Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jakie ciśnienie jest w stanie utrzymac turbina k03 przy 5000? Pytam dlatego że auto mam już po programie i do 4000 ładuje 1,1 bara po czym przy 5000 spada do 0,4,dodam tylko że regulowałem troche sztangą bo sie popusciła i zawór w turbine był cały czas otwarty i nie doładowywała,teraz turbo szybko wstaje i przy 2000 jest 0,5 bar. wiec chyba jest ok

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie jakie ciśnienie jest w stanie utrzymac turbina k03 przy 5000? Pytam dlatego że auto mam już po programie i do 4000 ładuje 1,1 bara po czym przy 5000 spada do 0,4,dodam tylko że regulowałem troche sztangą bo sie popusciła i zawór w turbine był cały czas otwarty i nie doładowywała,teraz turbo szybko wstaje i przy 2000 jest 0,5 bar. wiec chyba jest ok

A jak logowałeś 115 to ile ma zadane przy tych 5tyś??? U mnie przy tych obrotach dmucha 0,88 a przy 6tyś 0,7 :kox:

Opublikowano
Panowie jakie ciśnienie jest w stanie utrzymac turbina k03 przy 5000? Pytam dlatego że auto mam już po programie i do 4000 ładuje 1,1 bara po czym przy 5000 spada do 0,4,dodam tylko że regulowałem troche sztangą bo sie popusciła i zawór w turbine był cały czas otwarty i nie doładowywała,teraz turbo szybko wstaje i przy 2000 jest 0,5 bar. wiec chyba jest ok

A jak logowałeś 115 to ile ma zadane przy tych 5tyś??? U mnie przy tych obrotach dmucha 0,88 a przy 6tyś 0,7 :kox:

jak nie dmuchnie tyle, ile ma zadane-będzie błąd :wink:

Opublikowano
Panowie jakie ciśnienie jest w stanie utrzymac turbina k03 przy 5000? Pytam dlatego że auto mam już po programie i do 4000 ładuje 1,1 bara po czym przy 5000 spada do 0,4,dodam tylko że regulowałem troche sztangą bo sie popusciła i zawór w turbine był cały czas otwarty i nie doładowywała,teraz turbo szybko wstaje i przy 2000 jest 0,5 bar. wiec chyba jest ok

Małego masz boosta pod koniec obrotów. U mnie na seryjnych gratach po samym programie boost pod koniec obrotów spadał do 0.7 :naughty:

Opublikowano

zapomniałem dodać że dzieje sie tak tylko na 4tym biegu,nie wiem jak na 5ce.

Pawel_M 0,7 to rozumie ,ale 0,4 to chyba troszkę za mało.

grzes1150 to masz prawidłowo,chciałbym żeby u mnie tak było,w czym może tkwić problem? Co mam sprawdzic i co szukać?

Opublikowano

U mnie nie było różnicy na jakim biegu było auto, zawsze 0.9 i spadało do 0.7 bara

Opublikowano

Czy do tego wystającego króćca z filtra powietrza w B6 1.8T AMB powinien być podpięty jakiś wężyk?

IMAG0573.jpg

Opublikowano

Więc może być to wina softu czy czegoś innego? Może by jakie logi zrobić? tylko które kanały zlogować?

Opublikowano
Czy do tego wystającego króćca z filtra powietrza w B6 1.8T AMB powinien być podpięty jakiś wężyk?

http://img.photobucket.com/albums/v358/lwampir/a4%20b6/IMAG0573.jpg

przecież tam ma być wpięta ta metalowa blaszka/spinka podtrzymująca wiązkę :doh:

Opublikowano

yy, nie rozumiem, który to element, masz może jaką fotke tego?

Opublikowano
Więc może być to wina softu czy czegoś innego? Może by jakie logi zrobić? tylko które kanały zlogować?

może być, a co to za program-może to jakiś "ready soft" pod K03s, albo K04 gość Ci wlutował, taki soft z prawie stałym doładowaniem, w pełnym zakresie-to raczej do BEXa, z jego gratami by się nadawał...

co do logów-to jaki masz kod silnika, bo nie wiadomo, co doradzić...:wink4:

Opublikowano

domjenick Soft był robiony indywidualnie,a stało sie to po tym jak dokręciłem klape w turbinie bo była cały czas otwarta i nie dośc że słabo ładowała to późno strasznie wstawała,wtedy ładowała 0,7. Mam teraz założonego blov offa bo ori DV jest nie szczelna. Może blov off nie utrzymuje cisnienia i spada boost? Już nie wiem co mam myśleść,moze ta sztanga od WG jest źle wyregulowana? Już sie zastanawiałem na MBC żebv założyć.

Może spróbować założyć ori DV?

Kod silnika to AEB.

Opublikowano

Może spróbować założyć ori DV?

Kod silnika to AEB.

na początek- spróbuj z ori dv, potem wskaźnik i lecisz w trasę, ale gdzieś na w miarę równym terenie, bo w AEB-to vagiem doładowania nie sprawdzisz:wink:

potem wkładasz BOVa i lecisz tą samą trasą i sprawdzasz, czy jest różnica-będziesz wiedzieć, czy to wina BOVa, rozumiem, ze kwestia szczelności, lub jej braku-wyeliminowana, jeśli tak, to potem zostaje N75 do sprawdzenia i na końcu WG...

Opublikowano

Czy po wycieciu katalizatora w 1.8T B6 i bez żadnych korekt softu będzie wzrost czy spadek mocy jak pojawi sie błąd 16804?

Czy wtedy przypadkiem nie wzrasta spalanie?

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

Opublikowano

wzrasta, wzrasta

Opublikowano

ale mowisz o b5 z 1 sonda czy b6 z 2 sondami?

Po korekcie softu spalanie nie spadnie spalanie?

Opublikowano

mówie o B6 z EOBD

Opublikowano

Uslyszalem taka teorie od mechanika, ze mam teraz spadek mocy poniewaz wycialem kata i auto jest w trybie awaryjnym.

Nie mogę też zejsc poniżej 10l w srednim spalaniu, a wczesniej spokojnie było 8.5 w trasie.

Czy spalanie spadnie po korekcie?

Opublikowano

a usuwałeś drugą sonde z ECU ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...