WhyMe? 1 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 No za 8 stówek to ja sobie zrobię cały wydech z DP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 No za 8 stówek to ja sobie zrobię cały wydech z DP Powodzenia...:-P:-D A co do wydechu to zapraszam do mnie... Jeden kolega z forum ma wydech robiony przeze mnie mozna go zapytac o zdanie i opinie... ---------- Post dopisany at 08:50 ---------- Poprzedni post napisany at 08:46 ---------- Kolega marcindlug jezdzi z wydechem mojej produkcji prosze go pytac o opinie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 No za 8 stówek to ja sobie zrobię cały wydech z DP Powodzenia...:-P:-D A co do wydechu to zapraszam do mnie... Jeden kolega z forum ma wydech robiony przeze mnie mozna go zapytac o zdanie i opinie... ---------- Post dopisany at 08:50 ---------- Poprzedni post napisany at 08:46 ---------- Kolega marcindlug jezdzi z wydechem mojej produkcji prosze go pytac o opinie... Czuje sie wywolany do odpowiedzi Smigam z wydechem od Inkognito od okolo pol roku. jest to 2.5 calowy, przelotowy wydech z dwiema puszkami robionymi na wymiar. Zalozenie bylo takie ze z racji robionych kilometrow potrzebny byl mi jak najcichszy wydech i efekt zostal osiagniety. Na obrotach jalowych auto brzmi bardzo ladnie, przy wyzszych obrotach w kabinie jest cicho. Z czystym sumieniem polecam kolege Inkognito jezeli chodzi o wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelus 0 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 zatem czy kolega Inkognito moze zdradzic kilka szczegolow, dotyczacych puszek jak je wykonac by wlasnie na wolnych obrotach pracowalo to ladnie, na trasie nie bolal leb, a przy depnieciu zeby sie odpowiednio wydarlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 O niektorych sprawach sie nje mowi:-P wiesz nie bede sobie chleba z pod geby odbieral:-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Dawid jak się cenisz za taki wydech? Chciałbym coś takie co w trasie mnie nie zmęczy ale i dźwięk będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 i jaki byl przyrost KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 2500+kw wydech od turbo do samego konca. A o przyrost mocy pytajcie kolegi ktory jezdzi na tym wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Niestety nie jestem w stanie okreslic przyrostu poniewaz auto zostalo zlozone w calosci i dopiero po tym wystrojone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 2500+kw wydech od turbo do samego konca. A o przyrost mocy pytajcie kolegi ktory jezdzi na tym wydechu. Wszystko ładnie tylko cena Ja wiem że to twoja praca i materiał tylko ja mam możliwość zrobienia tego sam i wyjdzie mnie ponad połowę taniej (nie żebym się czepiał czy coś ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 2500 troche wygórowana cena ale za ponad połowe taniej napewno nie zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Na 100% nie zrobisz... No chyba ze masz towar za polowe ceny... Spawacza za darmo ha ha ha no ale powodzenia. I oby efekt byl taki jaki sobie zamierzysz... Aha a czy cena wygurowana? Chyba sie nie orientowales ile ludzie biora za zrobienie calkowitego wydechu na zamowienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 ja mam możliwość zrobienia tego sam i wyjdzie mnie ponad połowę taniej więc do dzieła...każdy ceni swoją pracę, jak uważa, Inkognito też... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Jak ktoś robi za 1200zł to i ja się skuszę Ale tłumiki końcowe mam swoje więc odchodzi mi z 600zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 2500 troche wygórowana cena ale za ponad połowe taniej napewno nie zrobisz owszem zrobisz, pod warunkiem że masz wszystkie do tego potrzebne narzędzia i urządzenia pomijam tutaj umiejętnośc spawania nierdzewki co nie jest sprawą prostą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebolA4 1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Jak już na temat wydechów weszliście, jak uzyskać niski basowy dźwięk przy niskich obrotach tzn. 900-1500 W 1.8T, a reszta obrotów, żeby nie buczała.Ojciec w VW Jettcie 2010r. 1.6 102KM (20tyś km przebiegu) tak właśnie ma i mnie zawstydza jak pojedzie jest bardzo ładny basowy dźwięk oryginalnego wydechu przy parkowaniu i na obrotach biegu jałowego, czego u mnie nie ma.Czy zależy to od tylko tylnego wydechu czy też środkowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 od każdego z tłumików srodkowy robisz z parzystą ilością komór a końcowy z nieparzystą i będzie GIT !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid97531 0 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Dawid nie wkładaj przelotu bo na trasie do Niemiec nie wytrzymasz hałasu Wiem bo miałem przelot z jednym małym srodkowym tłumikiem i końcowym z s4 - było głośno i fajnie ale do miasta / trasa 300km i juz miałem dość...Teraz został DP, środkowy seria i końcowy z s4 i wszystko połączone rurami z kwasu 2,5" i jest OK - zresztą sam słyszałeś Kkrawat mam juz auto do jazdy na codzien wiec chyba bedzie jednak przelot , jak wracam prawdopodobnie zmiana sprzegla i remap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebolA4 1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 od każdego z tłumikówsrodkowy robisz z parzystą ilością komór a końcowy z nieparzystą i będzie GIT !!!! Dzięki bardzo.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Dawid nie wkładaj przelotu bo na trasie do Niemiec nie wytrzymasz hałasu Wiem bo miałem przelot z jednym małym srodkowym tłumikiem i końcowym z s4 - było głośno i fajnie ale do miasta / trasa 300km i juz miałem dość...Teraz został DP, środkowy seria i końcowy z s4 i wszystko połączone rurami z kwasu 2,5" i jest OK - zresztą sam słyszałeś Kkrawat mam juz auto do jazdy na codzien wiec chyba bedzie jednak przelot , jak wracam prawdopodobnie zmiana sprzegla i remap ADR jako dupowóz zostaje ? - kiedy wracasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się