Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

TIP nie ma numeru bo to nie jest część audi tylko robiona zamiast gumowej rury

TIP to "turbo inlet pipe" (rura dolotu turbiny) i nie jest to określenie tylko dla aftermarkowej części :decayed:

autorowi jak się domyślam chodziło o TIPa z kwasówki :wink4:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

przecież masz swoją :mysli:

Teoretycznie tak, ale auto cały czas w użyciu i nie mam czasu sie do niej dobrać. A chyba trzeba zdemontować filtr powietrza żeby sie do niej dobrać. Z mechaniki nie jestem najlepszy więc się mogę mylić :)[br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 11:18_________________________________________________

na takie moce-to K04 Ci nie wystarczy

A co proponujesz ??

Opublikowano

nie trzeba ale i tak będziesz musiał poświęcić troche czasu żeby dopasować wszystko bo tam jest mało miejsca a trzeba zachować ori wymiary

Opublikowano

A co proponujesz ??

np GT2860R disco potato. ewentualnie cos nowszego

Opublikowano

GT28 to chyba najlepsze rozwiązanie. tylko musisz juz liczyć zupełnie inne koszta osprzętu :cool1:

Opublikowano

Tu jest fajne zestawienie turbo garrett'a. są też turbo, które proponujecie.

http://www.034motorsport.com/turbochargers-and-accessories-garrett-gt-ball-bearing-turbos-c-21_100.html[br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 15:03_________________________________________________

GT28 to chyba najlepsze rozwiązanie. tylko musisz juz liczyć zupełnie inne koszta osprzętu :cool1:

Oczywiście liczę się z kosztami. Dlatego zagadałem do CoLo z prośbą o pomoc w zaplanowaniu poszczególnych etapów tak, żeby miało to ręce i nogi. No i oczywiście finalnie żeby dawało 300 kM+ :) Ciekawe ile zżera paliwa auto po takich modach ;)

Opublikowano

kiedyś na allegro był zestaw GT28 z kolektorem ATP chyba i przewodami ale teraz nie moge znaleźć. poczytaj sobie wątek Poźka o jego furze bo mniej więcej to samo będziesz musiał zrobić tylko on miał GTRSa

Opublikowano

nie trzeba ale i tak będziesz musiał poświęcić troche czasu żeby dopasować wszystko bo tam jest mało miejsca a trzeba zachować ori wymiary

ori wymiary??

w sęsie że??

dojście do DV musi być tej samej długości czy nie?? węże od n75 też czy nie

czy chodziło Ci o sam tip by był tak samo zrobiony jak ori

Opublikowano

Tu jest fajne zestawienie turbo garrett'a. są też turbo, które proponujecie.

http://www.034motorsport.com/turbochargers-and-accessories-garrett-gt-ball-bearing-turbos-c-21_100.html[br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 15:03_________________________________________________

GT28 to chyba najlepsze rozwiązanie. tylko musisz juz liczyć zupełnie inne koszta osprzętu :cool1:

Oczywiście liczę się z kosztami. Dlatego zagadałem do CoLo z prośbą o pomoc w zaplanowaniu poszczególnych etapów tak, żeby miało to ręce i nogi. No i oczywiście finalnie żeby dawało 300 kM+ :) Ciekawe ile zżera paliwa auto po takich modach ;)

Żeby dobić pod 300 PS (wiadomo że to nie kłopot, ale czy musi być akurat 300 i mieć wysilony silnik? nie lepiej bezpieczniejsze 280 koni, turbo nie musi aż tak pompować więc aż tak nie cierpi) zdajesz sobie sprawę że musisz wyłożyć około 15 tyś zł żeby to zrobić raz a dobrze i więcej nie grzebać i nie narzekać bo niestety, oszczędzanie to najgorsza i największa przyczyna niepowodzenia

Powodzenia

Opublikowano

dlaczego uważasz że 300KM to będzie wysilony silnik? [br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 18:30_________________________________________________

nie trzeba ale i tak będziesz musiał poświęcić troche czasu żeby dopasować wszystko bo tam jest mało miejsca a trzeba zachować ori wymiary

ori wymiary??

w sęsie że??

dojście do DV musi być tej samej długości czy nie?? węże od n75 też czy nie

czy chodziło Ci o sam tip by był tak samo zrobiony jak ori

TIP do puszki a nie do stożka.

Opublikowano

dlaczego uważasz że 300KM to będzie wysilony silnik? [br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 18:30_________________________________________________

nie trzeba ale i tak będziesz musiał poświęcić troche czasu żeby dopasować wszystko bo tam jest mało miejsca a trzeba zachować ori wymiary

ori wymiary??

w sęsie że??

dojście do DV musi być tej samej długości czy nie?? węże od n75 też czy nie

czy chodziło Ci o sam tip by był tak samo zrobiony jak ori

TIP do puszki a nie do stożka.

Buba, miałem na myśli seryjnego APU, czyli mój przypadek :wink4: No i ma też swoje przejechane, bo 293 tyś km więc nie poszedł bym w 300ps, jak już to w okolice 280ps na gt2871... żeby sobie lekko dmuchało

Opublikowano

aaa :good:

Opublikowano

Tu jest fajne zestawienie turbo garrett'a. są też turbo, które proponujecie.

http://www.034motorsport.com/turbochargers-and-accessories-garrett-gt-ball-bearing-turbos-c-21_100.html[br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 15:03_________________________________________________

GT28 to chyba najlepsze rozwiązanie. tylko musisz juz liczyć zupełnie inne koszta osprzętu :cool1:

Oczywiście liczę się z kosztami. Dlatego zagadałem do CoLo z prośbą o pomoc w zaplanowaniu poszczególnych etapów tak, żeby miało to ręce i nogi. No i oczywiście finalnie żeby dawało 300 kM+ :) Ciekawe ile zżera paliwa auto po takich modach ;)

Żeby dobić pod 300 PS (wiadomo że to nie kłopot, ale czy musi być akurat 300 i mieć wysilony silnik? nie lepiej bezpieczniejsze 280 koni, turbo nie musi aż tak pompować więc aż tak nie cierpi) zdajesz sobie sprawę że musisz wyłożyć około 15 tyś zł żeby to zrobić raz a dobrze i więcej nie grzebać i nie narzekać bo niestety, oszczędzanie to najgorsza i największa przyczyna niepowodzenia

Powodzenia

A czy to faktycznie taka różnica w rezaniu auta pomiędzy 280 a 300 kM ?? z czego to wynika ?? Wybaczcie mi moje pytania ale jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o tego typu tematy dlatego tak się dopytuję ;)[br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 23:45_________________________________________________Pucek Twoje APU chyba niczym się nie różni od mojego ?? A coTy byś zaproponował ?? Mój ma już nalatane 250 tys. km. Czy te 300 kM to faktycznie duży problem dla takiego silnika ??

Opublikowano

Mnie by styklo 250 kuca, wiec ktora z tych turbinek GT bylaby idealna?? I przy takiej mocy czy juz trzeba zakuwac silnik??? I jakie duze wtryski by trzeba bylo do takich osiagow???

Opublikowano

Mnie by styklo 250 kuca, wiec ktora z tych turbinek GT bylaby idealna?? I przy takiej mocy czy juz trzeba zakuwac silnik??? I jakie duze wtryski by trzeba bylo do takich osiagow???

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155970.0;highlight=1+8t

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=165798.0;highlight=1+8t

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=181426.0;highlight=1+8t

wystarczy poszukać :gwizdanie:

Opublikowano

Ok :tongue4:

Ale dalej nie wiem, który to jest model turbiny (ta co ma ją Thom4s) z poniższego linka :gwizdanie:

http://www.034motorsport.com/turbochargers-and-accessories-garrett-gt-ball-bearing-turbos-c-21_100.html[br]Dopisany: 09 Grudzień 2011, 11:18_________________________________________________czy to będzie ta :naughty:

http://www.034motorsport.com/turbochargers-and-accessories-garrett-gt-ball-bearing-turbos-gt2860rs-gt28rs-p-703.html?osCsid=rvogb0hrmqi3rc1an3prooo5m6[br]Dopisany: 09 Grudzień 2011, 11:21_________________________________________________Chyba zaczynam odkładać kasiore :decayed:

Opublikowano

Koledzy, ja bym poszedł w mniejszą moc czyli np. 270ps z takich powodów jak:

- robię nie małe przebiegi

- auto musi być ciągle sprawne w 100%

- instalacja lpg musiała by mi ogarnąć tą moc

- mój silnik przed większą mocą wypadało by podremontować

Plan miałem taki, wrzucić gt2871r i lekko dmuchać na wyżej wymienioną moc, zapas na turbinie był by spory ale z możliwością większej mocy, silnik jak i osprzęt miał by lżej a auto i tak by już jako tako jechało

Obecnie mam większą moc niż ta z wykresu, ale tylko różnicą paru koni, to wszystko na seryjnym k03 :hi:

Opublikowano

Na ile kompoty wykręcili ci APU ?

Opublikowano

Na ile kompoty wykręcili ci APU ?

Wykres mam na 196KM/296Nm ale turbo ładowało do 5200 rpm, przez co seria którą mierzyłem 3 miesiące wcześniej zmalała o 7KM, od pewnego czasu mam ten problem ogarnięty ale nie byłem na hamowni bo szkoda mi wydać 300 zł na kawałek kartki skoro wiem i odczuwam że auto jedzie lepiej, teraz doładowanie się trzyma do 6300rpm :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...