bartek1605 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 podkładke nr I wrzuciłem do pudełka o nazwie "przydaśki", jak i kilku inny mechaników :gwizdanie: z tego co zaważyłem to ta podkładka występuje w autach z silnikami typu "V" w PB
pijjafca Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Pomylilem kolejnosc podkładek-pierwszy od półosi poszedl pierscien dystansowy a pozniej podkladka sprezynowa.wiem ze to nie tak mialo byc ale wzorowalem sie na starym przegubie-trzeba koniecznie to zamienic czy tak da rade?
zizel Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 witam czy mozna kupic sama oslone przegubu? szykuje sie mi wymiana oslony i czy moglby ktos wrzucic nr tej oslony do ajm/atj? i jaki smar mam dokupic do tego? rozumiem ze ta operacja bedzie wygladac dokladnie tak jakbym wymienial przegub?
Maraas Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 smar jak i całą resztę będziesz miał razem z osłoną w przypadku Spidana nr 21092, detal w IC 42,61 zł
krzysmaj Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Elegancki opis wymiany Ja się zabrałem za przeguby przy okazji wymiany wszystkich wahaczy, więc dostęp miałem bardzo dobry. Przeguby jakie założyłem to LOBRO (takie jak były pierwotnie) - LOBRO i SPIDAN to marki handlowe NGK Odpowiadając na pytanie kolegi pijjafca kilka postów wyżej - Tak musisz złożyć te części w poprawnej kolejności, ponieważ pierścień z tworzywa wyrobi się na półosi. Skutkiem tego może być zablokowanie przegubu, ponieważ półoś wsunie się w niego głębiej. Smar należy wprowadzić do przegubu przed montażem. W serwisówce "Sam naprawiam A4" jest podana ilość smaru jaka powinna znajdować się w samym przegubie a jaka w osłonie. Ja zrobiłem na oko dałem 3/4 smaru w przegub, a pozostałą część w osłonę (można dołożyć troszkę smaru grafitowego). Kilka zdjęć jakie zrobiłem podczas montażu: Na fotografi: przegub, osłona, smar, opaski, śruba, pierścień z tworzywa, pierścień zabezpieczający, 3 stalowe pierścienie (sprężyny) - wykorzystujemy jedną. Na tej fotografii kolejnosć montażu: opaska -> osłona -> sprężyna (zwrócić uwagę na kształt sprężyny) -> pierścień z tworzywa -> przegub. Pozdrawiam PS. Na youtube znalazłem filmik o wymianie przegubu - zawsze to dodatkowe zobrazowanie co i jak przy wymianie.
mike22285 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 witam mam pytanie czy mozna osobno kupic ten pierscien z zew.przegubu?jestem w uk i niema nigdzie moze macie jakis numer dzieki i pozdrawiam
prezesik18 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 W zestawie z osłoną są wszystkie elementy montażowe oprócz przegubu, koszt takiego zestawu to ok.25zł. Ja wczoraj próbowałem wyjąć przegub bez rozpinania wahaczów, nawet odkręciłem końcówkę drążka kierowniczego i za uja nie udało mi się wyjąć przegubu z piasty Może jutro zrobię kolejne podejście do wymiany.
Mateusz00 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 (edytowane) Czy ściąganie zacisku i tarczy w 2.8 quattro automat będzie konieczne? Posiada ktos numer przegubu na przód do mojego auta? Z gory dziękuje! Edytowane 23 Września 2014 przez Mateusz00
bambus1987 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 W zestawie z osłoną są wszystkie elementy montażowe oprócz przegubu, koszt takiego zestawu to ok.25zł. Ja wczoraj próbowałem wyjąć przegub bez rozpinania wahaczów, nawet odkręciłem końcówkę drążka kierowniczego i za uja nie udało mi się wyjąć przegubu z piasty Może jutro zrobię kolejne podejście do wymiany. nieraz nie chce wyjsc to wystarczy lekko zwrotnice podniesc na lewarku, zyskujemy dodatkowe mm bo wachacze beda w naturalej pozycji i zwrotnica bede szeżej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się