Gość mmcv Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Ciekawe, ile samym programem będzie można wyciągnąć w nowym 3.0 BiTDi... obstawiam kolo 350-370. i moment w okolicach 700 spokojnie , pytanie jak ze sprzeglem i jak mocno pompuja tam turbawy ?
wrclaguna Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 po przekroczeniu 4000 rpm wyskakiwał błąd i trzeba było zdjąć paliwa co było odczuwalne, tutaj jak widać kręcimy się do 4500 rpm i nadal jest 320 ps a wcześniej było przy 4200 i mocno leciało w dół. Ostatni pomiar pokazał 340.7 ps ale wykresu nie dostałem . Zresztą dla 3 ps przy tej mocy nie będę się dwoił i troił . Generalnie klekot jedzie i to bardzo miło... a różnica w mocy może wynikać nawet z innej jakości paliwa co wiadomo w naszym kraju nie jest rzeczą dziwną Czyli teraz nie ma bledu a jak tam hamulce
Orzeł Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 błędu nie ma bo nowa pompa paliwa rozwiązała problem . Hamulce niestety wymagają kombinacji i narazie odpuszczam temat. Może przez zime znajdą się jakieś z S4/S5
mystic.pl Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Tak patrzę na te DPFy w waszych 3.0tdi i się zastanawiam co za mądra głowa wymyśliła te wejścia spalin przecież te średnice i przewężenia to jakaś masakra, jak by przerobić / powiększyć średnice dopiero by kuce zaczęły galopować
_Gabriel_ Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 słuszna uwaga... tam jest chyba srednica 2,25' o ile sie nie myle
Orzeł Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2011 zmiana wydechu czy wywalenie DPFa raczej już wiele nie zmieni... Dla kilku PS, zasłony dymnej i okopconej klapy nie warto
Ravvilk Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 błędu nie ma bo nowa pompa paliwa rozwiązała problem . Hamulce niestety wymagają kombinacji i narazie odpuszczam temat. Może przez zime znajdą się jakieś z S4/S5 Nowa pompa seria, czy coś wymodzić musiałeś? P.S. Orzeł, ten wątek jest genialny!!! A przede wszystkim mega inspirujący
Orzeł Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 pompa seria tylko, że nowa - rozwiązała problem w 95% można by jeszcze dołożyć kilka PS ale w skrajnych przypadkach wywala błąd zbyt niskiego ciśnienia paliwa i auto wpada w tryb awaryjny (teraz jest zdjęte paliwa od 4000 rpm żeby własnie jeździło bez problemów). Jak będę miał troche wolnego czasu to założe jakąś dodatkową pompe na szybko i sprawdze czy coś da . Z tego co wiem silnik CAPA nie ma tego problemu . pewnie będzie to kilka ps ale dla testów w wolnej chwili się poświęce
bajk Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 jak tam seryjne sprzęgło? żyje jeszcze przy tym niucie?
_Gabriel_ Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Piotrze, Piotrze Ty masz CCWA, ktore ma mocniejsza szyne, moze stąd to wynika problem pompy?
Orzeł Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 jak tam seryjne sprzęgło? żyje jeszcze przy tym niucie? a dlaczego by miało nie żyć?? ma się fenomenalnie. Z tego co widziałem to A5 3.0 tdi gdzieś w europie ma setup na 8XX Nm i daje rade Piotrze, Piotrze Ty masz CCWA, ktore ma mocniejsza szyne, moze stąd to wynika problem pompy? może... generalnie na tą chwile jakoś się tym nie przejmuje na brak mocy nie narzekam
_Gabriel_ Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 kto jak kto, ale Ty na brak mocy nie mozesz narzekac 780 Nm w Rumunii jest takie A5 3.0 TDI generalnie w okolicach 680 Nm juz czuc delikatne wibracje z dwumasa
Orzeł Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 kto jak kto, ale Ty na brak mocy nie mozesz narzekac 780 Nm w Rumunii jest takie A5 3.0 TDI generalnie w okolicach 680 Nm juz czuc delikatne wibracje z dwumasa Z dołu tak, ale można poprawić przebieg krzywych tak, żeby nie było wibracji . Dla chcącego nic trudnego Pozwoliłem sobie na założenie tematu o tej A5 na naszym forum: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=238763.0
Orzeł Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 przyklad...? Patroxa 711 Nm przy 2949 rpm - jeździłem jego autem i nic nie drga jakby miał taki niuton przy 2200 rpm pewnie drgania by były
Orzeł Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2012 [br]Dopisany: 11 Styczeń 2012, 19:42_________________________________________________Mała aktualizacja..... przednie heble 345x30 + BREMBO 4 tłoczki, płyn motul 5.1 Poprawę już czuć, a co dopiero jak wszystko się ułoży
wrclaguna Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Jednak Brembo załozyłeś z adapterami Graty MODA Ciezko pewnie było dorwać heble z S4
Rekomendowane odpowiedzi