Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Dziwny dzwiek po odpaleniu na zimnym silniku


Marek86232

Rekomendowane odpowiedzi

szklanki powiedzieli mi w warsztacie (perfect serwis) taka diagnoze postawili a ja wymienilem i nic nie pomogło.

a jaki jest koszt cześci tego łancuszka i napinacza i jakiej firmy najlepiej kupić???????

U mnie też tak było, zmieniłem na ODPOWIEDNI olej i silniczek chodzi cichusieńko (Mobil 1 5W30 ESP Formula+filtr Knecht), zrobiłem jeszcze płukankę Engine Flush Liqui Moly-chidził wcześniej jak diesel, a teraz jest cichosza. Nawet w największe mrozy nie słyszę tego terkotania, a było tak wyraźne jak u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile masz przejechane fido920 bo ja mam przejechane 170 tys ale benzyna i nie wiem co zalać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, ale ty masz 1.8 T 150 KM-tam masz chyba inne normy, w ASO leją do Audi Mobila akurat do mojego(benzyna) 5W30, tobie też radzę Mobila, tylko sprawdź jakiego (na pewno syntetyk) tu masz lekturę, która co prawda tylko zrobiła u mnie więcej zamieszania w głowie (zwolennicy Motula), ale można się paru rzeczy dowiedzieć: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=7434.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam taki samy dzwiek napinacz i łancuszek nowy po remoncie a okazało sie ze olej ktory był zalany motor po remoncie silnika 15 w 40 shel miał wypłukac silnik z nagaru po przegrzaniu zrobił robote w szklankach rozszczelnił je i dlatego taki dzwiek prosze o propozycje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szklanki powiedzieli mi w warsztacie (perfect serwis) taka diagnoze postawili a ja wymienilem i nic nie pomogło.

a jaki jest koszt cześci tego łancuszka i napinacza i jakiej firmy najlepiej kupić???????

U mnie też tak było, zmieniłem na ODPOWIEDNI olej i silniczek chodzi cichusieńko (Mobil 1 5W30 ESP Formula+filtr Knecht), zrobiłem jeszcze płukankę Engine Flush Liqui Moly-chidził wcześniej jak diesel, a teraz jest cichosza. Nawet w największe mrozy nie słyszę tego terkotania, a było tak wyraźne jak u Ciebie.

taaaa napewno wymiana oleju pomogla na terkotanie lancucha....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szklanki powiedzieli mi w warsztacie (perfect serwis) taka diagnoze postawili a ja wymienilem i nic nie pomogło.

a jaki jest koszt cześci tego łancuszka i napinacza i jakiej firmy najlepiej kupić???????

U mnie też tak było, zmieniłem na ODPOWIEDNI olej i silniczek chodzi cichusieńko (Mobil 1 5W30 ESP Formula+filtr Knecht), zrobiłem jeszcze płukankę Engine Flush Liqui Moly-chidził wcześniej jak diesel, a teraz jest cichosza. Nawet w największe mrozy nie słyszę tego terkotania, a było tak wyraźne jak u Ciebie.

taaaa napewno wymiana oleju pomogla na terkotanie lancucha....

zapomniałeś dodać "na odpowiedni olej"...u mnie pomogła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szklanki powiedzieli mi w warsztacie (perfect serwis) taka diagnoze postawili a ja wymienilem i nic nie pomogło.

a jaki jest koszt cześci tego łancuszka i napinacza i jakiej firmy najlepiej kupić???????

U mnie też tak było, zmieniłem na ODPOWIEDNI olej i silniczek chodzi cichusieńko (Mobil 1 5W30 ESP Formula+filtr Knecht), zrobiłem jeszcze płukankę Engine Flush Liqui Moly-chidził wcześniej jak diesel, a teraz jest cichosza. Nawet w największe mrozy nie słyszę tego terkotania, a było tak wyraźne jak u Ciebie.

taaaa napewno wymiana oleju pomogla na terkotanie lancucha....

zapomniałeś dodać "na odpowiedni olej"...u mnie pomogła...

moje auto jedzi od samego poczatku na castrol 5w30 taki jaki zaleca producent, niedawno zaczal terkotac i nic tu nie pomoze wymiana oleum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też bym obstawiał napinacz - charakterystyczny metaliczny dźwięk jak łańcuszek robi robotę o pokrywę

a jaki jest koszt cześci tego łancuszka i napinacza

znajomy mówił m,i że ok 1000 PLN to minimum pewnie na zamiennikach, bo ori jeszcze wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki jest koszt cześci tego łancuszka i napinacza

znajomy mówił m,i że ok 1000 PLN to minimum pewnie na zamiennikach, bo ori jeszcze wyżej

napinacz w aso to około 350pln a łańcuszek ponad 100pln. Znajomemu chodziło zapewne o napinacz do 1.8T bo ten kosztuje coś koło 850pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki jest koszt cześci tego łancuszka i napinacza

znajomy mówił m,i że ok 1000 PLN to minimum pewnie na zamiennikach, bo ori jeszcze wyżej

napinacz w aso to około 350pln a łańcuszek ponad 100pln. Znajomemu chodziło zapewne o napinacz do 1.8T bo ten kosztuje coś koło 850pln

Takie tanie to jest?? Bo u mnie tez jak sie rozgrzeje olej go slychac ten lancuch :gwizdanie: Moz bym sobie wymienil... Wczesniej bylo cos mowa o 2k zl :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam dokladnie ten sam problem i ten sam dzwiek... czyscilem juz smok pompy oleju no i nic nie pomoglo. a teraz zamierzam zrobic plukanke silnika nie wiem czy to pomoze.... doradzcie mi cos... olej castrol 10w40

nic nie pomoze, jak plukanie silnika moze pomoc na rozciagniety lancuch...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam dokladnie ten sam problem i ten sam dzwiek... czyscilem juz smok pompy oleju no i nic nie pomoglo. a teraz zamierzam zrobic plukanke silnika nie wiem czy to pomoze.... doradzcie mi cos... olej castrol 10w40

przestancie lac ten rozlewany w PL shit do silnikow :wallbash: Ponoc mobil rozlewaja z jednych beczek i dziela na olej do diesla i benzyny :polew:

Motul, Valvoline :good: Ja ADR`em przelatalem 40k km z tym klekotaniem lancucha i nic sie nie dzialo... jak mam inwestowac 1,5k to chyba gra nie warta swieczki :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam dokladnie ten sam problem i ten sam dzwiek... czyscilem juz smok pompy oleju no i nic nie pomoglo. a teraz zamierzam zrobic plukanke silnika nie wiem czy to pomoze.... doradzcie mi cos... olej castrol 10w40

przestancie lac ten rozlewany w PL shit do silnikow :wallbash: Ponoc mobil rozlewaja z jednych beczek i dziela na olej do diesla i benzyny :polew:

Motul, Valvoline :good: Ja ADR`em przelatalem 40k km z tym klekotaniem lancucha i nic sie nie dzialo... jak mam inwestowac 1,5k to chyba gra nie warta swieczki :thumbdown:

pewnie ze nie ja tam jezdze na klekoczacym przy rozruchu i sobie tym d...y nie zawracam chociaz wolalbym zeby nie klekotal :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki jest koszt cześci tego łancuszka i napinacza

znajomy mówił m,i że ok 1000 PLN to minimum pewnie na zamiennikach, bo ori jeszcze wyżej

napinacz w aso to około 350pln a łańcuszek ponad 100pln. Znajomemu chodziło zapewne o napinacz do 1.8T bo ten kosztuje coś koło 850pln

Takie tanie to jest?? Bo u mnie tez jak sie rozgrzeje olej go slychac ten lancuch :gwizdanie: Moz bym sobie wymienil... Wczesniej bylo cos mowa o 2k zl :gwizdanie:

rok temu napinacz kosztował 350 zł org. w aso tylko ten nowy jest trochę inny niż ten zamontowany; ma wymienne bieżnie a ten który był od nowości nie. W moim przypadku wymiana nic nie dała, dalej chodzi jak dizel także zamontowali z powrotem stary. Też myślę żeby zmienić łańcuch ale nie wiem jak ma się sprawa z wariatorem :confused4: chyba że te silniki tak pracują po rozgrzaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienia się tzw. wariator, czy też nastawnik faz rozrządu, który w ASO kosztuje ok. 1500PLN. Nr części: 06B 109 088 D. Do tego można przy okazji wymienić łańcuszek (ok. 120PLN w ASO), ale to już jak kto woli, bo w sumie to jedno zdjęcie pokrywy zaworów, a taki łańcuszek dla świętego można zmienić.

Wymiana u Kuby Filipowskiego 300PLN (jeżeli trzeba zdjąć przód to +200PLN). Gdzieś się pojawiła informacja na forum, że trzeba od razu zmieniać rozrząd - u Kuby tego nie praktykują i dają sobie radę bez tej dodatkowej (jakże kosztownej) czynności.

Powodem tego dźwięku jest nienapięty łańcuch podczas rozruchu, który uderza o obudowę - wymiana nastawnika niweluje ten hałas i jest spokój na jakiś czas (ciekawe jak długo?).

Samo jeżdżenie z taką przypadłością, poza denerwującym dźwiękiem przy odpalaniu, niczym nie grozi, a przynajmniej tak twierdzi mechanik Kuba :cool1: (co niektórzy z 50kkm z tym latają i jest OKs).

Mi zaczął rzęzić ten łańcuszek po przekroczeniu 150 000km, a jak u Was? Ciekawy jestem, czy ma na to wpływ permanentnie uciekający olej, czy jednak ze starości tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienia się tzw. wariator, czy też nastawnik faz rozrządu, który w ASO kosztuje ok. 1500PLN. Nr części: 06B 109 088 D. Do tego można przy okazji wymienić łańcuszek (ok. 120PLN w ASO), ale to już jak kto woli, bo w sumie to jedno zdjęcie pokrywy zaworów, a taki łańcuszek dla świętego można zmienić.

Wymiana u Kuby Filipowskiego 300PLN (jeżeli trzeba zdjąć przód to +200PLN). Gdzieś się pojawiła informacja na forum, że trzeba od razu zmieniać rozrząd - u Kuby tego nie praktykują i dają sobie radę bez tej dodatkowej (jakże kosztownej) czynności.

Powodem tego dźwięku jest nienapięty łańcuch podczas rozruchu, który uderza o obudowę - wymiana nastawnika niweluje ten hałas i jest spokój na jakiś czas (ciekawe jak długo?).

Samo jeżdżenie z taką przypadłością, poza denerwującym dźwiękiem przy odpalaniu, niczym nie grozi, a przynajmniej tak twierdzi mechanik Kuba :cool1: (co niektórzy z 50kkm z tym latają i jest OKs).

Mi zaczął rzęzić ten łańcuszek po przekroczeniu 150 000km, a jak u Was? Ciekawy jestem, czy ma na to wpływ permanentnie uciekający olej, czy jednak ze starości tak?

U mnie wariator był OK. sprawdzali w ASOwniku na kompie

A u Ciebie po rozgrzaniu "klekocze"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienia się tzw. wariator, czy też nastawnik faz rozrządu, który w ASO kosztuje ok. 1500PLN. Nr części: 06B 109 088 D. Do tego można przy okazji wymienić łańcuszek (ok. 120PLN w ASO), ale to już jak kto woli, bo w sumie to jedno zdjęcie pokrywy zaworów, a taki łańcuszek dla świętego można zmienić.

Wymiana u Kuby Filipowskiego 300PLN (jeżeli trzeba zdjąć przód to +200PLN). Gdzieś się pojawiła informacja na forum, że trzeba od razu zmieniać rozrząd - u Kuby tego nie praktykują i dają sobie radę bez tej dodatkowej (jakże kosztownej) czynności.

Powodem tego dźwięku jest nienapięty łańcuch podczas rozruchu, który uderza o obudowę - wymiana nastawnika niweluje ten hałas i jest spokój na jakiś czas (ciekawe jak długo?).

Samo jeżdżenie z taką przypadłością, poza denerwującym dźwiękiem przy odpalaniu, niczym nie grozi, a przynajmniej tak twierdzi mechanik Kuba :cool1: (co niektórzy z 50kkm z tym latają i jest OKs).

Mi zaczął rzęzić ten łańcuszek po przekroczeniu 150 000km, a jak u Was? Ciekawy jestem, czy ma na to wpływ permanentnie uciekający olej, czy jednak ze starości tak?

u mnie puscil po 200 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...