pioteros Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 mysle ze nawet to pierwsze ze strony do ruchu miejskiego wystarczy jesli nei planujesz jakichs mocy rzedu 250km i wiecej w dieslach wytrzymuje 360nm i to jest taka granica dla seryjnego sprzegla, a zeby 1.8t miec taki moment to chyba z 300KM bys musial miec (ewentualnie troche mniej bo masz kłatro), sprzegla w obydwu sa podobne (mowa o 1.9TDI PD 5 biegow), conajwyzej diesel ma troche lepszy docisk ale niewiele
JUZIU Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Panowie leży u mnie kolektor z kwasówki pod K03 tzw baran. Duża różnica będzie km i nm po jego zamontowaniu czy tylko optycznie będzie ladniej? montował ktoś u siebie?
domjenick Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 sam baran- jeśli coś da-to nawet tego nie odczujesz...
JUZIU Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 sam baran to nie będzie bo do tej pory jet już FMIC, tip, dp, Hybryda K03s, wtryski 440cc i wystrojone wszystko u GTO. Pytanie czy jak teraz dołoże barana to odczuje to czy nic to nie da
wampir Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Pogadaj z Gregorym bo on chyba tak robił u siebie w 1.8T. PS: Jakie masz sprzeglo?
JUZIU Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 seryjne i jakoś daje rade ale ile razy już upalone było to nie potrafi zliczyć
wampir Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 ale slizga sie na starcie przy wysokich obrotach?
JUZIU Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 z kreski trudno dobrze wystartować bo sa duże problemy z trakcją i wtedy jak źle wbije 2 bieg to uśliźnie się i po zawodach z rolki daje rade do odciny:wink:
wampir Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 no to masz odpowiedz czy robic baran... Ni ma sensu bo bedzie gorzej z trakcja. Te 21X KM ktore pewnie masz juz chyba i tak daje niezle popalic w zakretach a tu zima za pasem...
?uki1984 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 sam baran to nie będzie bo do tej pory jet już FMIC, tip, dp, Hybryda K03s, wtryski 440cc i wystrojone wszystko u GTO. Pytanie czy jak teraz dołoże barana to odczuje to czy nic to nie da ile kuni masz na tych gratach???
Pucek Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Mam pytanie do posiadaczy B6 1.8T Quattor AMB,BFB ewentualnie BEX. Jakie KM/Nm wytrzymuje seryjne sprzegło? Nie chodzi mi o strzelanie co każde światła, ale też nie chce sie martwić, że jak jak jade sobie z predkością X i nagle wcisnę gaz do końco to sprzeglo się bedzie slizgac.Druga sprawa, kto rozmawiał z Radzikowskim ws sprzegiel do B6 1.8T? Ja dzisiaj dzwoniłem i glos w sluchawce nie był w stanie podać mi żadnych konkretow co do ceny i zakresu modyfikacji sprzegla. Ja nie wiem jak on te sprzegla robi skoro na stronie w cenniku jest zestaw do A4, a on sam nawet nie wie czy w B6 jest jedno czy dwumas. Masakra jakas. cyt. Cennik - regeneracja i tuning sprzgie samochodowych. Przyblione ceny za usugi wykonywane w naszej firmie. Na drugim planie AUDI A4. Docisk wzmocniony, sztywna cztero elementowa tarcza, aluminiowe koło ze wstawką żeliwną. Cena 2 350.00 PLN Z Panem Radzikowskim jest właśnie taka gadka, to zależy od dnia Ostatecznie zrobił mi sprzęgło do mojego parcha, nowe seryjne nie dało rady, więc wpakowałem wzmocnione o 60% - wolałem mieć zapas z tarczą organiczną i od tego momentu mam zero problemów, auto jeździ na dwumasie, a dla przykładu, kumpel ma prawie identyczną moc i dalej jeździ na tym samym sprzęgle, tyle że on ma ośkę, drugi kumpel ma b6 w 6 biegach i tam już jest 240mm sprzęgło, więc znosi więcej i też wystarcza do Q, moc to okolice 200KM i 300Nm Koszt modyfikacji - 1000 zł
wampir Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 U mnie jest raczej 230mm sprzeglo o ile sie nie myle.
pioteros Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 228, takie jak w b5, 240 było w avf 6 bieg i reszcie v6, a w bex pomimo że 6 bieg sprzeglo jest mniejsze Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
domjenick Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 dokładnie-wszystkie benzyny maja 228mm tarczę, dopiero V-ki maja 240mm:wink:
wampir Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 a 230mm to jest gdzie? w 1.9tdi? ---------- Post dopisany at 11:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:11 ---------- Czy ktos inny niż Radzikowski wzmacnia dociski w seryjnym sprzegle?
pioteros Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 230 raczej nie było a stąd sie to wzięło że sprzedawcy w sklepach zaokraglaja sobie wartosci Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
wampir Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Znacie kogos innego niz Radzika kto szybciej niz w tyg wzmocni zacisk?
domjenick Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 a 230mm to jest gdzie? w 1.9tdi? nie ma 230:wink: jest 228, 240:wink:
wampir Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Poradzcie mi co z tym jeban.ym dociskiem bo jade na swieta 1000km i nie chce miec problemow jak zaloze nowe seryjne sprzeglo. Radzikowski moze sie nie wyrobic z modyfikacją docisku, a na nowym seryjnym i 171g/s na przeplywce to boje sie, że znowu po wbiciu 4 biegu przy 4000 obr poczuje smrod i bedzie koniec zabawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się