kamilb5 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Panowie jakie ciśnienie jest w stanie utrzymac turbina k03 przy 5000? Pytam dlatego że auto mam już po programie i do 4000 ładuje 1,1 bara po czym przy 5000 spada do 0,4,dodam tylko że regulowałem troche sztangą bo sie popusciła i zawór w turbine był cały czas otwarty i nie doładowywała,teraz turbo szybko wstaje i przy 2000 jest 0,5 bar. wiec chyba jest ok
grzes1150 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Panowie jakie ciśnienie jest w stanie utrzymac turbina k03 przy 5000? Pytam dlatego że auto mam już po programie i do 4000 ładuje 1,1 bara po czym przy 5000 spada do 0,4,dodam tylko że regulowałem troche sztangą bo sie popusciła i zawór w turbine był cały czas otwarty i nie doładowywała,teraz turbo szybko wstaje i przy 2000 jest 0,5 bar. wiec chyba jest ok A jak logowałeś 115 to ile ma zadane przy tych 5tyś??? U mnie przy tych obrotach dmucha 0,88 a przy 6tyś 0,7
domjenick Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Panowie jakie ciśnienie jest w stanie utrzymac turbina k03 przy 5000? Pytam dlatego że auto mam już po programie i do 4000 ładuje 1,1 bara po czym przy 5000 spada do 0,4,dodam tylko że regulowałem troche sztangą bo sie popusciła i zawór w turbine był cały czas otwarty i nie doładowywała,teraz turbo szybko wstaje i przy 2000 jest 0,5 bar. wiec chyba jest ok A jak logowałeś 115 to ile ma zadane przy tych 5tyś??? U mnie przy tych obrotach dmucha 0,88 a przy 6tyś 0,7 jak nie dmuchnie tyle, ile ma zadane-będzie błąd
Pawel_M Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Panowie jakie ciśnienie jest w stanie utrzymac turbina k03 przy 5000? Pytam dlatego że auto mam już po programie i do 4000 ładuje 1,1 bara po czym przy 5000 spada do 0,4,dodam tylko że regulowałem troche sztangą bo sie popusciła i zawór w turbine był cały czas otwarty i nie doładowywała,teraz turbo szybko wstaje i przy 2000 jest 0,5 bar. wiec chyba jest ok Małego masz boosta pod koniec obrotów. U mnie na seryjnych gratach po samym programie boost pod koniec obrotów spadał do 0.7
kamilb5 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 zapomniałem dodać że dzieje sie tak tylko na 4tym biegu,nie wiem jak na 5ce. Pawel_M 0,7 to rozumie ,ale 0,4 to chyba troszkę za mało. grzes1150 to masz prawidłowo,chciałbym żeby u mnie tak było,w czym może tkwić problem? Co mam sprawdzic i co szukać?
Pawel_M Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 U mnie nie było różnicy na jakim biegu było auto, zawsze 0.9 i spadało do 0.7 bara
wampir Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Czy do tego wystającego króćca z filtra powietrza w B6 1.8T AMB powinien być podpięty jakiś wężyk?
kamilb5 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Więc może być to wina softu czy czegoś innego? Może by jakie logi zrobić? tylko które kanały zlogować?
grzes1150 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Czy do tego wystającego króćca z filtra powietrza w B6 1.8T AMB powinien być podpięty jakiś wężyk? http://img.photobucket.com/albums/v358/lwampir/a4%20b6/IMAG0573.jpg przecież tam ma być wpięta ta metalowa blaszka/spinka podtrzymująca wiązkę
wampir Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 yy, nie rozumiem, który to element, masz może jaką fotke tego?
domjenick Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Więc może być to wina softu czy czegoś innego? Może by jakie logi zrobić? tylko które kanały zlogować? może być, a co to za program-może to jakiś "ready soft" pod K03s, albo K04 gość Ci wlutował, taki soft z prawie stałym doładowaniem, w pełnym zakresie-to raczej do BEXa, z jego gratami by się nadawał... co do logów-to jaki masz kod silnika, bo nie wiadomo, co doradzić...
kamilb5 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 domjenick Soft był robiony indywidualnie,a stało sie to po tym jak dokręciłem klape w turbinie bo była cały czas otwarta i nie dośc że słabo ładowała to późno strasznie wstawała,wtedy ładowała 0,7. Mam teraz założonego blov offa bo ori DV jest nie szczelna. Może blov off nie utrzymuje cisnienia i spada boost? Już nie wiem co mam myśleść,moze ta sztanga od WG jest źle wyregulowana? Już sie zastanawiałem na MBC żebv założyć. Może spróbować założyć ori DV? Kod silnika to AEB.
domjenick Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Może spróbować założyć ori DV? Kod silnika to AEB. na początek- spróbuj z ori dv, potem wskaźnik i lecisz w trasę, ale gdzieś na w miarę równym terenie, bo w AEB-to vagiem doładowania nie sprawdzisz:wink: potem wkładasz BOVa i lecisz tą samą trasą i sprawdzasz, czy jest różnica-będziesz wiedzieć, czy to wina BOVa, rozumiem, ze kwestia szczelności, lub jej braku-wyeliminowana, jeśli tak, to potem zostaje N75 do sprawdzenia i na końcu WG...
wampir Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Czy po wycieciu katalizatora w 1.8T B6 i bez żadnych korekt softu będzie wzrost czy spadek mocy jak pojawi sie błąd 16804? Czy wtedy przypadkiem nie wzrasta spalanie? 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded
wampir Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 ale mowisz o b5 z 1 sonda czy b6 z 2 sondami? Po korekcie softu spalanie nie spadnie spalanie?
wampir Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Uslyszalem taka teorie od mechanika, ze mam teraz spadek mocy poniewaz wycialem kata i auto jest w trybie awaryjnym. Nie mogę też zejsc poniżej 10l w srednim spalaniu, a wczesniej spokojnie było 8.5 w trasie. Czy spalanie spadnie po korekcie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się