domjenick Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 domjenick Dzięki za wsparcie i dorade,czyli jakbym założył ten mbc to już by nie łapał przeładowania? Chciałbym żeby tylko utrzymał te 0,7 czy 0,8 przy tych 5tyś bo w sumie do tylu spada z 1,1bar,jeszcze założe ori DV-ke z tt-ki,bo ori jest nieszczelna a założony jest blov-off. A jak to nie pomoże to pojade na następną korekte i tyle załóż MBC i ustaw na taką wartość, jaką pokazuje zaraz po peacku i się utrzyma na chwilę-będziesz mieć stałe doładowanie w tych zakresach, ale im wyżej na obroty będzie wchodzić-tym doładowanie będzie spadać-jak nie będziesz zadowolony z efektu-opuść delikatnie niżej i znów się przejedz, tak aż do skutku:wink4:
kamilb5 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Tylko pytanie który mbc kupić? Manual Boost Control-ProPerfekt MBC turbo - tuning (2673947112) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. MBC REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA MANUAL BOOST (2621726546) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Zawór MBC Turbosmart style manual boost controller (2701239218) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Zawór Manual Boost Controller MBC01 BLUE (2704405408) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
domjenick Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 ładuj properfecta:wink4:
grzes1150 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 A czy po założeniu MBC nie będzie ubogiej mieszanki. Czy jest to bezpieczne?
domjenick Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 A czy po założeniu MBC nie będzie ubogiej mieszanki. Czy jest to bezpieczne? nie będzie, bo ECU ma swoją tolerancję, na niesprawne podzespoły, które mogą zawyżać, lub zaniżać dane do jej ustalania-jeśli się je przekroczy-wywali błąd i wpadnie w tryb awaryjny, jest to zakres tolerancji, który się wykorzystuje do w miarę bezawaryjnej eksploatacji i również to tuningu mechanicznego, bez ingerencji w soft
Dev Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 chyba ze przesadzi z doładowaniem wówczas kolektor z turbiną będą żółte ja tak miałem
domjenick Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 chyba ze przesadzi z doładowaniem wpadnie w tryb awaryjny-0,30 ponad to, co mapa podaje
Dev Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 u mnie walił 1.2 b bez zająkniecia ale chyba miał cos poyebane w sofcie po programie było 1.3 i ciągnął aż miło
Buba Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 ciągnął aż miło tak mi się skojarzyło:polew:
wampir Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Czy przy wymianie wtrysków na BEX trzeba wymieniać oringi do nich? Ponoć jest ich 2 sztuki na wtrysk po 9zł co daje razem ...
pawelkwiatek Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 będzie bardzo ubogo. MBC to najprostszy sposób do uśmiercenia i turbo i silnika. Na próbę można się bawić, na dłuższą metę - to samo a nawet i lepiej ogarnie soft + fabryczny n75
domjenick Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Czy przy wymianie wtrysków na BEX trzeba wymieniać oringi do nich? Ponoć jest ich 2 sztuki na wtrysk po 9zł co daje razem ... nie trzeba- o ile są w dobrym stanie-ale warto wymienić, dla świętego spokoju pasują p&p-są identyczne , jak zwykłe-różnią się kolorem no i przepustowością-oczywiście będzie bardzo ubogo.MBC to najprostszy sposób do uśmiercenia i turbo i silnika. nie będzie ubogo-jeździłem tak przez 3 lata prawie, z czego jakieś 2 z VAGiem w aucie:wink: i nie uśmierciłem ani turbo, ani silnika, a chyba jestem jednym z nielicznych na tym Forum, którzy bez ingerencji w soft- wydusiłem 184 km i 265 niuta z AVJ-ta Na próbę można się bawić, na dłuższą metę - to samo a nawet i lepiej ogarnie soft + fabryczny n75tu się zgodzę, ale to jest droga na "skróty" i z "pracą" przy aucie i tuningiem mechanicznym-w obecnych czasach-mało ma wspólnego, bo 90% aut z silnikiem 1,8T, na tym Forum-jest po korekcie softa:whistling:
wampir Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 A moze lepiej zamiast uszelek z ASO to z intercars jakies zamienniki? Czy jednak ori to ori?
grzes1150 Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 A moze lepiej zamiast uszelek z ASO to z intercars jakies zamienniki? Czy jednak ori to ori? Zwykłe oringi dobrane na miarę ze sklepu z uszczelkami :decayed: Rozmiar: 7,52 x 3,53
pawelkwiatek Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 będzie bardzo ubogo.MBC to najprostszy sposób do uśmiercenia i turbo i silnika. nie będzie ubogo-jeździłem tak przez 3 lata prawie, z czego jakieś 2 z VAGiem w aucie:wink: i nie uśmierciłem ani turbo, ani silnika, a chyba jestem jednym z nielicznych na tym Forum, którzy bez ingerencji w soft- wydusiłem 184 km i 265 niuta z AVJ-ta będzie będzie, śmigam z czujnikiem EGT w kolektorze i przy lekkim pałowaniu wychodzi 1100'C bez problemu, inna sprawa, że auto już po wirusie.
wodi87 Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Czy przy wymianie wtrysków na BEX trzeba wymieniać oringi do nich? Ponoć jest ich 2 sztuki na wtrysk po 9zł co daje razem ... nie trzeba- o ile są w dobrym stanie-ale warto wymienić, dla świętego spokoju pasują p&p-są identyczne , jak zwykłe-różnią się kolorem no i przepustowością-oczywiście będzie bardzo ubogo.MBC to najprostszy sposób do uśmiercenia i turbo i silnika. nie będzie ubogo-jeździłem tak przez 3 lata prawie, z czego jakieś 2 z VAGiem w aucie:wink: i nie uśmierciłem ani turbo, ani silnika, a chyba jestem jednym z nielicznych na tym Forum, którzy bez ingerencji w soft- wydusiłem 184 km i 265 niuta z AVJ-ta Na próbę można się bawić, na dłuższą metę - to samo a nawet i lepiej ogarnie soft + fabryczny n75tu się zgodzę, ale to jest droga na "skróty" i z "pracą" przy aucie i tuningiem mechanicznym-w obecnych czasach-mało ma wspólnego, bo 90% aut z silnikiem 1,8T, na tym Forum-jest po korekcie softa:whistling: JA w avj bez programu mam na 0.7 bara 265nm na pokladzie DP tip aluminiowa dv i MBC
grzes1150 Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Czy przy wymianie wtrysków na BEX trzeba wymieniać oringi do nich? Ponoć jest ich 2 sztuki na wtrysk po 9zł co daje razem ... nie trzeba- o ile są w dobrym stanie-ale warto wymienić, dla świętego spokoju pasują p&p-są identyczne , jak zwykłe-różnią się kolorem no i przepustowością-oczywiście będzie bardzo ubogo.MBC to najprostszy sposób do uśmiercenia i turbo i silnika. nie będzie ubogo-jeździłem tak przez 3 lata prawie, z czego jakieś 2 z VAGiem w aucie:wink: i nie uśmierciłem ani turbo, ani silnika, a chyba jestem jednym z nielicznych na tym Forum, którzy bez ingerencji w soft- wydusiłem 184 km i 265 niuta z AVJ-ta Na próbę można się bawić, na dłuższą metę - to samo a nawet i lepiej ogarnie soft + fabryczny n75tu się zgodzę, ale to jest droga na "skróty" i z "pracą" przy aucie i tuningiem mechanicznym-w obecnych czasach-mało ma wspólnego, bo 90% aut z silnikiem 1,8T, na tym Forum-jest po korekcie softa:whistling: JA w avj bez programu mam na 0.7 bara 265nm na pokladzie DP tip aluminiowa dv i MBC Te 265Nm wziołeś z Vaga z kanału 120 ???
?uki1984 Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Ile da się wycisnąć z K03 przerobionej na hybrydę k03s??? Ktoś już testował??? Bo wczoraj dostałem coś takiego
pawelkwiatek Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 obstawiam 220-230 przy wywalonym kacie i większych wtryskach
wampir Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 O ile ktos to wystroi bo wiekszosc tunerow nie chce stroic hybryd. Jak ma numer ta turbina na tabliczce? Na czym polegała zmiana?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się