jozek726 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 Ive nie 4tyś obrotów nie było koło 2 tyś i to zrobiło sie jednorazowo w sumie dzis mi to sie stało wiec na pare odpaleń tylko raz te obroty poszły do góry
Iverson Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 no to wymień czujnik temp podwójny i powinno być ok , sprawdź blędy vagiem wcześniej możliwe że będziesz miał błąd czujnika G62
jozek726 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 no to wymień czujnik temp podwójny i powinno być ok , sprawdź blędy vagiem wcześniej możliwe że będziesz miał błąd czujnika G62 wymienie go chociaz ostatni był nowy zobaczymy co vag jutro pokaze :gwizdanie:
dariodario Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 czytaj ze zrozumieniem , pytam jozka o fakt wchodzenia auta na wysokie obroty a nie o świece , bo to mnie bardziej by zmartwiło chyba ty nie czytasz ze zrozumieniem i LOGIKA. ale bez nerwow szanowny klubowiczu. w pierwszym poscie napisal jozek ze swiece grzaly dlugo-dlaczego? ano dlatego ze czujnik jak zle dziela albo jak nie jest podpiety to przy odpalaniu ecu daje dawke rozruchowa jak przy minus 40 i jak jest silnik rozgrzany to wchodzi na bardzo wysokie obroty,ale do czasu dopuki sie ecu nie polapie ze czujnik jest uszkodzony i potem ecu bierze temp.od czujnika paliwa az do nastepnego zgaszenia silnika. i zapisuje w pamieci wyzej wymieniony blad zwiazany z g62
Iverson Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 ano dlatego ze czujnik jak zle dziela albo jak nie jest podpiety to przy odpalaniu ecu daje dawke rozruchowa jak przy minus 40 i jak jest silnik rozgrzany to wchodzi na bardzo wysokie obroty,ale do czasu dopuki sie ecu nie polapie ze czujnik jest uszkodzony i potem ecu bierze temp.od czujnika paliwa az do nastepnego zgaszenia silnika. i zapisuje w pamieci wyzej wymieniony blad zwiazany z g62 zgadzam się z Tobą kolego w 100% , szybko tylko skojarzyłem sytuację "nowego" turbo i wchodzenia silnika na wysokie obroty , stąd moje pytanie do Jozka
dariodario Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 ano dlatego ze czujnik jak zle dziela albo jak nie jest podpiety to przy odpalaniu ecu daje dawke rozruchowa jak przy minus 40 i jak jest silnik rozgrzany to wchodzi na bardzo wysokie obroty,ale do czasu dopuki sie ecu nie polapie ze czujnik jest uszkodzony i potem ecu bierze temp.od czujnika paliwa az do nastepnego zgaszenia silnika. i zapisuje w pamieci wyzej wymieniony blad zwiazany z g62 zgadzam się z Tobą kolego w 100% , szybko tylko skojarzyłem sytuację "nowego" turbo i wchodzenia silnika na wysokie obroty , stąd moje pytanie do Jozka
soolek Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Dorzucę od siebie, że błędów może nie być - u mnie nie było. Trzeba było sprawdzić temperaturę w kilku blokach i porównać - w dziale diagnostyka jest dokładny opis co oznacza dana różnica pomiędzy temperaturami. Czujnik można oczywiście w ASO kupić, ale kiedyś widziałem dokładnie te same czujniki na allegro za połowę ceny.
jozek726 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 Dorzucę od siebie, że błędów może nie być - u mnie nie było. Trzeba było sprawdzić temperaturę w kilku blokach i porównać - w dziale diagnostyka jest dokładny opis co oznacza dana różnica pomiędzy temperaturami. Czujnik można oczywiście w ASO kupić, ale kiedyś widziałem dokładnie te same czujniki na allegro za połowę ceny. no jak byś widział taki czujnik na allegro za pol ceny to daj linka
soolek Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Dorzucę od siebie, że błędów może nie być - u mnie nie było. Trzeba było sprawdzić temperaturę w kilku blokach i porównać - w dziale diagnostyka jest dokładny opis co oznacza dana różnica pomiędzy temperaturami. Czujnik można oczywiście w ASO kupić, ale kiedyś widziałem dokładnie te same czujniki na allegro za połowę ceny. no jak byś widział taki czujnik na allegro za pol ceny to daj linka Szukał raczej nie będę, ale poszperaj. Ja niestety utopiłem kasę w ASO, a tego samego dnia - mając numerek w ręku znalazłem na allegro. Dokładnie to samo było - toćka w toćkę Szukaj.
jozek726 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 to taki: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-skoda-vw-audi-seat-nowy-i1427689460.html tylko nie ma uszczelki ale moze od starego podejdzie
soolek Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Dokładnie. Aaaa, tzn. literka A na końcu to podobno do benzyny, ale nie pamiętam skąd mam tą informację i czy jest pewna. Tak sobie teraz przypomniałem, że kiedyś nawet napisałem to i owo o temperaturze i czujniku - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=131272.0;highlight=czujnik Uszczelka to 5 zeta w ASO chyba - załóż lepiej nową.
jozek726 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-a3-a4-a6-a8-tt-seat-arosa-i1431512859.html ten jest 10zł droższy ale wydaje sie pewniejszy i oryginalny a ma ktoś fote gdzie w ajm znajduje sie ten czujnik???
rikardo Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 to taki: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-skoda-vw-audi-seat-nowy-i1427689460.html tylko nie ma uszczelki ale moze od starego podejdzie Radzę uważać z tego typu okazjami znajomy kupił sobie podobne zmartwienie na allegro. Różnił się od oryginalnego odcieniem koloru zielonego i czcionką w numeracji. Nie wykluczone, że część takich czujników trafia do ASO gdzie są zamieniane i łatwo można puścić go w obrót. Dokładnie. Aaaa, tzn. literka A na końcu to podobno do benzyny, ale nie pamiętam skąd mam tą informację i czy jest pewna. Tak sobie teraz przypomniałem, że kiedyś nawet napisałem to i owo o temperaturze i czujniku - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=131272.0;highlight=czujnik Uszczelka to 5 zeta w ASO chyba - załóż lepiej nową. Jaka tam benzyna Literka A dotyczy czujnika na wtyczkę półokrągłą natomiast bez tej literki czujnik jest na starszą wersję wtyczki kwadratowej.
soolek Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 to taki: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-skoda-vw-audi-seat-nowy-i1427689460.html tylko nie ma uszczelki ale moze od starego podejdzie Radzę uważać z tego typu okazjami znajomy kupił sobie podobne zmartwienie na allegro. Różnił się od oryginalnego odcieniem koloru zielonego i czcionką w numeracji. Nie wykluczone, że część takich czujników trafia do ASO gdzie są zamieniane i łatwo można puścić go w obrót. Dokładnie. Aaaa, tzn. literka A na końcu to podobno do benzyny, ale nie pamiętam skąd mam tą informację i czy jest pewna. Tak sobie teraz przypomniałem, że kiedyś nawet napisałem to i owo o temperaturze i czujniku - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=131272.0;highlight=czujnik Uszczelka to 5 zeta w ASO chyba - załóż lepiej nową. Jaka tam benzyna Literka A dotyczy czujnika na wtyczkę półokrągłą natomiast bez tej literki czujnik jest na starszą wersję wtyczki kwadratowej. No właśnie dlatego napisałem, że nie jestem pewien - kiedyś coś takiego wyczytałem.
jozek726 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 dlatego ten grugi link wydaje mi sie pewniejszy :gwizdanie: zobacz ASO i potrzymał mi moze miesiąc
rikardo Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 dlatego ten grugi link wydaje mi sie pewniejszy :gwizdanie: zobacz ASO i potrzymał mi moze miesiąc Mam czujnik z ASO i służy mi już trzeci rok znajomy po przygodzie z allegro tez kupił w ASO i nie narzeka. Inny znajomy kupował czujnik na getem i też działa mu bezawaryjnie dlatego nie wykluczam podmian gdy na allegro pojawia się oryginalny po 30 zł i trzeba dobrze się przyglądnąć szczegółom aby rozpoznać podróbkę.
janjazda Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 a ma ktoś fote gdzie w ajm znajduje sie ten czujnik??? Jozek tutaj masz opisane: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0 sam to będziesz wymieniał? bo się też zastanawiam czy nie kupić tylko ciekawe czy dużo płynu ucieka po wyjęciu czujnika?
dariodario Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 059919501A a płynu ucieknie nie więcej jak pół litra. Uważać trzeba na zawleczkę bo jest z plastiku i lubi się łamać.
jozek726 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 a ma ktoś fote gdzie w ajm znajduje sie ten czujnik??? Jozek tutaj masz opisane: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0 sam to będziesz wymieniał? bo się też zastanawiam czy nie kupić tylko ciekawe czy dużo płynu ucieka po wyjęciu czujnika? o dzięki nie wiem czy sam musze zobaczyć co i jak dokładnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się