adrian998998 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Na brązowych z saba na dniach leona będę stroił, zobaczymy co wyjdzie z K03S.
pioteros Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 co raz bardziej chodzi mi po lbie swap wiazki aeb->apu...co jeszcze oprocz:1. przeplywki2. pedalow z potencjometrem + przepustnicy3. mapsensora + icka z miejscem na niego4. sondy przed katem, bo tylko ta byla chociaz w katalogu jest ta sama co dla AJL a wiec i AEB5. wiazki silnika6. komputeratrza by bylo?
marcindlug Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 To wszystko. Zostaje tylko kabelkologia wiazki kabinowej i ewentualnie montaz manetki z tempomatem. Przeciez nie po to robisz elektroniczna przepustnice zeby nie zalozyc tempomatu
Łepski Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 co raz bardziej chodzi mi po lbie swap wiazki aeb->apu... co jeszcze oprocz: 1. przeplywki 2. pedalow z potencjometrem + przepustnicy 3. mapsensora + icka z miejscem na niego 4. sondy przed katem, bo tylko ta byla chociaz w katalogu jest ta sama co dla AJL a wiec i AEB 5. wiazki silnika 6. komputera trza by bylo? Czujnik temperatury w głowicy jest inny Tzn w 96r na pewno. Co do sondy, ją też wymieniałem. Chociaż teoretycznie można przepinować wtyczki
omzig Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Na brązowych z saba na dniach leona będę stroił, zobaczymy co wyjdzie z K03S. Daj znać jak to gada.
pioteros Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Lepski ja mam nowszego aeba czujnik juz był jeden i ten sam... Fakt o tempomacie zapomnialem, mam nawet tempomat u siebie ale nie działa, kwestia wywalenia podcisnien i gruszki które mam
Łepski Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Lepski ja mam nowszego aeba czujnik juz był jeden i ten sam... Fakt o tempomacie zapomnialem, mam nawet tempomat u siebie ale nie działa, kwestia wywalenia podcisnien i gruszki które mam Nie pamiętałem jak to jest w nowszej wiązce A tempomat na me7.5 to 6 przewodów Polecam jeszcze zakup wiązki z golfa w aso i wstawić cewki z tfsi, pozbywając się modułu zapłonowego
pioteros Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) O jakiej wiązce mowisz Edytowane 3 Lutego 2015 przez pioteros
marcindlug Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 1J0971658L to kompletna wiazka pozawalajaca na ominiecie modulu zaplonowego i przejscie na cewki tfsi
pioteros Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) ta wiazka dotyczy tylko cewek czy jest to kompletna wiazka silnika? Edytowane 3 Lutego 2015 przez pioteros
pioteros Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 samemu generalnie mozna wykonac cos takiego http://store.034motorsport.com/coil-conversion-icm-delete-kit-early-1-8t-to-2-0t-fsi-coils.html
marcindlug Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Tylko cena zaporowa tego zestawu wiazka wychodzi taniej ale podstawki pod cewki w wykonaniu 034 sa piekne. Jaralem sie nimi strasznie jak do mnie przyjechaly
pioteros Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 podstawki to nie problem bo wystarczy uzywana pokrywe zaworow od AWT kupic ;] a koszt adapterow to jedynie wtyczki z aso, termokurczki i przewody + piny
koziol1172 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Podstawki pod cewki SID ma atrakcyjne cenowo http://sidmotorsport.pl/pl/s/874-adaptery-pod-cewki-fsi.html
MrcZk Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) witam ponownie pisalem w sprawie wtryskow z saaba do 1.8t ANB , podaliscie mi wtryski o numerze 0280156023, zaczalem poszukiwania u znajomych mechanikow i okazalo sie ze kumpel ma na zbyciu wtryski z saaba o numerach 0280155749 .Szukalem na kilku stronach i sa rozne informacje, a dokladniej ze byly one w 2.0t 175 hp oraz w wersjach 2.3t 230 hp na stronach idzie wywnioskowac ze maja one wydajnosc 350@3 barach. postaram sie wrzucic zdjecie i prosze tylko o potwierdzenie czy one rowniez podejda do 1.8t Anb i czy bedzie to lepsze wyjscie niz tamte. Pozdrawiam http://zapodaj.net/images/03b6f2de1a5d7.jpg Edytowane 4 Lutego 2015 przez MrcZk
pioteros Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 tych nawet nie zamontujesz bo to zupelnie inny typ wtryskwiaczy
marcindlug Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 no tyle mozna dac a nie ekstra 100$Te z 034 to piekne aluminium i sa warte tych dolarow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się