak podniesione że od tarcia i ciśnienia tak temp. rośnie czy to silnik termicznie jest wysilony?
pre_pl Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Adam, ale czy na pewno to jest w stopniach C ?
spanky Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Łukaszr nie wiem ale wg danych może byc w przdziale 85...201 (grupa 000 poz.9) a to sie przekłada na 20-102 stopni Celcjusza ... wiec alv jest na granicy ... [jak dla mnie troszke za wysoko] .... a jak wyglada temp w 007 przy wylaczonej motorowni [tylko zapłon włączony-motor ochłodzony] ... ?
lukaszr Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Łukaszr nie wiem ale wg danych może byc w przdziale 85...201 (grupa 000 poz.9) a alvaro ma 205-206 - logi dynamiczne. Pozatym skąd niby taka temperatura - wadliwy popowtrysk - lub ciśnienie tak podniesione że od tarcia i ciśnienia tak temp. rośnie czy to silnik termicznie jest wysilony? Ale to widać w 007 i u niego ta temperatura w ogóle się chyba nie zmieniała tak jakby czujnik był walnięty. U mnie normalnie się to zmienia w czasie jazdy.
pre_pl Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 U mnie normalnie się to zmienia w czasie jazdy. dlatego zrobiłem ładny wykresik, żeby zobrazować zmiany temperatur Będzie miał alv kabelek, to se porówna - motory mamy te same, choć osprzęt lekko mogę mieć zmodyfikowany.
adadur Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Alv ma czemu się przyjrzeć by sprawdzic czy napewno czujnik walnięty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się