Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Zasadniczo nie zapytałem czy pomiar był robiony na zimnym czy ciepłym silniku, lecz wnioskuję że na zimnym gdyż specjalnie podpinali rozrusznik by wykonać pomiar.Bardzo ciężko jest znaleźć słupek BFB, dodatkowo auto jest po Chiptuningu dlatego próbuję uzyskać jak najwięcej informacji.

nie musisz szukać specjalnie BFB.

AVJ, AMB, BEX pasują P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Łącznie z rozrządem, który chcę przełożyć ze starego silnika gdyż był wymieniany pół roku temu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łącznie z rozrządem, te silniki różnią się jedynie sterownikiem,

poza Bex-em tam jest kilka podzespołów osprzętu inne, słupek ten sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla ścisłości, to AVJ ma chyba minimalnie mniejsze sprzęgło :P jakbys tez je chcial przekladac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mialem chlopu odpowiedziec,,,,:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew: Staralem sie nie nabijac:grin::grin::grin::grin:

Szczerze to nieslyszalem o podtlenku LPG..... moze masz poprostu i stalacje gazowa,a jesli tak jest to jaki producent.

Chyba ze masz podtlenek azotu ale tego sie nie da i tankowac na stacji.

Temperatura wody na liczniku to jedno a niekoniecznie moze sie zgadzac z rzeczywistoscia bo to pokaze tylko VAG

No i wazniejsza jest temp.oleju i spalin (EGT) oraz sklad mieszanki (AFR)

:polew::polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się, BEXa nie było zastapil go 2.0tsi 211KM

W B7 jest 200KM a 211km w B8

racja, za bardzo uogolnilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o poradę, znalazłem silnik bfb na wymianę mojego zajechanego i poprosiłem sprzedawce o pomiar ciśnienia sprężania.

Wyniki wyszły 13;10:13;13. Z tego co wyczytałem różnica nie powinna być większa niż 10%, zaś wartości powinny się zamykać w granicach 7-13.

Czy warto kupować taki silnik?

Niech zrobia probe olejowa,,, bedziesz wiedzial czy pierscienie czy glowica spowodowaly spadek na tym jednym garku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Helou!

Znalazł się już jakiś wolontariusz, który miałby ochotę zebrać esencję tego tematu i zrobił jakiegoś FAQa?

Przebiłem się przez wszystkie posty w temacie i sporo się dowiedziałem, ale co z tego jak zaraz zapomnę i będę musiał czytać od nowa :P

A w temacie jest sporo zbędnej gadaniny niestety... Trochę postów pozgłaszałem, ale nawet ich wywalenie nie uszczupli tematu na tyle, by zainteresowani chcieli przeczytać go w całości.

Później jest po kilkanaście razy pytanie o to samo niestety, a to generuje kolejne posty nie na temat...

Trzeba to ogarnąć koniecznie...

6o0q.jpg

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ----------

Proszę o poradę, znalazłem silnik bfb na wymianę mojego zajechanego i poprosiłem sprzedawce o pomiar ciśnienia sprężania.

Wyniki wyszły 13;10:13;13. Z tego co wyczytałem różnica nie powinna być większa niż 10%, zaś wartości powinny się zamykać w granicach 7-13.

Czy warto kupować taki silnik?

Niech zrobia probe olejowa,,, bedziesz wiedzial czy pierscienie czy glowica spowodowaly spadek na tym jednym garku

Max to różnica 3,5 a tam juz jest 3 wiec coś jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeżeli w AEB jest skalibrowana przepływka w obudowie 3" i pod koniec obrotów osiągam wartości 230mg/s to jaka jest moc silnika w przybliżeniu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.09 x 230 : 0.8 = ok 313KM

a 1.09 to dlatego ze 3 cale : 2.75 cala to roznica przekroju przeplywki w stosunku do ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie bo w sumie nikt konkretnie nie odpowiedzial. Jaki jest objaw zapetlajacych sie wtryskow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.09 x 230 : 0.8 = ok 313KM

a 1.09 to dlatego ze 3 cale : 2.75 cala to roznica przekroju przeplywki w stosunku do ori

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeżeli w AEB jest skalibrowana przepływka w obudowie 3" i pod koniec obrotów osiągam wartości 230mg/s to jaka jest moc silnika w przybliżeniu ??

230 x 1,25 = 287 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...