Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
domjenick Dzięki za wsparcie i dorade,czyli jakbym założył ten mbc to już by nie łapał przeładowania? Chciałbym żeby tylko utrzymał te 0,7 czy 0,8 przy tych 5tyś bo w sumie do tylu spada z 1,1bar,jeszcze założe ori DV-ke z tt-ki,bo ori jest nieszczelna a założony jest blov-off. A jak to nie pomoże to pojade na następną korekte i tyle

załóż MBC i ustaw na taką wartość, jaką pokazuje zaraz po peacku i się utrzyma na chwilę-będziesz mieć stałe doładowanie w tych zakresach, ale im wyżej na obroty będzie wchodzić-tym doładowanie będzie spadać-jak nie będziesz zadowolony z efektu-opuść delikatnie niżej i znów się przejedz, tak aż do skutku:wink4:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A czy po założeniu MBC nie będzie ubogiej mieszanki. Czy jest to bezpieczne? :whistling:

Opublikowano
A czy po założeniu MBC nie będzie ubogiej mieszanki. Czy jest to bezpieczne? :whistling:
nie będzie, bo ECU ma swoją tolerancję, na niesprawne podzespoły, które mogą zawyżać, lub zaniżać dane do jej ustalania-jeśli się je przekroczy-wywali błąd i wpadnie w tryb awaryjny, jest to zakres tolerancji, który się wykorzystuje do w miarę bezawaryjnej eksploatacji i również to tuningu mechanicznego, bez ingerencji w soft
Opublikowano

chyba ze przesadzi z doładowaniem

wówczas kolektor z turbiną będą żółte :decayed:

ja tak miałem :facepalm:

Opublikowano
chyba ze przesadzi z doładowaniem

wpadnie w tryb awaryjny-0,30 ponad to, co mapa podaje :wink4:

Opublikowano

u mnie walił 1.2 b bez zająkniecia :decayed:

ale chyba miał cos poyebane w sofcie

po programie było 1.3 i ciągnął aż miło :wink:

Opublikowano
ciągnął aż miło :wink:

tak mi się skojarzyło:polew:

Opublikowano

Czy przy wymianie wtrysków na BEX trzeba wymieniać oringi do nich? Ponoć jest ich 2 sztuki na wtrysk po 9zł co daje razem :) ...

Opublikowano

będzie bardzo ubogo.

MBC to najprostszy sposób do uśmiercenia i turbo i silnika.

Na próbę można się bawić, na dłuższą metę - to samo a nawet i lepiej ogarnie soft + fabryczny n75

Opublikowano
Czy przy wymianie wtrysków na BEX trzeba wymieniać oringi do nich? Ponoć jest ich 2 sztuki na wtrysk po 9zł co daje razem :) ...

nie trzeba- o ile są w dobrym stanie-ale warto wymienić, dla świętego spokoju pasują p&p-są identyczne , jak zwykłe-różnią się kolorem no i przepustowością-oczywiście :wink4:

będzie bardzo ubogo.

MBC to najprostszy sposób do uśmiercenia i turbo i silnika.

nie będzie ubogo-jeździłem tak przez 3 lata prawie, z czego jakieś 2 z VAGiem w aucie:wink: i nie uśmierciłem ani turbo, ani silnika, a chyba jestem jednym z nielicznych na tym Forum, którzy bez ingerencji w soft- wydusiłem 184 km i 265 niuta z AVJ-ta :grin:

Na próbę można się bawić, na dłuższą metę - to samo a nawet i lepiej ogarnie soft + fabryczny n75

tu się zgodzę, ale to jest droga na "skróty" i z "pracą" przy aucie i tuningiem mechanicznym-w obecnych czasach-mało ma wspólnego, bo 90% aut z silnikiem 1,8T, na tym Forum-jest po korekcie softa:whistling:
Opublikowano

A moze lepiej zamiast uszelek z ASO to z intercars jakies zamienniki? Czy jednak ori to ori?

Opublikowano
A moze lepiej zamiast uszelek z ASO to z intercars jakies zamienniki? Czy jednak ori to ori?

Zwykłe oringi dobrane na miarę ze sklepu z uszczelkami :decayed: :decayed: Rozmiar: 7,52 x 3,53

Opublikowano
będzie bardzo ubogo.

MBC to najprostszy sposób do uśmiercenia i turbo i silnika.

nie będzie ubogo-jeździłem tak przez 3 lata prawie, z czego jakieś 2 z VAGiem w aucie:wink: i nie uśmierciłem ani turbo, ani silnika, a chyba jestem jednym z nielicznych na tym Forum, którzy bez ingerencji w soft- wydusiłem 184 km i 265 niuta z AVJ-ta :grin:

będzie będzie, śmigam z czujnikiem EGT w kolektorze i przy lekkim pałowaniu wychodzi 1100'C bez problemu, inna sprawa, że auto już po wirusie.

Opublikowano
Czy przy wymianie wtrysków na BEX trzeba wymieniać oringi do nich? Ponoć jest ich 2 sztuki na wtrysk po 9zł co daje razem :) ...

nie trzeba- o ile są w dobrym stanie-ale warto wymienić, dla świętego spokoju pasują p&p-są identyczne , jak zwykłe-różnią się kolorem no i przepustowością-oczywiście :wink4:

będzie bardzo ubogo.

MBC to najprostszy sposób do uśmiercenia i turbo i silnika.

nie będzie ubogo-jeździłem tak przez 3 lata prawie, z czego jakieś 2 z VAGiem w aucie:wink: i nie uśmierciłem ani turbo, ani silnika, a chyba jestem jednym z nielicznych na tym Forum, którzy bez ingerencji w soft- wydusiłem 184 km i 265 niuta z AVJ-ta :grin:

Na próbę można się bawić, na dłuższą metę - to samo a nawet i lepiej ogarnie soft + fabryczny n75

tu się zgodzę, ale to jest droga na "skróty" i z "pracą" przy aucie i tuningiem mechanicznym-w obecnych czasach-mało ma wspólnego, bo 90% aut z silnikiem 1,8T, na tym Forum-jest po korekcie softa:whistling:

JA w avj bez programu mam na 0.7 bara 265nm na pokladzie DP tip aluminiowa dv i MBC

Opublikowano
Czy przy wymianie wtrysków na BEX trzeba wymieniać oringi do nich? Ponoć jest ich 2 sztuki na wtrysk po 9zł co daje razem :) ...

nie trzeba- o ile są w dobrym stanie-ale warto wymienić, dla świętego spokoju pasują p&p-są identyczne , jak zwykłe-różnią się kolorem no i przepustowością-oczywiście :wink4:

będzie bardzo ubogo.

MBC to najprostszy sposób do uśmiercenia i turbo i silnika.

nie będzie ubogo-jeździłem tak przez 3 lata prawie, z czego jakieś 2 z VAGiem w aucie:wink: i nie uśmierciłem ani turbo, ani silnika, a chyba jestem jednym z nielicznych na tym Forum, którzy bez ingerencji w soft- wydusiłem 184 km i 265 niuta z AVJ-ta :grin:

Na próbę można się bawić, na dłuższą metę - to samo a nawet i lepiej ogarnie soft + fabryczny n75

tu się zgodzę, ale to jest droga na "skróty" i z "pracą" przy aucie i tuningiem mechanicznym-w obecnych czasach-mało ma wspólnego, bo 90% aut z silnikiem 1,8T, na tym Forum-jest po korekcie softa:whistling:

JA w avj bez programu mam na 0.7 bara 265nm na pokladzie DP tip aluminiowa dv i MBC

Te 265Nm wziołeś z Vaga z kanału 120 ???

Opublikowano

Ile da się wycisnąć z K03 przerobionej na hybrydę k03s???

Ktoś już testował???

Bo wczoraj dostałem coś takiego

mg6036.jpg

Opublikowano

O ile ktos to wystroi bo wiekszosc tunerow nie chce stroic hybryd.

Jak ma numer ta turbina na tabliczce? Na czym polegała zmiana?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...