Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Podłącz tego blowa tak żeby cisnienie wchodziło w bok, a uchodziło dołem bo tak jest fabrycznie podłaczona dv, teraz cisnienie działa na spręzyne a pewnie w tym blow jest słabsza spręzyna niz w oryginalnej dv-ce i cisnienie ucieka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak rozmawiałem z człowiekiem z Properfektu ich Dv-ki podpina się tak aby ciśnienie wytwarzane przez turbo wchodziło od dołu a bokiem uchodził nadmiar przed turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sądzę, że dobrze podłączyłem a po drugie, tam w środku jest to tak zbudowane, że od tego bocznego do trąbki od blowa przy zamkniętym otworze od góry jest normalnie przejście więc raczej to nic nie da ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób lepiej zdjecie bo masz tam babola

a tylko dlatego że nie rozumiesz sposobu działania tego ukłądu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z boku idzie w dolot z dolu do turbiny tez mam taki tzn podobny a po drugie traci sie na mocy wywalilem gwidek i zaslepilem teraz tez jest dosyc sympatycznie i fajny dźwięk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dlaczego po założeniu stożka ITG na ori dolot silnik wpadał w awaryjny tryb i odłączało mi turbo? robiłem logi i wyszło mi brak ogrzewania lambdy, Wymieniłem na ori boscha to pokazało mi, nie pamiętam dokładnie ale, ze silnik dostaje za dużo powietrza?? :kwasny: Wsadziłem ori puchę ze zwykłym filtrem i teraz jest już wszystko ok. Poradźcie co tu zrobić?? przepływka nie dawała rady czy co??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest mozliwe, sprawdz dokąłdnie czy wszystko jest poprawnie załozone i czy jest szczelne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem z tym stożkiem pól roku i było ok nawet doładowanie mi podskoczyło na 0.7 bara. Stożek był gąbkowy przystosowany na jakieś 220KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze cos ci syfi ta przeplywke?

u mnie blad zaden nie wyskakiwal nawet jak wyjmowalem filtr powietrza z puchy wiec nie bylo zadnych dodatkowych oporow w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy twierdzą, że filtr powinien być odsadzony dystansem minimum 90mm od przepływomierza ze względu na wewnętrzne zawirowania powietrza. My stosujemy się do tego w wypadku "tradycyjnych" stożków. ITG montujemy bezpośrednio na przepływce - brak jakichkolwiek problemów z tym związanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie dystans miałem od przepływki. Najdziwniejsze jest to, że kilka miesięcy było wszystko ok potem tak zaczął wariować;/ na ori puszcze jest wszystko ok wiec raczej syfu nie ma na przeplywce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy twierdzą, że filtr powinien być odsadzony dystansem minimum 90mm od przepływomierza ze względu na wewnętrzne zawirowania powietrza. My stosujemy się do tego w wypadku "tradycyjnych" stożków. ITG montujemy bezpośrednio na przepływce - brak jakichkolwiek problemów z tym związanych.

Dokładnie.U mnie jest od 15 tys km. ITG jest praktycznie bezpośrednio na przepływce i śmiga miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również potwierdzam, u mnie filtr ITG jest skrócony na kołnierzu, również obudowę przepływki 3" skracałem z każdej strony i wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś z Was tutaj logi skoksowanego BFB 163?

Ciekaw jestem poziomu AFR przy pelnym obciazeniu powyzej 5000obr, seryjne mapki są bardzo bogate w paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dużo zachodu było by zrobienie launch control w mojej 1.8T aeb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma, za cienki jest.

Potrzeba ME 7.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...