Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Przy samym pedale chyba nie ma opcji z tego co pamiętam jak wywalałem swojego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wiecie czy w ASO idzie dostać zawor DV 06A145710N czy tylko są nowe 06A145710P? Czy ktoś miał w ręce obydwa zawory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie... w dieslach było cięgno takie jak w gruszce turba VNT... chyba po prostu skroce ja przy slimaku przepustnicy i zacisnę jakas koncowke taka jak w rowerach przy linkach hamulcowych, bo nowa linka w aso to chyba 150zł

przy okazji zrobiłem logi, ciekawe czy faktycznie ma te niecale 200KM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM, troszkę uwolniony wydech i MBC bo na N75 skacze boost i jest slaby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy takie pytanie nie ten dział ale tu szybko mi podpowiecie, co oznacza jak na teście wyjściowym na VAG pokazuje mi zwarcie do masy w zasadzie na wszystkim, od cylindrów, turbo, chłodnicy itd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma juz N, numer zastepczy to P.

W RS4 B5 DV-ka jest tak sama jak w AEB wiec nie ma strachu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To lepiej szukac np. na allegro 710N http://allegro.pl/zawor-dv-obejsciowy-vw-seat-1-8-t-06a145710n-wzmoc-i3424879032.html czy brac nowy z ASO. Pytam bo mam u siebie 710P który ma niecały rok i jest chyba podejrzenie, ze zdycha...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To lepiej szukac np. na allegro 710N http://allegro.pl/zawor-dv-obejsciowy-vw-seat-1-8-t-06a145710n-wzmoc-i3424879032.html czy brac nowy z ASO. Pytam bo mam u siebie 710P który ma niecały rok i jest chyba podejrzenie, ze zdycha...

N kosztuje:

- aso skoda 165zl

- aso audi 173zl

- aso vw 172zl

ceny we wroclawiu

Róznica w sprezynie "bycza" P w miare lekko wchodzi palcem

N trzeba mocno cisnąć.

Czy ktoś regulował cięgno turbiny we wzdluznym bez zbednych cudów na kiju typu wyjmowanie tipa turba itp?

chodzi mi o to:

VWVortex.com - Wastegate Actuator Spring Mod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak radzicie montować DV bo na audizine jest moda na montowanie odwrotnie niż wyszło z fabryki. Niby mocniej trzyma, ale szybciej pada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez sensu odwrotnie, zawsze tloczkiem w strone ciśnienia czyli do dolu, do rury od icka

btw, poltora roku temu placilem 135zl w aso skoda z eNke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roman sprawdzales to sam na obydwu nowych zaworkach?

ja akurat mialem "P" uzywana ale na pewno nie przepuszczajaca, ale za to kolega porównywał dwie nówki w aso.

powtórze pytanie moze ucieklo:

Czy ktoś regulował cięgno turbiny we wzdluznym bez zbednych cudów na kiju typu wyjmowanie tipa turba itp?

VWVortex.com - Wastegate Actuator Spring Mod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lol ale wynalazki, wystarczy MBC zalozyc a efekt ten sam

albo podciagnac srubke na sztandze, wystarczy wyjac kolektor a do tego musisz zdemontować cala puche filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce mbc, chce po prostu sztywniejszą gruchę...tak czy siak bez wyjmoania kolektora da się ale cieżko...z cholernym dostępem

tu jest DIV jakby ktos robil dla wzdluznego:

DIY: Wastegate Adjustment

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez sensu odwrotnie, zawsze tloczkiem w strone ciśnienia czyli do dolu, do rury od icka

btw, poltora roku temu placilem 135zl w aso skoda z eNke

raczej odwrotnie sie montuje czyli cisnienie z turbiny w bok dv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAKT sorry, a to swoja droga dziwne czemu tak jest, może ma ktoś stara dziurawa dvke do rozkrojenia i obadania jak to dokładnie jest zbudowane, może odwrotne zakładanie jest sensowne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAKT sorry, a to swoja droga dziwne czemu tak jest, może ma ktoś stara dziurawa dvke do rozkrojenia i obadania jak to dokładnie jest zbudowane, może odwrotne zakładanie jest sensowne

To jest dosyć proste, jesli cisnienie działa z boku dociska tłoczek czyli dodatkowo uszczelnia, jesli będzie działać od dołu na tłoczek, w przypadku dużego cisnienia sprężyna może sie ugiąc i cisnienie może zacząć uciekać czyli dv zaczyna przepuszczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...