Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rezanie bixenonu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rezanie bixenonów w a4 b5 na oryginalnym valeo

Zaczynamy od wyjęcia lamp z auta z lamp jest na 2 śrubach z góry, i jednej za lampa. Po ich wykręceniu trzeba lampę wyciągać w stronę kierunku, żeby wyskoczyła z zatrzasku.


Jak mamy już lampki na stole. To bierzemy się za ich rozklejanie.
Potrzebne do tego :
Opalarka
Płaski śrubokręt.

Podgrzewany opalarka odcinki spoiny po około 15-20cm i śrubokrętem podważąmy żeby puścił klej. Nie polecam piekarnika do lamp valeo.

Po rozebraniu zabieramy się za oczyszczanie resztek kleju z rozłożonych lamp.
83647fead6a4b81cm.jpg
7a778f0c6a348f84m.jpg

Następnie matowimy srebrne wnętrze lampy i malujemy podkładem, oraz powiększamy otwór pod soczewkę bixenonową oklejamy odbłyśnik od długich taśmą maskującą i tez malujemy podkładem
74bca67541a9df4cm.jpg
f4e21840d2c5eb06m.jpg

Jak wyschnie podkład
Dorabiamy mocowanie soczewki.
a615d981002dc703m.jpg
1036a1ca7aada794m.jpg
e4a14415e0ad45c6m.jpg
649bed974e45744em.jpg

Kolejny krok malowanie w czarny mat
294dce50487f3a4cm.jpg
I z zamontowana soczewka
1aaf8128cd416ad4m.jpg


Po wyschnięciu farby, składamy lampę.
Do klejenia polecam szczeliwo z klejem firmy Kurth
Trzyma mocno i nie ma mowy o parowaniu lamp


Sklejone obie:
402ef3518d22ed81m.jpg

Ja schną lampy
Bierzemy się za robienie instalacji do świateł dziennych :
3abc6b2aa4b0f0efm.jpg
2ff54dfa5f9d41e0m.jpg

W dekielku lampy mamy wolne miejsce na jeden pin:
4e35e04d73ee385em.jpg
Wkładamy tam pin męski
A we wtyczce w to samo miejsce dokładamy żeński, całość podłączamy przez przekaźnik rozwierny, żeby dzienne gasły po zapaleniu pozycyjnych.


Bixy założone na auto;
6a393d417c72f69am.jpg
Dal porównania bixenon ze zwykłą żarówka h7 w lampie:
0f4ed94085f4e603m.jpg


Dzienne w miejscach żarówek od długich
961c0d9afca13d0cm.jpg
b5ad04d9a1af687cm.jpg


opis robiony na szybko, w razie pytań pomogę

Opublikowano

to samo przerabiałem jak moje robiłem bixsy, tylko bez dziennych ale tobie to spoko wyszło :hi:

czyli dzienne działają od razu po odpaleniu auta czy masz wyłącznik?? i jak włączysz pozycje to gasną tak??

Opublikowano

po odpaleniu auta od razu sie zapalaja i gasna po wąłczeniu świateł

Opublikowano

pełen szacun :good: , dla mnie bomba

Opublikowano

super robota, gratuluję

Opublikowano

qwerty a ogarniasz może jak wygląda sprawa z soczewką w dzielonych lampach od eSki ? Czy to jest ta sama soczewka co w poliftach i operacja wygląda dokładnie tak samo czy soczewa jest inna ? Założyłem wczoraj ori xenon z eSki ale może być pomyślał nad bixem jak się cieplej zrobi :kox:

Opublikowano

GWERTY :wink4: jak już

w dzielonych operacja wyglada bardzo podobnie.

Opublikowano

Dzieki gwerty za ten opis :good:

Jeszcze rzuć okiem na tą fotke czy dobrze sobie to zrozumiałem :embarrassed:

lampab.jpg

Opublikowano

dokładnie tak trzeba to podłączyć.

żeby wsunąć pin w puste miejsce w dekielku to trzeba ten różowy plastik odsunąć w gnieździe i pin wejdzie bez problemu na swoje miejsce

Opublikowano

Fajnie wyglada robota a powiedz jak zarobiłes światła do jazdy dziennej.

Opublikowano

żarówka diodowa h7 w miejscu długich

i masz dzienne w lampach

Opublikowano

Dorabiamy mocowanie soczewki.

opis robiony na szybko, w razie pytań pomogę

ja robisz ze soczewka jest idealnie rownolegle do podloza jak ori? chodzi mi o wiazke swiatla?

Opublikowano

gwerty rezaczu brawo :good: :oklaski: :oklaski:

Opublikowano

Dorabiamy mocowanie soczewki.

opis robiony na szybko, w razie pytań pomogę

ja robisz ze soczewka jest idealnie rownolegle do podloza jak ori? chodzi mi o wiazke swiatla?

jest idealnie prostopadał do odbłyśnika, tak samo jak orginalnie zamontowana soczewka

Opublikowano
:notworthy: wielkie graty :oklaski: :oklaski: :oklaski:
Opublikowano

Taki graficzny schemacik co z czym :wink4: Soczewka na elektromagnes

kostkaa.jpg

Uploaded with ImageShack.us

tak wygladają żarówki do dziennych

ledyi.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Instalacja Dziennych

instalacja.jpg

Pod przekaźnikami jest 8 zacisków śrubowych. Zasilanie po kluczyku trzeba wziaść z przekaznika 75

1. 30 - stały plus

2. 30 - stały plus

3. 58a - ?

4. 75X <-- TU. Napięcie po kluczyku z wyłaczeniem pracy rozrusznika.

5. 15a - 15 wskazuje na napiecie po kluczyku - nie sprawdzałem

6. |75a| - ?

7. 15 - 15 wskazuje na napiecie po kluczyku - nie sprawdzałem

8. 87F/Diesel - w benzynie napięcie pompy paliwa, w dieslu zapewne świec żarowych.

Opublikowano

Kowi

dzięki za uzupełnienie

:notworthy:

tak dzienne gasną jak włączę ksenony,

do tej operacji w b5 wystarczy rozwierny przekaźnik

Opublikowano

a mógł byś napisać jaki przekaźnik zamontowałeś chciałem spróbować u siebie w aucie czy będzie działać i jak go podłączyć :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi:

Opublikowano

co było dawcą soczewek bixenonów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...