Booster Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Innym slowem moge go zgniesc by podciagnac cisnienie i tez bedzie dobrze jak uda mi sie trafic w 4 bary ( podepne sobie manometr do szyny ) 1.8T w B6 ( AVJ, BFB, AMB ) mają regulator w filtrze paliwa, ciśnienie na listwie jak i pompa mają stałe i wynosi 4 bary:facepalm:
krzysiekml Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 a czy BEX ma też 4bary? może inaczej czy wtryski od BEX-a 320cc mają to wydajność przy 4 czy trzech barach,bo już kurna nie wiem ?
grzes1150 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 a czy BEX ma też 4bary?może inaczej czy wtryski od BEX-a 320cc mają to wydajność przy 4 czy trzech barach,bo już kurna nie wiem ? zaglądnij sobie tutaj: http://www.usrallyteam.com/content/tech/18t_injectors.html
Venom666 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Dzieki Booster. Wlasnie sie zorientowalem kiedy dobralem sie do listwy . Dobrze wiedziec ,ze cisnienie jest 4 bary w standardzie.Trzeba sie kiedys nauczyc nowej marki pojazdów. I tak jest dobrze ze nie ma regulatora cisnienia w filtrze paliwa jak w Mercach. ---------- Post dopisany at 11:29 ---------- Poprzedni post napisany at 11:21 ---------- O, Dzieki Grzes1150,,, i teraz znowu konsternacja bo na stronie ktora umiesciles jest napisane ze AMB ma 3 bary ,,,a Booster napisal ze ma 4 bary,,,no nic musze podpiac manometr . Ja mam USA wiec teoretyczenie 3 bary
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 W tej tabelce jest kupę błędów, choćby to ze w AEB typ.wtryskow to ev 1 a nie 6 jak podano, nie mówiąc już o wydajności niektórych wtryskow
Venom666 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 No to tez fajnie Pioteros.W takim razie lepiej ufac Boosterowi bo mysle ze ma doswiadczenie.
domjenick Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 I tak jest dobrze ze nie ma regulatora ciśnienia w filtrze jak w Mercach. 1.8T w B6 ( AVJ, BFB, AMB ) mają regulator w filtrze paliwa, ciśnienie na listwie jak i pompa mają stałe i wynosi 4 bary:facepalm: :whistling::whistling:
Venom666 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Poddaje sie...sorry za brak czytania ze zrozumieniem ,,, zbyt duzo rzeczy na raz ,,, przeczytalem to jako regulator w zbiorniku
Booster Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 a czy BEX ma też 4bary?może inaczej czy wtryski od BEX-a 320cc mają to wydajność przy 4 czy trzech barach,bo już kurna nie wiem ? BEX również ma regulator 4 barowy w filtrze, wydajność jego seryjnych wtrysków 320cc jest właśnie przy 4 przy 3 barach to jakieś 286cc wieczorem wrzucę fajną tabelę z wydajnością wtryskiwaczy Boscha
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDQQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.usrallyteam.com%2Fcontent%2Fproducts%2Finjector%2FBosch_Injector_data.xls&ei=iq9aUZGrLIKxPNPtgJAI&usg=AFQjCNG5qAoimX9OgR0KdZQ9pWgvQLLdPw&sig2=9qPxSRNUDOtXd-xcZn8C7w&bvm=bv.44442042,d.ZWU ---------- Post dopisany at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany at 12:14 ---------- mam tez inny fajniejszy z kalkulatorem wtryskow w pierwszej zakladce ale nie mam gdzie go wkleic obecnie
domjenick Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 BEX również ma regulator 4 barowy w filtrze, wydajność jego seryjnych wtrysków 320cc jest właśnie przy 4 przy 3 barach to jakieś 286cc wieczorem wrzucę fajną tabelę z wydajnością wtryskiwaczy Boscha właśnie to mnie zastanawia, bo jak rezałem swojego AVJ-ta-też dowiedziałem się, ze jest w BEXie 4 bary na listwie, więc wrzuciłem z niego wtryski do siebie, myśląc, że ECU sam sobie wyreguluje-niestety tak się nie stało i trzeba było obniżyć ciśnienie, bez tego korekty na wtryskach dochodziły do 25%, więc teraz mi wytłumaczcie, bo albo ktoś tu sieje farmazon z tym samoustawieniem przez ECU, albo w B6 AVJ ECU tego nie robi, albo w BEXie nie ma 4 barów, niestety nie sprawdzałem tego na innych silnikach, tylko na swoim i na 100% AVJ nie zrobi takich korekt, żeby to normalnie jezdziło-bez checka na desce...
Venom666 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Domjenick....Z racji tego ze robie gazy przerabilaem pod wzgledem adaptacji wiele marek aut. I kazdy z nich sie adaptuje .Spotkalem nawet auto ,,,teraz to juz nie pamietam co to bylo ale chyba Mercedes A-KLASA ( ze sterownikiem MSM2 - jest ich bardzo malo, a dla dodania cos smiesznego ze auto potrafi przy usterce podac samo w nocy prad na rozrusznik i wypie....olic w sciane w garazu albo uciec na "rozruszniki komus z parkingu" ) potrafic adaptowac sie nawet 40%.Mysle ze byl jakis problem u Ciebie z autem. Kupie wtryski z Saab i wrzuce je do swojego AMB i sprawdze czy bedzie walczyl z czasami czy tez stanie i bedzie zalewal auto. A moze miales jakis problem z "lewym" powietrzem bo jak rozebralem swoj motor i zobaczylem ile tam moze byc miejsc gdzie moze sie dostawac powietrze to sie zlapalem za glowe
domjenick Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 na pewno nie było lewego powietrza, a z laptopem przesiedziałem nie jedną noc w aucie:wink4: u mnie w aucie siedziały graty z BEXa, prócz K03s:wink: ciśnienie ustawione-jak w seryjnym BEXie-stałe 0,6 bara i dalej wywalało checka-nie robił samokorekty
Booster Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 BEX również ma regulator 4 barowy w filtrze, wydajność jego seryjnych wtrysków 320cc jest właśnie przy 4 przy 3 barach to jakieś 286cc wieczorem wrzucę fajną tabelę z wydajnością wtryskiwaczy Boscha właśnie to mnie zastanawia, bo jak rezałem swojego AVJ-ta-też dowiedziałem się, ze jest w BEXie 4 bary na listwie, więc wrzuciłem z niego wtryski do siebie, myśląc, że ECU sam sobie wyreguluje-niestety tak się nie stało i trzeba było obniżyć ciśnienie, bez tego korekty na wtryskach dochodziły do 25%, więc teraz mi wytłumaczcie, bo albo ktoś tu sieje farmazon z tym samoustawieniem przez ECU, albo w B6 AVJ ECU tego nie robi, albo w BEXie nie ma 4 barów, niestety nie sprawdzałem tego na innych silnikach, tylko na swoim i na 100% AVJ nie zrobi takich korekt, żeby to normalnie jezdziło-bez checka na desce... Ja w swoim AVJ miałem wtryski z BEX-a na seryjnym sofcie i nie miałem żadnego problemu, komputer sobie sam dobrał dawkę, problem pojawił się dopiero przy wtryskach 440cc dodam że na wtryskach BEX-a latałem około 3-4 miesiące
domjenick Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 to widocznie mój AVJ był baaaardzo czuły...
krzysiekml Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 hmm to czyli jak mam auto po programie i zapodał bym 320cc z BEX-a to powinno teoretycznie być dobrze,znaczy się czasy wtrysków powinny się skrócić ? dobrze kumam
grzes1150 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 hmm to czyli jak mam auto po programie i zapodał bym 320cc z BEX-a to powinno teoretycznie być dobrze,znaczy się czasy wtrysków powinny się skrócić ? dobrze kumam Bardzo dobrze.... przerabiałem takie rozwiązania i nic się nie działo a czasy wtrysku zmniejszaly się z 23 do 17 ;-)
krzysiekml Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 no to ok. bo 320-stki wiesz od kogo są
roman_tyk Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 na pewno nie było lewego powietrza, a z laptopem przesiedziałem nie jedną noc w aucie:wink4: u mnie w aucie siedziały graty z BEXa, prócz K03s:wink: ciśnienie ustawione-jak w seryjnym BEXie-stałe 0,6 bara i dalej wywalało checka-nie robił samokorekty Wedle przykazań po zmianie wtrysków powinno się zmienić "pare mapek" w sofcie, oczywiscie sterownik bedzie skracal czas wtrysku niemniej jednak ma swoje granice...A check wyskoczy dla korekt powyzej -10,10% w korektach dlugoterminowych. Pozniej wkleje mapki przebiegu momentu 150/163/170/190ps
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się