Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[All B8] A4 3.0 Tdi By Orzeł, 381Ps/726Nm By Dynosoft, Gwint -Black B*tch-


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a gdzie takie końcówki dorwałeś ?

Kolego a Hofele takiez cudenka posiada same końcówki ,a caly uklad wydechowy z koncowka 145x95 mozesz dostac w firmie Supersprint-ale dopiero biedzie dostepny w pierwszej polowie maja

supersprint.jpg

s4_1.jpg

Opublikowano

:slina: :slina:

tylko jak musiałby byc dyfuzorek w b7 zeby te końcówki pasowały... do Slinowego pasuuje chyba tylko ten z s4 z rs4 już nie..więc sprawa siekomplikuje chyba?

Opublikowano

a gdzie takie końcówki dorwałeś ?

Kolego a Hofele takiez cudenka posiada same końcówki ,a caly uklad wydechowy z koncowka 145x95 mozesz dostac w firmie Supersprint-ale dopiero biedzie dostepny w pierwszej polowie maja

supersprint.jpg

s4_1.jpg

nie zniesę :kox: :kox: :kox:
Opublikowano

Dżwięk ładny, ale końcówki mi się nie podobają, wole swoje :)

Opublikowano

to kompletny układ a takie zazwyczaj inaczej brzmią niż jak się zmieni same końcowe tłumiki, ale dźwięk jak to Supersprint ma fajny

Opublikowano

teraz chociaz wiadomo ze S4 po sofcie wciaga :decayed:

Opublikowano

Tak sobie oglądam te wasze b8 i myślę że już powoli nadchodzi czas szukania b8. Mój typ to b8 3.0 tdi s-tronic avant oczywiście s-line i siedzenia sportowe od s-ki, panorama też by była dobra. Będzie cieżko a to potrwa pewnie nie krócej niż przy obecnym. Ogólnie wolę manuala ale 90% jeżdzę w mieście i po przedmieściach. Ciągle się rusza ze świateł a w 3.0 tdi pierwsze biegi krótkie. Co do waszych modów to podziwiam wytrwałości i inwencji. Ja wolę kupić już dobrą wersję i nie robić zbyt dużo. Ale jak kupię słabszą to będę korzystał ze wskazówek i pomysłów. Muszę w wolnej chwili posłuchać jak chodzi b8 3.0 tdi z wydechem millteka. A co do twojej furki mimo wszystko wole olimpiade w srebrze.

Opublikowano

niestety taka B8 w ktorej juz nic nie musisz dlubac to sporo kosztuje.Sklany daszesz , fotele od S-ki , jes pare na mobile po 50 K euro :wink4: bo w tych za 30 to raczejtego nie znajdziesz...

Opublikowano

i niestety s-tronic dopiero od 2010 zaczęli robić a dla mnie jedyną alternatywą do manuala jest s-tronic. oczywiscie taka wersja to moje marzenie i dopóki się nie spełni też jest fajnie. jak kupowałem swój obecny samochód i do niego podszedłem po raz pierwszy to mnie prawie przytkało. wszystko ideał tak jak bym chciał. Oczywiście nie ma kilku rzeczy z możliwych opcji. Wiedziałem że tylko kilka drobiazgów i będzie to czego oczekiwałem. A lista zmian długa na 2 kartki to dla mnie troche za dużo:) Po prostu przy moim tempie zdąrzę sprzedać zanim zrobię:) Ale masz rację że takie wersje ok. 50 tys euro jeszcze jak chce z małym przebiegiem do ok. 50-60 tkm. Jak kupowałem swój w 2008 roku to też było tylko kilka takich na mobile i kosztowały 37-40 tys euro każdy a udało mi się jednak taniej kupić choć trochę uszkodzony. Ale wiadomo w niemczech okazji sie nie trafi łatwo i za pół darmo to spalonego albo skasowanego tylko się kupi a taki mnie nie interesuje:)

Opublikowano

a tu dzwiek tego ukladu :slina:

:kox:

:naughty: :naughty: :kox

Opublikowano

EOT Milltek z x-pipe'm daje radę (gosh) :kox: podobnie jak RS4 B7 Club Sport z MTMu

Opublikowano

leb urywa , troche za glosne jako daily driver

Opublikowano

EOT, Turdzi, tak się tylko wydaje, jak widzisz te wszystkie lasencje zwracające uwagę na twoje auto i zazdrosnych facetów to dB nie grają wtedy roli, coś wiem na ten temat, mam V8 na Magnaflow cat-back'u :)

Opublikowano

Dawno nic w temacie nie pisałem wiec czas to zmienić ;).

Po ostatniej wizycie w ASO w aucie zagościł tempomacik :

20110616103.jpg

20110616104.jpg

Wczoraj miałem wolne popołudnie wiec pobawiłem sie troche z zaciskami... (czarny mat i polerka detali :))

20110615100.jpg

20110616105.jpg

20110616107.jpg

20110616108.jpg

W niedziele jak dobrze pójdzie sprawdze w sosnowcu czas na 1/4 mili :)

Opublikowano

Heble fajnie wyszły, ale tempomatu nie było fabrycznie w takiej bryczce :shocked:

Opublikowano

wg mnie srednio to wyglada, tak jakby lakier sie zwarzyl :-/

trzeba bylo to oddac do lakiernika, zeby Ci to porzadnie zrobili, bo teraz to kupa jest i efekt zupelnie inny niz chciales osiagnac :-/

Opublikowano

Heble fajnie wyszły, ale tempomatu nie było fabrycznie w takiej bryczce :shocked:

Nie było tempomatu i podłokietnika :wallbash:. Ostatnio gość w ASO mnie zabił "Wie Pan bo AUDI to nie byle jakie auto jak ktoś czegoś nie chce to tego nie zamawia, ja miałem tempomat i go nie używałem a podłokietnik to jak kto woli" :polew: A ja mówie Panie podłokietnik moge złożyć a tempomatu nie używać, ale w takim aucie to wstyd ze tego nie ma. :)

wg mnie srednio to wyglada, tak jakby lakier sie zwarzyl :-/

trzeba bylo to oddac do lakiernika, zeby Ci to porzadnie zrobili, bo teraz to kupa jest i efekt zupelnie inny niz chciales osiagnac :-/

Taka jest struktura materiału na zacisku, żeby był "gładki" to chyba trzeba by go szpachlować :). Efekt jest dokładnie taki jak zakładałem, mi sie bardzo podoba

Opublikowano

Mi się podoba :good: zabezpieczałeś czymś tą polerkę ? nie będzie zachodziło rdzą :mysli:

Opublikowano

Mi się podoba :good: zabezpieczałeś czymś tą polerkę ? nie będzie zachodziło rdzą :mysli:

na tą chwile jest bez zabezpieczenia :decayed:, zobaczymy co się będzie działo :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...