Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

wygląda że co aso to inna cena :mysli:

Panowie macie może zwymiarowane orurowanie pod fmic do AEB ? póki zima a audi czeka na nowe klamoty pobawił bym się w wolnym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

w jakims stopniu jest w stanie korygowac ilosc wtryskiwanego paliwa ale jezeli przesadzisz z doladowaniem to po przekroczeniu wartosci do ktorej jest w stanie sie zaadaptowac bedziesz mial uboga mieszanke. do czego prowadzi uboga mieszanka chyba wiesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze raz odnośnie MBC w AEB

a nie będzie tak że ECU samo sobie podleje paliwa jak zwiększymy ciśnienie?

Jak już masz kombinować z mbc to dopłać do niego 300 pln i niech ktoś ci wgra gotowca ABT. Na pewno bedzie bezpieczniejszy niż zabawa w dmuchanie bez paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemako mam pytanko :) założyłem TIPA z filtrem itg ,wszystko jest ok ale dziwi mnie dźwięk pojawiający się gdy przyspieszam powyżej 2 tyś obrotów (takie buczenie ) trwa 2 sek .Do nagrania raczej nie możliwe bo jest dość ciche . CZy to normalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemako mam pytanko :) założyłem TIPA z filtrem itg ,wszystko jest ok ale dziwi mnie dźwięk pojawiający się gdy przyspieszam powyżej 2 tyś obrotów (takie buczenie ) trwa 2 sek .Do nagrania raczej nie możliwe bo jest dość ciche . CZy to normalne ?

pewnie rezonans sie pojawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm dzwiek to takie buczenie basowe , możliwa plecionka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemako mam pytanko :) założyłem TIPA z filtrem itg ,wszystko jest ok ale dziwi mnie dźwięk pojawiający się gdy przyspieszam powyżej 2 tyś obrotów (takie buczenie ) trwa 2 sek .Do nagrania raczej nie możliwe bo jest dość ciche . CZy to normalne ?

ja miałem małą nieszczelność na jednej opasce przy samym Turbo i tam buczało :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemako mam pytanko :) założyłem TIPA z filtrem itg ,wszystko jest ok ale dziwi mnie dźwięk pojawiający się gdy przyspieszam powyżej 2 tyś obrotów (takie buczenie ) trwa 2 sek .Do nagrania raczej nie możliwe bo jest dość ciche . CZy to normalne ?

ja miałem małą nieszczelność na jednej opasce przy samym Turbo i tam buczało :naughty:

:)sprawdzę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedzie bezpieczniejszy niż zabawa w dmuchanie bez paliwa.

I na seryjnych zapłonach :gwizdanie: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jakims stopniu jest w stanie korygowac ilosc wtryskiwanego paliwa ale jezeli przesadzisz z doladowaniem to po przekroczeniu wartosci do ktorej jest w stanie sie zaadaptowac bedziesz mial uboga mieszanke. do czego prowadzi uboga mieszanka chyba wiesz...

nie będzie za ubogiej mieszanki, bo tolerancja na stosunek doładowania-dawka paliwa jest wyliczona na -max 0,30 bara-powyżej tego doładowania- mogło by być za ubogo, ale auto wpada w tryb awaryjny, więc nie da się technicznie przekroczyć poziomu, w którym jest za ubogo :wink4:

-teoretycznie można coś takiego osiągnąć, jeśli ktoś ingeruje w mapy ECU i podnosi tylko doładowanie , bez ingerencji w mapę paliwa-ale kto tak robi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kto tak robi...

ktoś kto się dopiero uczy winolsa :wink4:

nie da rady, bo ktoś, kto się uczy wie, że AFR musi być odpowiedni i nie podniesie tylko doładowania :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będzie za ubogiej mieszanki, bo tolerancja na stosunek doładowania-dawka paliwa jest wyliczona na -max 0,30 bara-powyżej tego doładowania- mogło by być za ubogo, ale auto wpada w tryb awaryjny, więc nie da się technicznie przekroczyć poziomu, w którym jest za ubogo :wink4:

-teoretycznie można coś takiego osiągnąć, jeśli ktoś ingeruje w mapy ECU i podnosi tylko doładowanie , bez ingerencji w mapę paliwa-ale kto tak robi...

good to know ! wiedzialem ze jest tolerancja ale nie myslalem ze az taka :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jakims stopniu jest w stanie korygowac ilosc wtryskiwanego paliwa ale jezeli przesadzisz z doladowaniem to po przekroczeniu wartosci do ktorej jest w stanie sie zaadaptowac bedziesz mial uboga mieszanke. do czego prowadzi uboga mieszanka chyba wiesz...

nie będzie za ubogiej mieszanki, bo tolerancja na stosunek doładowania-dawka paliwa jest wyliczona na -max 0,30 bara-powyżej tego doładowania- mogło by być za ubogo, ale auto wpada w tryb awaryjny, więc nie da się technicznie przekroczyć poziomu, w którym jest za ubogo :wink4:

Dominiku, tak jest w AVJ który ma rozbudowaną kontrolę bo nowsze, ale takie AEB nie zareaguje na to aż tak szybko bo jest nieco bardziej ślepe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka jest tolerancja w AEB?

u mnie wpadał w tryb awaryjny przy 1.3 - 1.4 bara na seryjnym sofcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w AEB'podobnie, ale tylko do pierwszego strzalu

potem robl odcinke przy 0.9 bara

po wylaczeniu stacyjki znowu 1.3bar, strzal i 0.9

i tak w kolko, nie wiem o co mu chodzilo[br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 13:08_________________________________________________jutro go zloguje z ciekawosci

zobaczymy co pokaze przeplywka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...