Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tylko turbo od bexa sposrod wszystkich K03 od silnikow wzdluznych ma symbol 06B na poczatku

ale tu chodzi o to, czy to turbo z BEXa może mieć 12 łopatek:whistling:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie zrobi mi ktoś analizę logów? Auto właśnie wróciło z nowym softem,ale chyba jest coś nie tak bo na 4 i 5 biegu stawia go przy 5tys.

Podaje logi do analizy

Z góry bardzo dziękuje.

Opublikowano
Panowie zrobi mi ktoś analizę logów? Auto właśnie wróciło z nowym softem,ale chyba jest coś nie tak bo na 4 i 5 biegu stawia go przy 5tys.

Podaje logi do analizy

Z góry bardzo dziękuje.

masz już taki temat w odpowiednim dziale

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-246312/

-sam go tam przeniosłem-to nie jest dział do analizy logów

Opublikowano
tylko turbo od bexa sposrod wszystkich K03 od silnikow wzdluznych ma symbol 06B na poczatku

ale tu chodzi o to, czy to turbo z BEXa może mieć 12 łopatek:whistling:

Ale o to mi chodzilo wlasnie, skoro wstawiles fote gdzie widac numer i 8 lopatek, to raczej nie ma mozliwosci zeby byla wersja z 12 lopatkami, tym bardziej z tym samym numerem lub koncowka, numer byl tylko jeden, i turbo tez tylko jedno w bex'ach

tapa-tapa

Opublikowano

Ale o to mi chodzilo wlasnie, skoro wstawiles fote gdzie widac numer i 8 lopatek, to raczej nie ma mozliwosci zeby byla wersja z 12 lopatkami, tym bardziej z tym samym numerem lub koncowka, numer byl tylko jeden, i turbo tez tylko jedno w bex'ach

:wink4:
Opublikowano

No dobra, jestem mega wkur..y juz na siebie i to auto. Turbo zalozone. Założyłem też katalizator z przelotem i tuleja dystansowa, ktora mi niby spowodowac, ze nie bedzie bledu, ale wywaliło mi engine check po 30km zwiazany z katem. Póki co bład z katem olewam, ale chce rozwiązać ten problem, który był wcześniej z nieosiagnietym wymaganym ciśnieniem doładowania.

Generalnie wychodzi na to, ze cos innego siedzi w tym aucie bo wszystko co przy nim zrobiłem nie pomogło.

Po zakupie auta miałem bład

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded

i nadal go mam.

Podsumowując było zrobione:

- wymieniono zawor DV na properfekta

- wymieniony N75 na nowy z ASO

- zamontowany TIP

- zamontowany FMIC z orurowaniem z kwasówki

- wymiana turbiny

- zastapilem seryjny katalizator przelotem

Jak się zabrać za poprawne sprawdzenie szczelności układu i gdzie jeszcze są miejsca, gdzie mam szukac?

PS: poprzedni wlasciciel robił w nim program, ale nie dał mi żadnego wykresu i nie podał żadnych szczegółów.

Opublikowano

a sprawdzałeś WG?

Opublikowano

musisz sprawdzic jeszcze odme pod kolektorem ssącym

Opublikowano

Turbina jest regenrowana i miala na moja prosbe sprawdzony WG.

Gdzie jest ta odma dokladnie?

Opublikowano

jak zdejmiesz kolektor to zobaczysz obudowe

u mnie była sparciała

Opublikowano

na sprawdzenie szczelności-to trzeba dmuchnąć w układ i wtedy obserwować wskaźnik doładowania, czy spada ciśnienie, jeśli tak-to szukać po kolei, bo może być uszkodzony jakiś gumowy przewód, czego nie zobaczysz gołym okiem, ale pod ciśnieniem "rana" się rozszerza na tyle, ze ciśnienie ucieknie

Opublikowano

to jest ta odma?

Opublikowano

to jest łacznik gumowy, u mnie była taka sama dziura

Opublikowano

ja mam dziurawą odmę i ciśnienie trzyma, Kumpel w 1.8t tak samo

Opublikowano

a moze poprostu popie....c to i jechac do jakiegos tunera od razu? Bo szlag mnie juz trafia. Czy oni sie nie zajmuja takimi pierdolami?

Opublikowano

zaślepiasz rurę filtra powietrza od strony filtra jakąś zakrętką grubą od słoika (tylko dobrze zabezpiecz opaską) czy czymś podobnym, zdejmij też rurę wylotową z odmy (ta metalowa rurka z separatorem oleju/grzybkiem co idzie dookoła silnika - najlepiej wyjmij w ogole ten separator) do tej dolotowej rury, a otwór po odmie w rurze zaślep, np korkiem od szampana i też zaciśnij opaską, w wężyk od regulatora listwy paliwowej podepnij się jakoś sprężarką i dmuchaj w kolektor ssący, wcześniej odkręć też korek oleju na pokrywie, i kup najtańszy płyn do szyb, w trakcie dmuchania nasłuc**j syczenia i ewentualnie psikaj po kolei wszystkie rurki/przewody płynem i patrz czy się nic nie pieni, to tyle

odma nie ma nic spacjalnie do cisnienia doladowania, ewentualnie lewe powietrze na wolnych obrotach przez nia moze lapac motor co powoduje falowanie obrotow, sama odma od kolektora ssacego jest odseparowana zaworkiem zwrotnym ktory przepuszcza powietrze tylko w strone odma->kolektor, inaczej cale cisnienie doladowania walilo by w blok silnika

Opublikowano

najlepsze sprawdzenie szczelności układu to odłączenie przewodu N75 ->WG. powinno przeładować i wpaść w tryb awaryjny. wtedy będziesz wiedział czy masz nieszczelność czy coś innego sie wysrało

Opublikowano

nie do konca, tez tak robiłem

auto dostawało kopa ale dziura i tak była

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...