andrew5667 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 a gdzie takie końcówki dorwałeś ? Kolego a Hofele takiez cudenka posiada same końcówki ,a caly uklad wydechowy z koncowka 145x95 mozesz dostac w firmie Supersprint-ale dopiero biedzie dostepny w pierwszej polowie maja
mgtan Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 :slina: tylko jak musiałby byc dyfuzorek w b7 zeby te końcówki pasowały... do Slinowego pasuuje chyba tylko ten z s4 z rs4 już nie..więc sprawa siekomplikuje chyba?
MARCIN607 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 a gdzie takie końcówki dorwałeś ? Kolego a Hofele takiez cudenka posiada same końcówki ,a caly uklad wydechowy z koncowka 145x95 mozesz dostac w firmie Supersprint-ale dopiero biedzie dostepny w pierwszej polowie maja nie zniesę :kox:
Orzeł Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Dżwięk ładny, ale końcówki mi się nie podobają, wole swoje
variocustoms Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 to kompletny układ a takie zazwyczaj inaczej brzmią niż jak się zmieni same końcowe tłumiki, ale dźwięk jak to Supersprint ma fajny
MAGIC87 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 teraz chociaz wiadomo ze S4 po sofcie wciaga
marmaj Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Tak sobie oglądam te wasze b8 i myślę że już powoli nadchodzi czas szukania b8. Mój typ to b8 3.0 tdi s-tronic avant oczywiście s-line i siedzenia sportowe od s-ki, panorama też by była dobra. Będzie cieżko a to potrwa pewnie nie krócej niż przy obecnym. Ogólnie wolę manuala ale 90% jeżdzę w mieście i po przedmieściach. Ciągle się rusza ze świateł a w 3.0 tdi pierwsze biegi krótkie. Co do waszych modów to podziwiam wytrwałości i inwencji. Ja wolę kupić już dobrą wersję i nie robić zbyt dużo. Ale jak kupię słabszą to będę korzystał ze wskazówek i pomysłów. Muszę w wolnej chwili posłuchać jak chodzi b8 3.0 tdi z wydechem millteka. A co do twojej furki mimo wszystko wole olimpiade w srebrze.
turdzi Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 niestety taka B8 w ktorej juz nic nie musisz dlubac to sporo kosztuje.Sklany daszesz , fotele od S-ki , jes pare na mobile po 50 K euro bo w tych za 30 to raczejtego nie znajdziesz...
marmaj Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 i niestety s-tronic dopiero od 2010 zaczęli robić a dla mnie jedyną alternatywą do manuala jest s-tronic. oczywiscie taka wersja to moje marzenie i dopóki się nie spełni też jest fajnie. jak kupowałem swój obecny samochód i do niego podszedłem po raz pierwszy to mnie prawie przytkało. wszystko ideał tak jak bym chciał. Oczywiście nie ma kilku rzeczy z możliwych opcji. Wiedziałem że tylko kilka drobiazgów i będzie to czego oczekiwałem. A lista zmian długa na 2 kartki to dla mnie troche za dużo:) Po prostu przy moim tempie zdąrzę sprzedać zanim zrobię Ale masz rację że takie wersje ok. 50 tys euro jeszcze jak chce z małym przebiegiem do ok. 50-60 tkm. Jak kupowałem swój w 2008 roku to też było tylko kilka takich na mobile i kosztowały 37-40 tys euro każdy a udało mi się jednak taniej kupić choć trochę uszkodzony. Ale wiadomo w niemczech okazji sie nie trafi łatwo i za pół darmo to spalonego albo skasowanego tylko się kupi a taki mnie nie interesuje:)
wojoo Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 a tu dzwiek tego ukladu :naughty: :kox
variocustoms Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 EOT Milltek z x-pipe'm daje radę (gosh) podobnie jak RS4 B7 Club Sport z MTMu
turdzi Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 leb urywa , troche za glosne jako daily driver
variocustoms Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 EOT, Turdzi, tak się tylko wydaje, jak widzisz te wszystkie lasencje zwracające uwagę na twoje auto i zazdrosnych facetów to dB nie grają wtedy roli, coś wiem na ten temat, mam V8 na Magnaflow cat-back'u
Orzeł Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 Dawno nic w temacie nie pisałem wiec czas to zmienić . Po ostatniej wizycie w ASO w aucie zagościł tempomacik : Wczoraj miałem wolne popołudnie wiec pobawiłem sie troche z zaciskami... (czarny mat i polerka detali ) W niedziele jak dobrze pójdzie sprawdze w sosnowcu czas na 1/4 mili
Ponior Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Heble fajnie wyszły, ale tempomatu nie było fabrycznie w takiej bryczce
Rosemeyer Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 wg mnie srednio to wyglada, tak jakby lakier sie zwarzyl :-/ trzeba bylo to oddac do lakiernika, zeby Ci to porzadnie zrobili, bo teraz to kupa jest i efekt zupelnie inny niz chciales osiagnac :-/
Orzeł Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 Heble fajnie wyszły, ale tempomatu nie było fabrycznie w takiej bryczce Nie było tempomatu i podłokietnika . Ostatnio gość w ASO mnie zabił "Wie Pan bo AUDI to nie byle jakie auto jak ktoś czegoś nie chce to tego nie zamawia, ja miałem tempomat i go nie używałem a podłokietnik to jak kto woli" A ja mówie Panie podłokietnik moge złożyć a tempomatu nie używać, ale w takim aucie to wstyd ze tego nie ma. wg mnie srednio to wyglada, tak jakby lakier sie zwarzyl :-/ trzeba bylo to oddac do lakiernika, zeby Ci to porzadnie zrobili, bo teraz to kupa jest i efekt zupelnie inny niz chciales osiagnac :-/ Taka jest struktura materiału na zacisku, żeby był "gładki" to chyba trzeba by go szpachlować . Efekt jest dokładnie taki jak zakładałem, mi sie bardzo podoba
mystic.pl Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Mi się podoba zabezpieczałeś czymś tą polerkę ? nie będzie zachodziło rdzą
Orzeł Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 Mi się podoba zabezpieczałeś czymś tą polerkę ? nie będzie zachodziło rdzą na tą chwile jest bez zabezpieczenia , zobaczymy co się będzie działo
Rekomendowane odpowiedzi