Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Odbiję trochę od tematu: padła mi DV-ka i teraz którą zakupić???

Jeśli chodzi o silnik, to na chwilę obecną jest seria + TIP z nierdzewki od Bakusia... Planuję z czasem wrzucić DP, wtryski 380cc z BAMa i K04-015... Więc którą wybrać???

Zawór DV obejściowy VW Seat 1,8 T 06A145710N wzmoc (3117616264) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

FMIC - BOV typ DV

Zawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (3155644976) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jak Cie interesuje to mam Forge'a 007, uzywka w bardzo dobrym stanie.

Najlepszy chyba wybór by był

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odbiję trochę od tematu: padła mi DV-ka i teraz którą zakupić???

Jeśli chodzi o silnik, to na chwilę obecną jest seria + TIP z nierdzewki od Bakusia... Planuję z czasem wrzucić DP, wtryski 380cc z BAMa i K04-015... Więc którą wybrać???

Zawór DV obejściowy VW Seat 1,8 T 06A145710N wzmoc (3117616264) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

FMIC - BOV typ DV

Zawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (3155644976) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jak Cie interesuje to mam Forge'a 007, uzywka w bardzo dobrym stanie.

Najlepszy chyba wybór by był

Dzięki pioteros.

Dev, już zamówiłem 710N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki zmieniam u siebie DV'kę. Chciałbym trochę uzyskać efekt Blow-offa. Po założeniu FMIC'a i TIP'a już nieco słychać, jednak za mało.

Wiem, że już na tej efekt jest zadowalający : Zawór DV VW1.8T Audi 1.8T 2.7T 25mm BOV nie Forge (3118603983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Aczkolwiek powiedzcie mi czy warto próbować z tą: Blow-off BOV / DV VW AUDI TT S3 225KM HYBRYDOWY (3155644122) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Głównie mi chodzi o tą drugą, czy w tych hybrydowych też są problemy z obrotam (falują) a także po puszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu nie ma przypadkiem chwilowego muła z powodu braku powietrza w dolocie?? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam ten hebrydoey i jestem zadowolnony. Działa bezproblemowo, nie ma falowania obrotów i zadnych szarpnięć, muła też nie lapie i ładnie syknie, ale nie tak żeby było mnie słychać z kilometra:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten muł po puszczeniu gazu to nie przez brak powietrza w dolocie tylko przez bogatą mieszankę.

Jak założysz hybrydę theSUN to będzie OK.

Chłopaki zmieniam u siebie DV'kę. Chciałbym trochę uzyskać efekt Blow-offa. Po założeniu FMIC'a i TIP'a już nieco słychać, jednak za mało.

Wiem, że już na tej efekt jest zadowalający : Zawór DV VW1.8T Audi 1.8T 2.7T 25mm BOV nie Forge (3118603983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Aczkolwiek powiedzcie mi czy warto próbować z tą: Blow-off BOV / DV VW AUDI TT S3 225KM HYBRYDOWY (3155644122) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Głównie mi chodzi o tą drugą, czy w tych hybrydowych też są problemy z obrotam (falują) a także po puszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu nie ma przypadkiem chwilowego muła z powodu braku powietrza w dolocie?? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra to ja zamawiam tego Blow'a i zobaczymy jak to będzie się sprawować :banan:

Mam 2 tygodnie na zwrot więc śmiało ze 3 dni mogę po testować :wink: Jak coś będzie nie tak to będę pisał :grin:

---------- Post dopisany at 12:06 ---------- Poprzedni post napisany at 12:01 ----------

ja mam ten hebrydoey i jestem zadowolnony. Działa bezproblemowo, nie ma falowania obrotów i zadnych szarpnięć, muła też nie lapie i ładnie syknie, ale nie tak żeby było mnie słychać z kilometra:wink:

Kolego a mógłbyś może nagrać jak to chodzi ? ;) Jak byś dał radę przy obciążeniu to sprawdzic by było super :wink:

Słyszałem jak chodzi ta DV'ka za prawie 200 zł i jeśli będzie podobnie to nie ma sensu przepłacać :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie porównuj swoich (B6) wyników z B5.

Po drugie AVJ nigdy w życiu bez programu nie ma 162g/s. Jak już piszesz takie rzeczy to wyjaśnij koledze, że masz zapewne zmienioną turbinę z k03-029 na k03-073, która jest w BEX. Masz to napisane w sygnaturze.

Po trzecie niekoniecznie te Twoje 160g/s może się przekładać na osiągi jeżeli nie jest prawidłowo wystrojone :)

Przez kwartał jeździłem na wtryskach i turbinie z BEX bez strojenia i "góra" nie powalała.

powiem tak z dolu jest bardzo fajnie ale jak piszesz na gorze nie powala na n75 idzie jak zdrowa seria tylko ze jak wcisne gaz to od dolu leci od razu na 0.7 i zaraz spada do 0.5 0.6 wiec ustawilem sobie jak narazie na mbc od dolu do konca na 0.67bara dlatego mam przy 6000 tys 162g/s tyle na ten temat xD dodam ze to wszystko na tym K03-073(k03s) nowka + wtryski 380cc + TIP + DP + FILTR PIPERCROSS FMIC 18cm

---------- Post dopisany at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ----------

Każdy da radę do ok 1.3b

Myślę, że na K04 - 015 nie ma co więcej pompować... ale może się mylę. ;)

A wg Ciebie który, konkretnie?

Albo jeszcze to: Zawór DV VW1.8T Audi 1.8T 2.7T 25mm BOV nie Forge (3118603983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

nie kupuje w zyciu tego dziadostwa mialem to u siebie na tloczku jest oring ktory ktory pod wplywem cisnienia wysloczyl i wkrecil sie w wirnik uszkodzony lekko wirnik w mojej starej k03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie porównuj swoich (B6) wyników z B5.

Po drugie AVJ nigdy w życiu bez programu nie ma 162g/s. Jak już piszesz takie rzeczy to wyjaśnij koledze, że masz zapewne zmienioną turbinę z k03-029 na k03-073, która jest w BEX. Masz to napisane w sygnaturze.

Po trzecie niekoniecznie te Twoje 160g/s może się przekładać na osiągi jeżeli nie jest prawidłowo wystrojone :)

Przez kwartał jeździłem na wtryskach i turbinie z BEX bez strojenia i "góra" nie powalała.

powiem tak z dolu jest bardzo fajnie ale jak piszesz na gorze nie powala na n75 idzie jak zdrowa seria tylko ze jak wcisne gaz to od dolu leci od razu na 0.7 i zaraz spada do 0.5 0.6 wiec ustawilem sobie jak narazie na mbc od dolu do konca na 0.67bara dlatego mam przy 6000 tys 162g/s tyle na ten temat xD

bez programu to lipa tak jeżdzić bo możesz mieć ubogą mieszanke i coś sie wysra wkońcu albo tłoki albo góra:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie porównuj swoich (B6) wyników z B5.

Po drugie AVJ nigdy w życiu bez programu nie ma 162g/s. Jak już piszesz takie rzeczy to wyjaśnij koledze, że masz zapewne zmienioną turbinę z k03-029 na k03-073, która jest w BEX. Masz to napisane w sygnaturze.

Po trzecie niekoniecznie te Twoje 160g/s może się przekładać na osiągi jeżeli nie jest prawidłowo wystrojone :)

Przez kwartał jeździłem na wtryskach i turbinie z BEX bez strojenia i "góra" nie powalała.

powiem tak z dolu jest bardzo fajnie ale jak piszesz na gorze nie powala na n75 idzie jak zdrowa seria tylko ze jak wcisne gaz to od dolu leci od razu na 0.7 i zaraz spada do 0.5 0.6 wiec ustawilem sobie jak narazie na mbc od dolu do konca na 0.67bara dlatego mam przy 6000 tys 162g/s tyle na ten temat xD

bez programu to lipa tak jeżdzić bo możesz mieć ubogą mieszanke i coś sie wysra wkońcu albo tłoki albo góra:facepalm:

dlatego po to jade na program ziooooom xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jedź jak najszybciej:wink:

juz bym dawno pojechał tylko w tune-up klient jak narazie nie ma hamowni 4x4 będzie mial za 1.5 tygodnia a chce tam jechać bo ponoć klient tam najlepiej ogarnia system najbliżej mnie oczywiście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jedź jak najszybciej:wink:

juz bym dawno pojechał tylko w tune-up klient jak narazie nie ma hamowni 4x4 będzie mial za 1.5 tygodnia

do wystrojenia nie potrzebna jest hamownia:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on ma taka co na kolo zakladasz a nie chce jeździć 15 razy w ta i z powrotem chce raz a porządnie xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie porównuj swoich (B6) wyników z B5.

Po drugie AVJ nigdy w życiu bez programu nie ma 162g/s. Jak już piszesz takie rzeczy to wyjaśnij koledze, że masz zapewne zmienioną turbinę z k03-029 na k03-073, która jest w BEX. Masz to napisane w sygnaturze.

Po trzecie niekoniecznie te Twoje 160g/s może się przekładać na osiągi jeżeli nie jest prawidłowo wystrojone :)

Przez kwartał jeździłem na wtryskach i turbinie z BEX bez strojenia i "góra" nie powalała.

powiem tak z dolu jest bardzo fajnie ale jak piszesz na gorze nie powala na n75 idzie jak zdrowa seria tylko ze jak wcisne gaz to od dolu leci od razu na 0.7 i zaraz spada do 0.5 0.6 wiec ustawilem sobie jak narazie na mbc od dolu do konca na 0.67bara dlatego mam przy 6000 tys 162g/s tyle na ten temat xD dodam ze to wszystko na tym K03-073(k03s) nowka + wtryski 380cc + TIP + DP + FILTR PIPERCROSS FMIC 18cm

---------- Post dopisany at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ----------

Każdy da radę do ok 1.3b

Myślę, że na K04 - 015 nie ma co więcej pompować... ale może się mylę. ;)

A wg Ciebie który, konkretnie?

Albo jeszcze to: Zawór DV VW1.8T Audi 1.8T 2.7T 25mm BOV nie Forge (3118603983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

nie kupuje w zyciu tego dziadostwa mialem to u siebie na tloczku jest oring ktory ktory pod wplywem cisnienia wysloczyl i wkrecil sie w wirnik uszkodzony lekko wirnik w mojej starej k03

Dziękuję. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie porównuj swoich (B6) wyników z B5.

Po drugie AVJ nigdy w życiu bez programu nie ma 162g/s. Jak już piszesz takie rzeczy to wyjaśnij koledze, że masz zapewne zmienioną turbinę z k03-029 na k03-073, która jest w BEX. Masz to napisane w sygnaturze.

Po trzecie niekoniecznie te Twoje 160g/s może się przekładać na osiągi jeżeli nie jest prawidłowo wystrojone :)

Przez kwartał jeździłem na wtryskach i turbinie z BEX bez strojenia i "góra" nie powalała.[/quote

powiem tak z dolu jest bardzo fajnie ale jak piszesz na gorze nie powala na n75 idzie jak zdrowa seria tylko ze jak wcisne gaz to od dolu leci od razu na 0.7 i zaraz spada do 0.5 0.6 wiec ustawilem sobie jak narazie na mbc od dolu do konca na 0.67bara dlatego mam przy 6000 tys 162g/s tyle na ten temat xD

bez programu to lipa tak jeżdzić bo możesz mieć ubogą mieszanke i coś sie wysra wkońcu albo tłoki albo góra:facepalm:

Na sondzie szerokopasmowej która tam jest nie powinno sie nic takiego stać:wink: chociaz wiadomo lepiej wystroić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie porównuj swoich (B6) wyników z B5.

Po drugie AVJ nigdy w życiu bez programu nie ma 162g/s. Jak już piszesz takie rzeczy to wyjaśnij koledze, że masz zapewne zmienioną turbinę z k03-029 na k03-073, która jest w BEX. Masz to napisane w sygnaturze.

Po trzecie niekoniecznie te Twoje 160g/s może się przekładać na osiągi jeżeli nie jest prawidłowo wystrojone :)

Przez kwartał jeździłem na wtryskach i turbinie z BEX bez strojenia i "góra" nie powalała.

powiem tak z dolu jest bardzo fajnie ale jak piszesz na gorze nie powala na n75 idzie jak zdrowa seria tylko ze jak wcisne gaz to od dolu leci od razu na 0.7 i zaraz spada do 0.5 0.6 wiec ustawilem sobie jak narazie na mbc od dolu do konca na 0.67bara dlatego mam przy 6000 tys 162g/s tyle na ten temat xD dodam ze to wszystko na tym K03-073(k03s) nowka + wtryski 380cc + TIP + DP + FILTR PIPERCROSS FMIC 18cm

---------- Post dopisany at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ----------

Każdy da radę do ok 1.3b

Myślę, że na K04 - 015 nie ma co więcej pompować... ale może się mylę. ;)

A wg Ciebie który, konkretnie?

Albo jeszcze to: Zawór DV VW1.8T Audi 1.8T 2.7T 25mm BOV nie Forge (3118603983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

nie kupuje w zyciu tego dziadostwa mialem to u siebie na tloczku jest oring ktory ktory pod wplywem cisnienia wysloczyl i wkrecil sie w wirnik uszkodzony lekko wirnik w mojej starej k03

Kolego wielkie dzięki za info ! Właśnie rozważałem kupno tego, jednak teraz chyba zrezygnuje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcecie dobry mocny tani zawór z ładnym efektem dźwiękowym w środku solidna robota drogi też nie jest 200zł chyba na alegro był z możliwością regulacji kolor czarny mam u siebie go założonego spisuje się rewelacyjnie fajnie syczy:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcecie dobry mocny tani zawór z ładnym efektem dźwiękowym w środku solidna robota drogi też nie jest 200zł chyba na alegro był z możliwością regulacji kolor czarny mam u siebie go założonego spisuje się rewelacyjnie fajnie syczy:-)

I jeszcze frytki do tego :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...