Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Łukasz kilka aut mierzylismy z chlopakami w czewie k-powerem i moc wychodzila zbliżona do tego co pokazywala hamownia, tylko nm czasem glupi wychodzil :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

O fajnie dzięki, log 5 wystarczy, na równej drodze na trójce zrób do odcinki a potem wrzuć na luz i potocz się z 15 sek.

---------- Post dopisany at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ----------

No ja tez robiłem tylko wagi dokładnej nie znam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marc!n jak masz czas to pewnie, w grupie raźniej :decayed: .. ja jeszcze wcześniej musze kobitę do Kobyla do rodziny odstawić i kolo 9 zbiórka w Jaśle :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qwa 9 nie wiem czy wstanę :grin:

Pewnie wpadnę, na pw rzucam nr tel jak coś to się zdzwonimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem wrzucic wagi samochodów b5/b6/b7 ale wychodza ogromne roznice miedzy forumowiczami

hehe chyba ilosc szpachli no bo co innego :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposazenie.

Mialem serie AEB w Q a teraz mam AJLa w Q

Różnica na tej samej wadze 75kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem wrzucic wagi samochodów b5/b6/b7 ale wychodza ogromne roznice miedzy forumowiczami

hehe chyba ilosc szpachli no bo co innego :]

wyposażnie,

koła, na komplecie 4szt może być nawet 20-25kg różnicy w zależności od rozmiaru i ogumienia,

wagina których ważone są auta też swoje pewnie przeklamują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polifty w b5 z tego co zauwazylem sa nieco ciezsze niz przelifty, pewnie maja troszke wiecej blachy pochowanej ze wzgledow bezpieczenstwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polifty w b5 z tego co zauwazylem sa nieco ciezsze niz przelifty, pewnie maja troszke wiecej blachy pochowanej ze wzgledow bezpieczenstwa

A przede wszystkim więcej wyposażenia na standardzie w porównaniu z przedliftami. Miałem poliftowego anglika z 2000 którego rozbierałem. Było sporo pierdołów na które nikt nie zwróciłby uwagi a których nie było u mnie w przedlifcie. Jak zebrać to wszystko razem to trochę tego było i trochę to ważyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie silnik AJL 1.8T 180Km

Turbina o takim numerze

K03 005 BE 500 90 57

058 148 703 L

Ktos mi powie co to za turbina ? czy fabryczna jak w AEB czy coś mocniejszego? dodam ze chlodzona jest cieczą, i ma chyba 8 ( albo 6)podwójnych łopatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma 12 lopatek

Jest to zwykle turbo K03-005

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJL to skoksowany AEB.

Poza doladowaniem, pompą paliwa i przelozeniem głównym niczym sie nie różnią.

Wrzuc K03S cooler wtryski i masz lekko 220kM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev, widze, ze juz jestes zaprawiony w bojach... Powiedz na co kaske teraz zbierac? Mam juz tipa i dp, czekaja jeszcze w garazu. Wiem, ze fmic bedzie potrzebny. Turbo tez trzeba pchac wieksze... Jest opcja zrobienia z ajl 300km... Jakie turbo wybrac?

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...