Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[All B8] A4 3.0 Tdi By Orzeł, 381Ps/726Nm By Dynosoft, Gwint -Black B*tch-


Orzeł

Rekomendowane odpowiedzi

roznica w jechaníu pewnie tez niezla?

taka delikatna :wink4:

Wykres extra, niutki juz z samego dołu dostępne jak w ciężarowce :slina::notworthy:

Jak tam sprzęgło, to jego górna granica, czy juz przekroczona delikatnie :mysli:

Jedzie dużo lepiej od twojej B7, czy róznica nie jest wielka?? :mysli:

W a5 gdzieś za granicą jest 720 Nm na tym sprzęgle więc daleko do jego granicy możliwości :).

Co do różnicy miedzy B7 to napewno to auto ma inna charakterystyke i jedzie zdecydowanie lepiej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to wszystko dzięki wydechowi i programie???

Tylko i wyłącznie :), jak będzie cooler może jeszcze coś sie uda dołożyć... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ciekawi mnie ile by u mnie przybyło przy obecnym wydechu 2,75" :mysli:

Orzełek jaką średnicę masz u siebie obecnie i czy DPF'a zostawionego czy wyciętego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ciekawi mnie ile by u mnie przybyło przy obecnym wydechu 2,75" :mysli:

Przypomnij sobie B7 Patroxa - cooler, wydech, brak dpfa = 315PS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, pamiętam i nie mam wątpliwości, że wynik jak w B8 jest nieosiągalny :> ale DPF'a mam mocno poluźnionego :wink4: coolery w 3.0 tdi B7 mają większą objętość niż w RS4 B5 :wink4: jedynie powierzchnia chłodząca jest trochę mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ciekawi mnie ile by u mnie przybyło przy obecnym wydechu 2,75" :mysli:

Orzełek jaką średnicę masz u siebie obecnie i czy DPF'a zostawionego czy wyciętego ?

DPF jest na swoim miejscu wydech jest od połowy auta do końca zrobiony :). 2,75'' przechodzące w 2x2,5". Wrzuce fotki jak wszystko ogarne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagraj conieco jak ten wydech pracuje... ciekaw jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest tak jak u mnie, od turbo do kata jest 3" od kata do DPF'a 2,75", dalej przez filtr i aż do rozejścia na tłumiki jest 2,75" i za Y jest tak jak u Ciebie 2x2,5" :)

Problem jest z dobrym zhamowaniem B7 bo większość hamowni ma centralny nawiew, a tu przydało by się dobrze dmuchnąć w oba boczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagraj conieco jak ten wydech pracuje... ciekaw jestem.

Jest dokładnie tak jak chciałem- delikatnie go słychać na zewnątrz a w środku cisza :)

Czyli jest tak jak u mnie, od turbo do kata jest 3" od kata do DPF'a 2,75", dalej przez filtr i aż do rozejścia na tłumiki jest 2,75" i za Y jest tak jak u Ciebie 2x2,5" :)

Problem jest z dobrym zhamowaniem B7 bo większość hamowni ma centralny nawiew, a tu przydało by się dobrze dmuchnąć w oba boczne.

Wojtek w DS w katowicach ma nawiewy takie, że auto z rolek zwiewa :kox: możesz sobie podjechać i sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bedziesz chcial sprzedac fure tak za 3 lata daj znac :decayed: wazne ze masz sedana wiec moge brac :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki wyniku :shocked:. Strach pomyslec ile jeszcze dorzucisz po schlodzeniu powietrza w dolocie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki wyniku:d Vzekam na mod z coolerem!

Pewnie wyjdzie cos jak tutaj:

http://www.superchips.ro/chip-tuning/Audi/Diesel/A5-3.0-TDI-240-STG-3-DPF-OFF.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Katowic mam trochę daleko niestety, jakieś 670 km :)

rzut beretem :P

Gratki wyniku:d Vzekam na mod z coolerem!

Pewnie wyjdzie cos jak tutaj:

http://www.superchips.ro/chip-tuning/Audi/Diesel/A5-3.0-TDI-240-STG-3-DPF-OFF.html

Nie wiem ile to auto ma koni, ale dla 10-20 ps nie chce mieć okopconej klapy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...