Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

co raz bardziej chodzi mi po lbie swap wiazki aeb->apu...

co jeszcze oprocz:

1. przeplywki
2. pedalow z potencjometrem + przepustnicy
3. mapsensora + icka z miejscem na niego
4. sondy przed katem, bo tylko ta byla chociaz w katalogu jest ta sama co dla AJL a wiec i AEB
5. wiazki silnika
6. komputera

trza by bylo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko. Zostaje tylko kabelkologia wiazki kabinowej i ewentualnie montaz manetki z tempomatem. Przeciez nie po to robisz elektroniczna przepustnice zeby nie zalozyc tempomatu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co raz bardziej chodzi mi po lbie swap wiazki aeb->apu...

co jeszcze oprocz:

1. przeplywki

2. pedalow z potencjometrem + przepustnicy

3. mapsensora + icka z miejscem na niego

4. sondy przed katem, bo tylko ta byla chociaz w katalogu jest ta sama co dla AJL a wiec i AEB

5. wiazki silnika

6. komputera

trza by bylo?

Czujnik temperatury w głowicy jest inny :wink: Tzn w 96r na pewno.

Co do sondy, ją też wymieniałem. Chociaż teoretycznie można przepinować wtyczki :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na brązowych z saba na dniach leona będę stroił, zobaczymy co wyjdzie z K03S.

Daj znać jak to gada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepski ja mam nowszego aeba czujnik juz był jeden i ten sam... Fakt o tempomacie zapomnialem, mam nawet tempomat u siebie ale nie działa, kwestia wywalenia podcisnien i gruszki które mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepski ja mam nowszego aeba czujnik juz był jeden i ten sam... Fakt o tempomacie zapomnialem, mam nawet tempomat u siebie ale nie działa, kwestia wywalenia podcisnien i gruszki które mam

Nie pamiętałem jak to jest w nowszej wiązce :grin: A tempomat na me7.5 to 6 przewodów ;) Polecam jeszcze zakup wiązki z golfa w aso i wstawić cewki z tfsi, pozbywając się modułu zapłonowego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta wiazka dotyczy tylko cewek czy jest to kompletna wiazka silnika?

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko cena zaporowa tego zestawu ;) wiazka wychodzi taniej :) ale podstawki pod cewki w wykonaniu 034 sa piekne. Jaralem sie nimi strasznie jak do mnie przyjechaly :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawki to nie problem bo wystarczy uzywana pokrywe zaworow od AWT kupic ;] a koszt adapterow to jedynie wtyczki z aso, termokurczki i przewody + piny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie pisalem w sprawie wtryskow z saaba do 1.8t ANB , podaliscie mi wtryski o numerze 0280156023, zaczalem poszukiwania u znajomych mechanikow i okazalo sie ze kumpel ma na zbyciu wtryski z saaba o numerach 0280155749 .Szukalem na kilku stronach i sa rozne informacje, a dokladniej ze byly one w 2.0t 175 hp oraz w wersjach 2.3t 230 hp na stronach idzie wywnioskowac ze maja one wydajnosc 350@3 barach. postaram sie wrzucic zdjecie i prosze tylko o potwierdzenie czy one rowniez podejda do 1.8t Anb i czy bedzie to lepsze wyjscie niz tamte. Pozdrawiam

http://zapodaj.net/images/03b6f2de1a5d7.jpg

Edytowane przez MrcZk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...